Gå til innhold

Hvor vanlig 6 orgasmer på 15 minutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny kjæreste og første gang vi hadde sex ble jeg sjokkert, han fikk 6 orgasmer på 15 minutter. Happy jeg og han også. Men hvor vanlig er dette?

K26

Anonymkode: 4d341...32f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro det er uvanlig. 
Er orgasmer målet med sex for deg? Jeg synes så mange orgasmer høres slitsomt ut. For meg er målet med sex å gi hverandre glede og nytelse og å kjenne på hverandre og utforske hverandre. Men jeg er en del eldre enn deg og tenker nok litt annerledes. 

Anonymkode: ce955...75b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil tro det er uvanlig. 
Er orgasmer målet med sex for deg? Jeg synes så mange orgasmer høres slitsomt ut. For meg er målet med sex å gi hverandre glede og nytelse og å kjenne på hverandre og utforske hverandre. Men jeg er en del eldre enn deg og tenker nok litt annerledes. 

Anonymkode: ce955...75b

Takk for svar.

Jeg har heller ikke opplevd så mange orgasmer på menn. Han er 24 da.
Ja, målet for meg under sex er å få orgasmer for både han og meg. Det er så ulidelig godt.Ja han ble veldig sliten, pustet å peste veldig og helt utslitt lenge etter siste orgasmen.

Klart målet er nytelse, lek og teasing, erting og pine hverandre før orgasme, blir ekstra heftige orgasmer da. Jeg hadde teaset han en halvtimes tid før hans første orgasme, deretter kom de på rekke og rad. Han har vært sånn også etter første gangen, men da ble jeg så overrasket.

Skrevet

Er du samme ts som har skrevet alle andre trådene om «mange orgasmer» og «kraftige orgasmer». Begynner sterkt å mistenke at det er samme person og at det bare er tull alt sammen, for språket er så overdrevent og veldig likt i alle trådene. Men hei, ikke vet jeg. 

Nei, det er ikke normalen. Det tror jeg alle som har hatt sex et par ganger skjønner av seg selv. Men det er ikke noe galt selv om det er utenfor normalen. Regner med medianen for antall orgasmer på en runde er 1. Noen får fler, noen får ingen, de fleste får nok 1. 

Anonymkode: 62766...6da

• Liker 2
Skrevet

Bare tullball, ikke normalt i det hele tatt. Ingen ejaktulerer seks ganger etterhverandre på 15 minutter. Da er man enestående og har faktisk et medisinsk problem. 

Anonymkode: 8fc37...c24

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er du samme ts som har skrevet alle andre trådene om «mange orgasmer» og «kraftige orgasmer». Begynner sterkt å mistenke at det er samme person og at det bare er tull alt sammen, for språket er så overdrevent og veldig likt i alle trådene. Men hei, ikke vet jeg. 

Nei, det er ikke normalen. Det tror jeg alle som har hatt sex et par ganger skjønner av seg selv. Men det er ikke noe galt selv om det er utenfor normalen. Regner med medianen for antall orgasmer på en runde er 1. Noen får fler, noen får ingen, de fleste får nok 1. 

Nope vet ikke om andre det er min første tråd.

Det er derfor jeg spør, føler det er mer enn normalen. Meste tidligere er to orgasmer på en omgang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare tullball, ikke normalt i det hele tatt. Ingen ejaktulerer seks ganger etterhverandre på 15 minutter. Da er man enestående og har faktisk et medisinsk problem. 

Anonymkode: 8fc37...c24

Helt sant, ikke noe ljug eller tullball. Jo han gjør det, men det er derfor jeg spør fordi jeg ikke har opplevd dette tidligere.

Lest noe om at menn og kan være multi eller serieorgasmiske, er ikke det riktig? Det er i selvopplevd med typen og vet det går.

