Gå til innhold

Annet alternativ enn tale som forlover?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har virkelig problemer med å stå foran en stor forsamling. Blir ordentlig uvel og gruer meg i flere uker. 

Skal nå være forlover, og det forventes vel egentlig en tale? Er det andre alternativ? Må jeg holde tale?

Anonymkode: 855c3...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Msramkins

Du kan lage en video, det er det mange som gjør - eller en sang dersom de har allsang? Ellers pleier talen gå veldig greit selv om man er nervøs, bare skriv den kort og tydelig

Endret av Msramkins
Skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sang, eller bildefremvisning kanskje. Ellers går det fint å holde tale. Det er noen få minutter, og alle er velvillig innstilt. Jeg var gjennom det samme i vår. Jeg har en ganske svak stemme så jeg fikk mikrofon. Hvis du synes det er vanskelig å skrive så fungerer AI overraskende godt til å få ut et førsteutkast (legg inn hva slags tale det er og ditt forhold til bruden i korte trekk).

Anonymkode: 614d7...a2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En video eller en bildepresentasjon er et godt alternativ. Hvis du vil kan du jo lese inn en liten tale og bruke det som lydspor til videoen. Hvis du ikke vil si så mye kan du bruke det som deler av lydsporet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig koselig for den du er forlover til at du sier noen ord. Du behøver ikke si mye. Bare litt om at bruden/brudgommen har betydd mye for deg. Dere har kjent hverandre siden....... Du ønsker brudeparet lykke til. 

Og så kan du evt lage en sang, ; dikte en tekst på en melodi som alle er med å synger?

 

 

Endret av exictence
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sang, bildefremvisning eller video ☺️ sett mange gode eksempler på disse. Hold det innenfor kort tid, ingen liker lange «taler»/ fremvisninger. 

Anonymkode: 7fd89...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...