AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Tida flyr og plutselig er det vinter 😅 Jeg bruker gjerne en svart kåpe til litt finere, men trenger ny vinterjakke til den skikkelig kalde tida. Har ofte 10 minus her vinterstid, noen ganger ned mot 15 minus. Jeg har hatt denne som i og for seg er ganske nøytral, men skulle gjerne hatt noe som ser hakket stiligere ut, da denne ikke akkurat kan sies å være det 😄 https://www.fjallraven.com/no/no/dame/jakker/vinterjakker/singi-wool-padded-parka-w?v=F89859%3a%3a7323450532161 Men samtidig orker jeg virkelig ikke å fryse. Så finnes det jakker som både er litt ok utseendemessige samtidig som de er varme? Og uten at man ser ut som en polfarer eller Michelinmannen? Anonymkode: e6fb8...4d3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Jeg liker swims og Holzweiler 😀 Anonymkode: 7abfa...49b 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 https://eu.swims.com/no/davos-iii-parka-midnight-navy Her er den jeg har. Fått mange kommentarer av hvor fin den er, sist av en resepsjonist på et hotell 😅 Anonymkode: 7abfa...49b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Vurderer å kjøpe denne i år https://holzweileroslo.com/product/down-jackets/loen-down-jacket9/ Har en greie for jakker.. Anonymkode: 7abfa...49b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 Har Swims sin "Davos" i navy og fått mange kommentarer. Tidløs og fin parka. Anonymkode: 61975...08f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #6 Skrevet 27. august 2023 Beklager om jeg «kupper» tråden, men jeg må bare spørre deg. Er jakke din vanntett? Likte den veldig godt. Til dere som anbefaler swims, hvordan er det å bestille derfra? Er det toll? Hvordan er det eventuelt å returnere/bytte størrelse? Anonymkode: 05675...4be
Sirah Skrevet 27. august 2023 #7 Skrevet 27. august 2023 Jeg har en parkas fra Jean Paul som jeg er veldig fornøyd med Jeg har fått masse skryt for den. Den er også en god del billigere enn flere av de som er linket til over, dersom budsjettet ditt ikke er fult så høyt. Jeg mener den kostet en plass rundt 3000kr. Ser at Match ikke har fått inn så mange vinterjakker på hjemmesiden sin enda, men verdt å sjekke ut når det kommer Jeg er skikkelig frysepinne og denne har holdt meg varm, regner med at resten av vinterjakkene til Jean Paul holder samme kvalitet 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #8 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tida flyr og plutselig er det vinter 😅 Jeg bruker gjerne en svart kåpe til litt finere, men trenger ny vinterjakke til den skikkelig kalde tida. Har ofte 10 minus her vinterstid, noen ganger ned mot 15 minus. Jeg har hatt denne som i og for seg er ganske nøytral, men skulle gjerne hatt noe som ser hakket stiligere ut, da denne ikke akkurat kan sies å være det 😄 https://www.fjallraven.com/no/no/dame/jakker/vinterjakker/singi-wool-padded-parka-w?v=F89859%3a%3a7323450532161 Men samtidig orker jeg virkelig ikke å fryse. Så finnes det jakker som både er litt ok utseendemessige samtidig som de er varme? Og uten at man ser ut som en polfarer eller Michelinmannen? Anonymkode: e6fb8...4d3 Hei frå sidelinja. Ville bare seie at den jakka du har er knallfin! Synst ein del av dei andre som er her i tråden er meir Michelin-mannen enn di! 🤩 Anonymkode: ccfbb...bf4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #9 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 1.35): Tida flyr og plutselig er det vinter 😅 Jeg bruker gjerne en svart kåpe til litt finere, men trenger ny vinterjakke til den skikkelig kalde tida. Har ofte 10 minus her vinterstid, noen ganger ned mot 15 minus. Jeg har hatt denne som i og for seg er ganske nøytral, men skulle gjerne hatt noe som ser hakket stiligere ut, da denne ikke akkurat kan sies å være det 😄 https://www.fjallraven.com/no/no/dame/jakker/vinterjakker/singi-wool-padded-parka-w?v=F89859%3a%3a7323450532161 Men samtidig orker jeg virkelig ikke å fryse. Så finnes det jakker som både er litt ok utseendemessige samtidig som de er varme? Og uten at man ser ut som en polfarer eller Michelinmannen? Anonymkode: e6fb8...4d3 Men hva bruker du under da? Man jo bruke ull innerst, ullgenser og ulltights under buksen.Sko med ullfor, feks. Bruker du lag på lag med ull og har vanntett/vindtett lag ytterst så vil du jo ikke fryse på 15 minus. Jeg bor i oslo området og brukte bare ullkåper i fjor fordi jeg liker å føle meg fin. Men er jeg ute å aker med poden så bruker jeg dunjakke. Anonymkode: 3202f...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #10 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 22.08): Beklager om jeg «kupper» tråden, men jeg må bare spørre deg. Er jakke din vanntett? Likte den veldig godt. Til dere som anbefaler swims, hvordan er det å bestille derfra? Er det toll? Hvordan er det eventuelt å returnere/bytte størrelse? Anonymkode: 05675...4be Swims er norsk merke, du betaler ikke toll når du bestiller derfra. De selges fra egen nettside, men getinspired har dem også, Miinto osvosv..De har også solgt dem på Høyer.. ikke vanskelig å få tak i. Du verden som prisen har økt, husker godt da den kostet 5000 for ny. 🫢 Anonymkode: 61975...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå