AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Hvilke synes du er best? Akkurat nå tester jeg ut peppersaus fra Jacobs. Nja. Anonymkode: b16bd...c5b
enkefru Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Lohmanders bernaise (på boks), er vel coop og Rema som har den
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Hvis jeg har det travelt tar jeg en Toro peppersaus med en skvett fløte i og sjyen fra panna og blander godt/koker opp. Men stort sett bruker vi fløtepoteter og div kryddersmør til, så trenger ikke noe særlig saus. Anonymkode: fb92f...62f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Som noen skriver, Toro kan funke som en grei base, om man piffer den litt opp med ulikt. Er nok det jeg synes er aller best. Anonymkode: 29ae0...d7f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 Hvis du er litt fleksibel på hva du kaller «saus»: smør. Kan kjøpes, er ferdig. Ta på ferdigstekt biff i tynn skive, rett fra kjøleskapet - trenger verken varming eller annen tilberedning. Anonymkode: d9632...a8d 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #6 Skrevet 27. august 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du er litt fleksibel på hva du kaller «saus»: smør. Kan kjøpes, er ferdig. Ta på ferdigstekt biff i tynn skive, rett fra kjøleskapet - trenger verken varming eller annen tilberedning. Anonymkode: d9632...a8d Akkurat det jeg skulle skrive! Det er fantastisk godt med smør til biffen. Anonymkode: deec3...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå