Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du noen uvanlige tegn på at fødselen var like rundt hjørnet? Typ emosjonelle/psykiske eller kroppslige reaksjoner som man ikke hører om så ofte?

Anonymkode: b2ec9...67b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde du noen uvanlige tegn på at fødselen var like rundt hjørnet? Typ emosjonelle/psykiske eller kroppslige reaksjoner som man ikke hører om så ofte?

Anonymkode: b2ec9...67b

Min mor sa jeg hadde fått fødefjes. Var visst plutselig helt rund i trynet. Riene startet et par timer etter. 

Anonymkode: acbdb...c4c

Skrevet

Jeg sov! Sov sov sov og sov.. Var stup trøtt 48t før fødsel.. Og ihjel sulten 🙈 og gikk på do konstant - kroppen tømte tarmene 😂🙈  også gikk vannet hjemme da 12t før - nesten som på film, bare ikke like splash 😂 men som om jeg tisset på meg etter å ha vært tissetrengt lenge 😊

Anonymkode: 51187...f6d

Skrevet

Store lepper og mye energi. Skrubbet hele huset dagen før. 😂

Skrevet

Akkurat nå har jeg en innmari innpåsliten og klengete hund. Krysser fingrene for at det er fordi hun merker noe er på gang 🤞

Anonymkode: 79801...8bc

Skrevet

Kanskje ikke rart, men fikk blank slim fra skjeden noen uker før fødselen. Samme natt som fødselen startet fikk jeg slim med litt blodspor i! Deretter ble det fort mer og mer blodig slim. 

Ellers, når jeg tenkte tilbake på det, følte jeg meg veldig energisk dagen før fødselen. Jeg hadde covid og begynte å bli frisk, så tenkte bare det var derfor. Kan jo så klart bare være derfor jeg følte meg ekstra energisk (er jo digg å ikke være syk lenger). Ellers hadde jeg ingen tegn før fødselen plutselig startet 2 uker før termin!

Anonymkode: b9616...fb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kanskje ikke rart, men fikk blank slim fra skjeden noen uker før fødselen. Samme natt som fødselen startet fikk jeg slim med litt blodspor i! Deretter ble det fort mer og mer blodig slim. 

Ellers, når jeg tenkte tilbake på det, følte jeg meg veldig energisk dagen før fødselen. Jeg hadde covid og begynte å bli frisk, så tenkte bare det var derfor. Kan jo så klart bare være derfor jeg følte meg ekstra energisk (er jo digg å ikke være syk lenger). Ellers hadde jeg ingen tegn før fødselen plutselig startet 2 uker før termin!

Er ikke det slimproppen da? Det er jo nor som skjer med omtrent alle

Skrevet

Hadde skikkelig fødetryne. Så ut som en kulefisk. Var redd for fødselen hele svangerskapet. Plutselig en kveld var jeg helt rolig og avslappet i forhold til fødselen. Riene begynte den natten. 

Anonymkode: 72f56...a04

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk i dvale den siste uka før fødsel. Har slitt med søvnen hele livet, men da skulle jeg plutselig bare sove hele tiden. Det var så ille at jeg sovnet i badekaret og i løpet av den to minutter lange bilturen til butikken (jeg klarer ikke engang å sove på 12 timer lange flyturer). 😅

Anonymkode: 6ed72...f8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er ikke det slimproppen da? Det er jo nor som skjer med omtrent alle

Jo, skrev jo at det ikke var spesielt rart - så beklager at jeg skrev her.😊 Men var enste tegnet i forkant for meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo, skrev jo at det ikke var spesielt rart - så beklager at jeg skrev her.😊 Men var enste tegnet i forkant for meg. 

Det er jo det første tegnet hos mange😃 Men hørte nylig en podcast hvor de snakket om det, og der sa de at den kan komme ut, hel eller litt og litt, flere uker før fødsel, så da er det jo ikke et veldig sikkert tegn. Den bygges visst opp igjen også… Jeg har termin om to uker, og mistenker at min bare er den økte utfloden jeg opplever noen dager. 

Anonymkode: ecdd8...7dd

Skrevet

Jeg er høygravid og venter spent! Min vennine sa at den dagen jeg får støv på hjernen så må jeg pakke tingene mine, for da kommer fødselen😂

Anonymkode: c6f28...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...