AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Del Skrevet 26. august 2023 Viss du hadde sånn stjernekikkert, og du hadde utsikt over mange boliger med vinduer, ville du da benyttet muligheten for å ta en titt iblant? Jeg var på førstehjelpskurs her om dagen, og instruktøren som har jobbet i over 20 år i ambulansetjenesten fortalte at de stadig fikk innringninger om personer som var alene da de falt om, og eneste måten innringer kunne visst om det ville være om de spionerte med kikkert eller stjernekikkert. Det er jo forsåvidt bra når det kan brukes til gode formål som å redde liv, og kan sikkert være en uskyldig greie folk med fritidsproblemer kan finne på. Har egentlig begynt å plage meg selv med den tanken om at noen som jeg ikke vet om sitter og "overvåker" meg. Bor ved sjøen, har vinduer fra gulv til tak og ikke innsyn, så gardiner gidder jeg ikke, og jeg går mye rundt naken. Det er en haug med boliger på andre siden av sjøen som teoretisk sett kan sitte og spionere på meg med stjernekikkert. Er dette en hobby noen har som kan betegnes som normal? Anonymkode: 862b1...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Del Skrevet 26. august 2023 Trekk igjen gardina. Anonymkode: d2543...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trekk igjen gardina. Anonymkode: d2543...348 Har ikke gardiner. Vil ikke ha. Er for glad i sjøutsikten min 🙈 Anonymkode: 862b1...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Del Skrevet 26. august 2023 Masse syke folk. Anonymkode: d2543...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2023 #5 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har ikke gardiner. Vil ikke ha. Er for glad i sjøutsikten min 🙈 Anonymkode: 862b1...469 Kikkere finnes over alt og vil du ikke trekke for tette gardiner, så må du fortsette med ditt liveshow for utvalgte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke gardiner. Vil ikke ha. Er for glad i sjøutsikten min 🙈 Anonymkode: 862b1...469 Etter at det er mørkt også? Anonymkode: 6644a...c63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Del Skrevet 26. august 2023 Spiller det noen rolle da? Ser du veldig annerledes ut enn alle andre kropper i verden? Anonymkode: 90936...ecc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #8 Del Skrevet 26. august 2023 Det er nokså vanlig å ha stjernekikkert ved sjøen. Anonymkode: 7970b...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Etter at det er mørkt også? Hva skal du med gardiner da? Uansett ingen som sitter med stjernekikkert nede på vannet og ser opp og inn i en bolig. Anonymkode: b719f...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 26. august 2023 #10 Del Skrevet 26. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var på førstehjelpskurs her om dagen, og instruktøren som har jobbet i over 20 år i ambulansetjenesten fortalte at de stadig fikk innringninger om personer som var alene da de falt om, og eneste måten innringer kunne visst om det ville være om de spionerte med kikkert eller stjernekikkert. Det er jo forsåvidt bra når det kan brukes til gode formål som å redde liv, og kan sikkert være en uskyldig greie folk med fritidsproblemer kan finne på. Anonymkode: 862b1...469 Her ble dere nok lurt. Det er ikke noe som skjer "stadig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #11 Del Skrevet 28. august 2023 Min far er en som kan se på folk med kikkert, men det ikke inn i huset til folk! Etter han ble pensjonert og begynte å kjede seg, så begynte han å bli nysgjerrig på hvem han så «der borte i veien» og tok kikkerten frem får å se litt nærmere. 😂 Han gjør ikke dette så ofte nå lenger, ikke etter min mor også ble pensjonert. 🙂 Jeg kan tenke meg at folk som ser på andre med stjernekikkert eller vanlig kikkert er ensomme. Men det er veldig creepy og se inn i leiligheten til folk! Mindre creepy hvis de er ute og går, selv om det også er over grensen. Anonymkode: 47e62...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #12 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 8.04): Hva skal du med gardiner da? Uansett ingen som sitter med stjernekikkert nede på vannet og ser opp og inn i en bolig. Anonymkode: b719f...2bd TS skriver at det er en hel haug med boliger på andre siden av vannet/sjøen fra der han bor, så det er jo ikke utenkelig at noen sitter med kikkert på den andre siden.. Tror ikke det var snakk om at de tok med seg kikkert og gikk ned til vannet. Og man har mulighet til å se veldig tydelig når det er mørkt ute og lyst inne. Anonymkode: 741a2...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå