jabx Skrevet 27. august 2023 #41 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I byen jeg bor er det en McDonald’s rett ved torget. Så en video lagt ut av en av byenes lokale kranglefanter hvor han går opp til en ambulanse som står på torget og finner en av de som jobbet på bilen. Hun satt på huk på utsiden og snakket med noen barn og foreldre. Han går rett i modus og anklager de (mens han filmer) for å parkere der for å ha kort vei til McDonald’s. Kollegaen handlet riktignok der inne, men de slo to fluer i en smekk og den ene tok en prat med barna samtidig. Det må være den mest smålige oppførselen jeg har sett. Sier ikke at det er noe sånt du mener TS, bare en digresjon 🙂 Anonymkode: 1c3b8...45c Må si jeg foretrekker at ambulanse (og politi for den saks skyld) parkerer så nær som mulig der de er, slik at de har kort vei til bilen hvis det skjer noe og de må rykke ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #42 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 13.11): Hvor har jeg skrevet at jeg forlanger å kjøpe brød? Som jeg forsøker å uttrykke så vil jeg heller droppe det besøket hvis noen har kollapset der inne. Av den grunn så lurte jeg på om jeg kunne se det på bilen, om de hadde oppdrag. Så hadde jeg ikke behøvd å gå inn der heller. Jeg kunne valgt en annen gate. Anonymkode: d074b...108 Den kommentaren var selvsagt ikke til deg, men til det siterte innlegget som sto rett foran. Anonymkode: 19d80...e8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #43 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den kommentaren var selvsagt ikke til deg, men til det siterte innlegget som sto rett foran. Anonymkode: 19d80...e8a Takk. Det gir mening. Anonymkode: d074b...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #44 Del Skrevet 27. august 2023 Det er så enkelt at om du ser ambulansefolk i arbeid med pasient, så går du vekk. Du kan trygt gå inn i bakeriet, du vil raskt bli stoppet, eller forstå, om du bør snu. Ambulanse har på lysa når de skal frem i trafikken, ikke nødvendigvis når de står i ro. Anonymkode: e75fd...f78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #45 Del Skrevet 2. september 2023 Tror ikke de alltid har det. Det spørs på alvorlighetsgrad. Det lureste er jo bare å holde seg helt unna om du ser en ambulanse, spesielt om den ikke står på parkeringsplass. Da jeg jobbet på bensinstasjon var det ofte politi og ambulanse innom for å kjøpe lunsj eller nattmat. Men de parkerte alltid på vanlig parkeringsplass. Anonymkode: 7525b...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå