AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Del Skrevet 26. august 2023 En ambulanse står parkert utenfor Baker Hansen. Trenger noen helsehjelp, eller vil ambulansepersonellet bare ha seg en bolle eller to? Anonymkode: d074b...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Del Skrevet 26. august 2023 Hvorfor trenger du å vite det? Anonymkode: 924bc...38c 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. august 2023 #3 Del Skrevet 26. august 2023 Der kan være pause, oppdrag el...har det noe å si? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Del Skrevet 26. august 2023 Hvis noen trenger hjelp parkerer de vel gjerne litt annerledes enn om de bare skal ha en bolle. Jeg lurte på det samme her en dag, men da hadde rygga helt inntil døra, så regner med at de var på oppdrag. Anonymkode: b8268...f47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #5 Del Skrevet 26. august 2023 Det er 36 Baker Hansen-utsalgssteder i Oslo og omegn. Hvordan ambulanse er parkert, bør si noe om hvorfor de er der. Er det f.eks. en Baker Hansen som befinner seg i en gågate el.l. og ambulansen har parkert rett utenfor - på et sted det normalt ikke kjører biler - kan man nok gå ut fra at de er der på et oppdrag. Eller kanskje de bare er på et oppdrag for å få seg noen doughnuts el.l. Anonymkode: 343d0...e8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Del Skrevet 26. august 2023 Under dem lunsj så legger meg ikke i dette. Hvorfor plager det deg? Anonymkode: ebd10...1fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Del Skrevet 26. august 2023 De har lov til å ta seg en pause. Hvorfor så nyskjerrig? Anonymkode: ad069...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #8 Del Skrevet 26. august 2023 Anonymkode: 71ae3...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De har lov til å ta seg en pause. Hvorfor så nyskjerrig? Anonymkode: ad069...d0c Det er faktisk relevant for folk å vite om de er i oppdrag eller ikke. Kanskje man som bilist eller forbipasserende/kunde kan ta noen hensyn Anonymkode: d074b...108 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #10 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er faktisk relevant for folk å vite om de er i oppdrag eller ikke. Kanskje man som bilist eller forbipasserende/kunde kan ta noen hensyn Anonymkode: d074b...108 Så hvis de bare har pause så trenger man ikke å ta hensyn? Anonymkode: ad069...d0c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 26. august 2023 #11 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er faktisk relevant for folk å vite om de er i oppdrag eller ikke. Kanskje man som bilist eller forbipasserende/kunde kan ta noen hensyn Anonymkode: d074b...108 Nei, du/vi har ikke noe med det. Bare gå forbi som vanlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. august 2023 #12 Del Skrevet 26. august 2023 Det var da voldsomt så nysgjerrig du var da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #13 Del Skrevet 26. august 2023 Men ærlig talt Hvorfor kan dere ikke bare svare på det jeg spør om. . Det jeg lurte på er om man ser det på ambulansen om de er i oppdrag. Setter de på noe lys? Taxien feks lyser når de er ledig. Har noen blitt syke på bakeriet så dropper jeg å kjøpe bolle der, da det er liten plass der inn. Står en ambulanse feil parkert, så hadde det vært nyttig om man visste at det gjaldt helsehjelp, eller om det bare var pause. Anonymkode: d074b...108 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #14 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det er 36 Baker Hansen-utsalgssteder i Oslo og omegn. Anonymkode: 343d0...e8c Noe sier meg at TS ikke akkurat bor i Oslo 🤣 Anonymkode: 90d27...6e0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #15 Del Skrevet 26. august 2023 Nei. Ingenting som viser at ambulansen er i oppdrag når den står stille. Anonymkode: d275d...d1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. august 2023 #16 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men ærlig talt Hvorfor kan dere ikke bare svare på det jeg spør om. . Det jeg lurte på er om man ser det på ambulansen om de er i oppdrag. Setter de på noe lys? Taxien feks lyser når de er ledig. Har noen blitt syke på bakeriet så dropper jeg å kjøpe bolle der, da det er liten plass der inn. Står en ambulanse feil parkert, så hadde det vært nyttig om man visste at det gjaldt helsehjelp, eller om det bare var pause. Anonymkode: d074b...108 De kan fint være i oppdrag bare ved å stå der ...de kan være et sted rundt og skjkke en pasient. Og ja...fysj...om de hjelper noen på bakeri må du ikke gå inn der å kjøpe brød...den syke kan jo ha overført sykdom til hele butikken...🤦🤦🤦 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #17 Del Skrevet 26. august 2023 Sofakona skrev (Akkurat nå): De kan fint være i oppdrag bare ved å stå der ...de kan være et sted rundt og skjkke en pasient. Og ja...fysj...om de hjelper noen på bakeri må du ikke gå inn der å kjøpe brød...den syke kan jo ha overført sykdom til hele butikken...🤦🤦🤦 Ærlig talt. Hva feiler det folk på KG🤔 Anonymkode: d074b...108 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #18 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Ingenting som viser at ambulansen er i oppdrag når den står stille. Anonymkode: d275d...d1c Takk. Der var bare det jeg lurte på. Jeg så en gang at det lyste, men betyr kanskje ingenting. Anonymkode: d074b...108 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. august 2023 #19 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ærlig talt. Hva feiler det folk på KG🤔 Anonymkode: d074b...108 Hva sa jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #20 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk. Der var bare det jeg lurte på. Jeg så en gang at det lyste, men betyr kanskje ingenting. Anonymkode: d074b...108 Ærlig talt….. ut i fra alvorlighetsgraden og situasjon så vil det variere om ambulansen har fullt blålys eller ingenting. Har en følelse av at du er en av de som stopper og filmer ulykker….. Anonymkode: 1fd42...c83 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå