Gå til innhold

Dette som forlovelsesring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det eneste problemet med en ring som det der kan være holdbarheten. 

Det trenger ikke være problemer med den men litt av greia med forlovelsesringer er jo at de skal tåle å brukes regelmessig og over tid.

Anonymkode: 4e356...ca7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt snålt om hun ikke spesifikt ønsker seg denslags - det er jo ikke en forlovelsesring.  
 

 

Anonymkode: 2748b...274

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som en forlovelsesring for meg. Forlovelsesring er en ring med stein.

Anonymkode: e0922...532

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg anbefaler og se på glamira der er min fra. stort utvalg og passer ikke størrelsen er det gratis og bytte innen en vis tid

Anonymkode: e94d4...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser jo ut som en typisk forlovelsesring? Men jeg ville absolutt ikke kjøpt en sølvring, den blir fort stygg. 

Jeg har en glatt ring i hvitt gull som også var forlovelsesring

Anonymkode: b12fc...f04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal din forlovede bruke da? I Norge er det vanlig at begge parter bruker ring om de er forlovet. Diamantring til kvinnen er en amerikansk greie.

Anonymkode: 30507...693

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva skal din forlovede bruke da? I Norge er det vanlig at begge parter bruker ring om de er forlovet. Diamantring til kvinnen er en amerikansk greie.

Anonymkode: 30507...693

Vanlig? Like vanlig som at det kun benyttes frierring i tilfellet. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere dårlig råd? Hvis ikke er jo ikke sølv akkurat det mest holdbare, gå heller for hvitt gull (finnes i alle prisklasser). Zirkonia ville jeg også droppet, men det er jo opp til hva bruden selv liker. 

Anonymkode: 78990...734

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har råd ville jeg unngått sølvring, de er ikke like holdbare rett og slett. Men det kommer jo an på om hun skal bruke den hele tiden, eller ikke vil det.

Anonymkode: 2f13f...3d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller hatt noe mindre i materialer av litt høyere kvalitet. Jeg kjenner en som fikk en ring med stor uekte sten, og hun velger å ikke bruke den i tillegg til giftering (hun synes det er litt flaut å måtte forklare at steinen er uekte dersom noen kommenterer størrelsen). 

Anonymkode: e72f4...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke hva du vil 😊 Anbefaler deg å gå for noe klassisk som ikke bare er trendy akkurat nå. Noe du er sikker på at du ikke blir så fort lei. Og det er jo en annen kostnad, men kanskje lurt å velge noe du ikke må pusse, sånn som sølv 😊

Endret av Rosa Dartle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...