Skrevet

Trolltråd !  Under orgqsmen tømmes rognposen hos en mann.  Styrken, lengden på orgasmen,  og kvaliteten på sæden er avgjørende for hvor lenge det er sidan sist rognposen blei tømt. Når ein kommer til eit vist punkt er det umuleg å holde tilbake orgasmen (sædutømmingen) hos en mann.  Det er muleg å stoppe sædutømmingen ved å trykke på sædavlederen, men ikkje orgasmen.   

Anonymkode: 41712...fec

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ny kjæreste og første gang vi hadde sex ble jeg sjokkert, han fikk 6 orgasmer på 15 minutter. Happy jeg og han også. Men hvor vanlig er dette?

K26

Nei, han gjorde ikke det. 

Anonymkode: 26726...17f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva får folk til å gidde å poste fantasitråder?

Anonymkode: afd69...5f6

• Liker 1
Skrevet

Klarer fint tre på 15 minutter (5minutt hver).

2,5minutt på hver er ganske hyppig. Men hadde sikkert klart 4.

Er sterilisert, påsan blir aldri tom som med ballespreng pga mange tømminger som før steriliseringer. Kan fint klare 10+. 

Som oftest er en eller to sterke bedre enn mange. 

Anonymkode: 3b10c...481

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Trolltråd !  Under orgqsmen tømmes rognposen hos en mann.  Styrken, lengden på orgasmen,  og kvaliteten på sæden er avgjørende for hvor lenge det er sidan sist rognposen blei tømt. Når ein kommer til eit vist punkt er det umuleg å holde tilbake orgasmen (sædutømmingen) hos en mann.  Det er muleg å stoppe sædutømmingen ved å trykke på sædavlederen, men ikkje orgasmen.   

Du har doktorgrad i anatomi skjønner jeg? :ler: 

Det finnes multiorgastiske menn

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært med en som kunne komme og komme og komme og komme etter hverandre😍 Og jeg har ligget med ganske mange🙈 Mange kan komme et par ganger rett etter hverandre og trenger ikke nødvendigvis så lang tid før neste runde igjen, slik at nan kan få til mange runder i løpet av en kveld. Men, det er kun han ene jeg har opplevd at han nærmest var utømmelig (jeg lå med ham jevnlig i ca to år, så da var han 22-24år). Så nei, ikke normalt! 

Anonymkode: 9372d...00b

Skrevet

Kan du ikke se om det kommer noe sæd? Eller blir det tomt etter hvert? 😆

Anonymkode: 7d127...8b8

Skrevet (endret)

Har opplevd det noen ganger, at han kommer flere ganger (med sprut). De har vært unge (tidlig i 20 åra) og den "sprekeste" av dem sprutet fem ganger på en god halvtime 💦 🦸‍♂️

Spesielt vanlig er det vel ikke men hverken umulig eller svært sjelden

Endret av Tennplugg
  • Hjerte 1
Skrevet

Rent tull, nekter å tro at han har sprutet 6 ganger på 15 minutter, det er fysisk umulig uansett hvor kåt, ung og viril du er. Virker nok som at noen trenger å lese seg opp på hvordan mannlig bioliogi og kjønnsdrift fungerer. Om dette var sant så hadde gutten hatt så vondt i pungen etterpå at han ikke at klart å sitte i ro på flere timer.

Anonymkode: 95bd1...b8d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Rent tull, nekter å tro at han har sprutet 6 ganger på 15 minutter, det er fysisk umulig uansett hvor kåt, ung og viril du er. Virker nok som at noen trenger å lese seg opp på hvordan mannlig bioliogi og kjønnsdrift fungerer. Om dette var sant så hadde gutten hatt så vondt i pungen etterpå at han ikke at klart å sitte i ro på flere timer.

Det finnes multiorgasmiske menn. Man trenger heller ikke å ejakulere selv om man får orgasme. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vrøvl, bare tull, du er helt på jordet….

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vet at dette er sant, jeg har selv opplevd det. Så det er fult mulig. Trodde det ikke selv heller, men dette er mulig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det finnes multiorgasmiske menn. Man trenger heller ikke å ejakulere selv om man får orgasme. 

Jeg har og hørt om det og lest om det etter jeg startet tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...