AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #21 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tviler på mannen henger der, velger å stole på han. Men, en liten avsporing, på slike chatforum som dette, hva gjør man egentlig? Setter på web og onanerer foran hverandre? Sender grove chat meldinger til hverandre? Eller er det mer som et møtested for mennesker som vil ha uforpliktende sex? Anonymkode: 41161...f1d All of the above! Anonymkode: 5fd59...135 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #22 Skrevet 29. august 2023 Jeg (mann) bruker Nakentid med parkonto. Ganske spennende sted, vi har lyst til å vise oss fram og kanskje treffe andre par. En del andre hyggelige par, tror nok at mange er vanlige folk, slik vi også er. Vi er bare vanlige folk som vil piffe opp sexlivet litt. Til det bruket synes jeg det fungerer greit uten at vi har møtt noen ennå. Å gå inn der som mann for å få seg dame er nok rimelig dødfødt og en del av de mest populære damekontoene synes jeg lyser psykiske problemer uten at jeg kan bekrefte det. Det er også mange menn som søker menn. Har noen andre alternativer som kan funke for oss som par? Anonymkode: 6cfbb...43d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #23 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 13.54): Hvem i guds navn er på noe sånnt som nakentid? 😂 Da er man bra desperat og er villig til å ligge med hva som helst. Anonymkode: 63265...594 De aller fleste som er der, søker IKKE treff. De eneste desperate tendenser jeg har sett er fra mannfolk med ring på fingeren og manglende tillatelse i heimen. Vi må slutte å forbinde nakenhet med sex, og å skjule egen usikkerheten bak angrep på andre. Anonymkode: c118a...f51
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #24 Skrevet 11. mars 2024 Nei, vi er på lyst club. Anonymkode: 3226f...3c7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #25 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De aller fleste som er der, søker IKKE treff. De eneste desperate tendenser jeg har sett er fra mannfolk med ring på fingeren og manglende tillatelse i heimen. Vi må slutte å forbinde nakenhet med sex, og å skjule egen usikkerheten bak angrep på andre. Anonymkode: c118a...f51 Hva gjør folk der da? Det er jo definitivt ikke et forum for naturister? Et sted for griseprat, utveksling av sexbilder og onani ? Først og fremst er det et særdeles trashy sted for utro, halvgamle griser av begge kjønn (dog desidert flest menn) Anonymkode: 1f0a0...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #26 Skrevet 11. mars 2024 Vi har parprofil der og diverse andre steder. Anonymkode: bdada...4dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå