AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Eksen min får meg så kåt, lot han slikke meg sist før jeg dro hjem til typen. Vi har også hatt sex tidligere, prøver å holde meg unna.. Han sa det var deilig å knulle meg med type og at han ville dominere meg igjen og binde meg. Og rimme meg Er jeg alene om det? Føler meg litt dårlig Jeg får lyst å prøve med han igjen, han sa han hadde tenkt på det han også. Jeg blir gal Anonymkode: d557b...269
Coachshinny Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eksen min får meg så kåt, lot han slikke meg sist før jeg dro hjem til typen. Vi har også hatt sex tidligere, prøver å holde meg unna.. Han sa det var deilig å knulle meg med type og at han ville dominere meg igjen og binde meg. Og rimme meg Er jeg alene om det? Føler meg litt dårlig Jeg får lyst å prøve med han igjen, han sa han hadde tenkt på det han også. Jeg blir gal Anonymkode: d557b...269 Skjønner. Men hva føler du for typen ? Kanskje bedre å gå tilbake til eksen da siden det sexuelle funker så bra? 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Jeg er jo veldig glad i han, tenker ofte det er lurt, men vet jo ikke om det blir så bra som jeg tror 😕 men typen fortjener nok bedre Anonymkode: d557b...269
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Du er ikke alene, gubben kommer raskt så jeg lå med en til slutt Anonymkode: d557b...269
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå