Gå til innhold

Rimelig gave for bryllups fest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan man gi i en etter bryllupsfest? Er fattig student og kjenner ikke paret så godt(men er familie), så en dyr gave er nokk ikke forventet fra meg. Tenker kanskje en vin, hva annet kan jeg gi? Tenker å holde meg til 500-600kr. Eller burde jeg bare kjøpe en dyr vin and call it a day?

Anonymkode: 8df9c...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva kan man gi i en etter bryllupsfest? Er fattig student og kjenner ikke paret så godt(men er familie), så en dyr gave er nokk ikke forventet fra meg. Tenker kanskje en vin, hva annet kan jeg gi? Tenker å holde meg til 500-600kr. Eller burde jeg bare kjøpe en dyr vin and call it a day?

Anonymkode: 8df9c...135

Hva med en lagringsminne som kan drikkes på 1 årsbryllupsdag og en som kan drikkes på 3 årsdag? 

Anonymkode: 23d52...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med en lagringsminne som kan drikkes på 1 årsbryllupsdag og en som kan drikkes på 3 årsdag? 

Anonymkode: 23d52...c42

Mente lagringsvin (autocorrect)🙈

Anonymkode: 23d52...c42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de ønsker seg penger er 500,- helt topp 👍

Anonymkode: edc92...dbe

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God vin/champagne er en finfin bryllupsgave! Dette var gaver vi ble utrolig glade for.

Personlig er jeg ikke så begeistret for lagringsviner øremerket på bryllupsdager. Rett og slett fordi det ikke er helt uvanlig å være gravid en ab de første bryllupsdagene, men mer fordi man ikke aner hvordan bryllupsdagene blir - lite fristende å åpne en god flaske en travel mandag, kanskje er man bortreist etc. Men vet mange andre setter stor pris på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-600kr syns jeg er mye om ikke du er nær. Og du er ikke invitert? 

Hvis der er snakk om f.eks kusine, kan du bli med på gaven til dine foreldre? 

Ellers ville jeg fått anbefaling på polet. Mye god vin til ca 200kr. Kanskje noe konfekt ved siden av (fra konfektbutikk). Eller en god spekepølser hvis du kjøper rødvin. 

Anonymkode: e510b...eec

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...