Gå til innhold

.


Gjest Elooon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flere som har bra sexliv er utro for det.  Utroskap  er for svake mennesker. 

 

Anonymkode: 31eb0...1d8

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo bare gå ifra hverandre da. Ingen skal tvinges til sex heller. Folk er nok mest utro pga at det er spennende, ikke at partner nekter sex, det er bare en unnskyldning de bruker.

Anonymkode: c5ffe...df4

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke er fornøyd, går man. Utroskap er den utro sitt ansvar, og kun den, alltid

  • Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket et forhold der damen nesten aldri vil ha sex.. Det får meg til å tenke, "Har hun mistet lysten på meg"?

Hadde gitt et ultimatum.

man kan jo tenke, hva om dette hadde vært motsatt situasjon? Hvordan ville hun/han reagert på det?

 

Anonymkode: e27bc...83d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som er misfornøyd har ansvaret for å kommunisere det til partner, eventuelt gjøre det slutt.

Å legge ansvaret på den som blir bedratt blir som en alkoholiker som skylder på vennene sine fordi «de hadde med alkoholen». Å være utro er er valg, og det er ikke den bedratte partneren som tar det valget.

Anonymkode: 79fa3...d62

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den som er utro sin skyld, uansett.

Er man i et forhold er man to som må få det til å funke, også seksuelt. Har sexlivet dalt eller dødt, er det to som må få fart på det igjen.

Anonymkode: dbbc9...9f8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elooon skrev (2 timer siden):

Spesielt når det er sjelden eller aldri sex i det forholdet.

Hva mener dere om det?

Jeg er helt enig med meg selv.
Lite sex gjør ikke et forhold bra. 

Man hører om og møter på gifte menn og kvinner som nærmest er desperat etter å få nærhet og sex. Kun fordi kona eller mannen deres ikke vil ha sex/lite sexlyst. Hva forventer folk som ikke har sexlyst?
At mannen eller dama deres skal godta det og ikke få ha ett normalt sexliv? 

Nei. Ingen skal måtte godta noe slikt. Det er ikke rart folk er utro i slike forhold. Skal slike forhold reddes så må den med lav sexlyst ordne opp eller la partneren få ha sex med andre. 

Hvis ikke så skjer utroskap, eller man må gjøre det slutt. Ofte skjer utroskapen før forholdet ender. 

Kommer an på hva man setter høyest. Årevis med kjærlighet/partnerskap/vennskap og kanskje felles barn eller kun sexen. 

Anonymkode: 08456...454

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elooon skrev (2 timer siden):

Spesielt når det er sjelden eller aldri sex i det forholdet.

Hva mener dere om det?

Jeg er helt enig med meg selv.
Lite sex gjør ikke et forhold bra. 

Man hører om og møter på gifte menn og kvinner som nærmest er desperat etter å få nærhet og sex. Kun fordi kona eller mannen deres ikke vil ha sex/lite sexlyst. Hva forventer folk som ikke har sexlyst?
At mannen eller dama deres skal godta det og ikke få ha ett normalt sexliv? 

Nei. Ingen skal måtte godta noe slikt. Det er ikke rart folk er utro i slike forhold. Skal slike forhold reddes så må den med lav sexlyst ordne opp eller la partneren få ha sex med andre. 

Hvis ikke så skjer utroskap, eller man må gjøre det slutt. Ofte skjer utroskapen før forholdet ender. 

Jeg var opplevd to forhold der sexen uteble de siste årene. Jeg var ikke utro for det. Jeg gjorde det slutt da jeg forstod at det ikke ville bedre seg. Utroskap løser ingen verdens ting, derimot skaper den enda flere konflikter, særlig når man har barn sammen. 

Anonymkode: ed48f...3a5

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flere som har bra sexliv er utro for det.  Utroskap  er for svake mennesker. 

 

Anonymkode: 31eb0...1d8

Her var det mennene som ikke ville ha sex OG var utro. 

Anonymkode: ed48f...3a5

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang du dater noen så fortell dem at du mener at du føler du står fritt til å være utro om du ikke får nok sex og at det i så fall er deres feil at du er utro siden de ikke ligger med deg ofte nok.  

Anonymkode: 8f957...7aa

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inverto

Nei. Utroskap er altids galt og utilgivelig i mine øyner, og jeg synes det er forstyrrende at utroskap tilsynelatende begynner å bli normalisert nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elooon skrev (4 minutter siden):

At noen godtar en stund uten sex er jo opp til folk selv, men alle klarer ikke gå månedsvis, i verste fall årevis uten sex. Det kan være grunner til å ikke slå opp enda. Da skjer utroskap. 

Null problem for meg å være ærlig fra starten av, og om at sex hører til ett forhold for meg.

Man kan alltid avslutte et forhold. Vi lever i Norge i 2023. 

Anonymkode: ed48f...3a5

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en selv som har ansvar for sin egen adferd. Å skylde på andre er umodent.

Samtidig: Man kan ikke forvente at et forhold uten fysisk nærhet og sex kan overleve.
Det er en helt legitim grunn til å avslutte et forhold.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange grunner for lite sex i et forhold, mange prøver og si det så blir man oversett. Om man ikke er fornøyd med tilstanden så vær en voksen og avslutt forholdet. Ingenting rettferdiggjør utroskap eller gir det noen unnskylding. Man går da så er man fri til og ha sex med hvem man vil når man vil. Selv vært utro var kun min feil at jeg var utro, men jeg valgte og avslutte forholdet da jeg skjønte det var noe galt med forholdet vårt. Men det var ikke han som kunne skylde seg for at jeg var utro, jeg skulle avsluttet det. Men det skjedde veldig spontant, og engangs ting. Og jeg avsluttet ting med engang den helgen. 

Anonymkode: 6dc14...6d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...