AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Jeg har en fuktig kjeller og der bor det noen svære jævler. Det er greit, jeg aksepterer det, de skal få bo der (selv om de kunne gjerne bidratt til husleia!) Men av og til kommer noen av de opp på soverommet, og det er ikke greit 😩 I sommer har det vært ekstra ille, jeg finner 1-2 i uka og sliter nå med å sove på soverommet… Har sett på sånne elektriske edderkoppskremmere, men det er ganske varierte anmeldelser på de. Så blir ikke helt klok på om det er noen vits? Er snakk om å ha en på soverommet altså. Anonymkode: dc326...b7d
trøndermann38 Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Funker dårlig, prøv med Mastakill i stedet
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 trøndermann38 skrev (11 minutter siden): Funker dårlig, prøv med Mastakill i stedet Jeg har katt og hund, så jeg bruker ikke gift. Anonymkode: dc326...b7d
Callisto83 Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Jeg flytter dem ut med glass og papir, nettopp fordi de ikke betaler leie.
trøndermann38 Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har katt og hund, så jeg bruker ikke gift. Anonymkode: dc326...b7d Har jeg også går fint med mastakill
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 Callisto83 skrev (34 minutter siden): Jeg flytter dem ut med glass og papir, nettopp fordi de ikke betaler leie. Jeg får total panikk når jeg ser de, greier såvidt å slå de ihjel. Men det er strigråtende og hyperventilerende 🙄 Jeg har veldig fobi. Som sagt så takler jeg det sånn ok når de er i kjelleren (jeg dekker til hele meg og psyker meg opp noen timer først 😅 og «bare» hyperventilerer) men når de dukker opp ved siden av senga mi mister jeg det totalt. Anonymkode: dc326...b7d
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Skrevet 26. august 2023 Slenger bare ut en tanke her: Har du store edderkopper i huset? Har du tenkt på at de ikke lever av luft og kjærlighet? Det er en grunn til at de er store.... Jeg tenker alltid på disse søte krabatene som nyttedyr i heimen. Anonymkode: e5820...253
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Slenger bare ut en tanke her: Har du store edderkopper i huset? Har du tenkt på at de ikke lever av luft og kjærlighet? Det er en grunn til at de er store.... Jeg tenker alltid på disse søte krabatene som nyttedyr i heimen. Anonymkode: e5820...253 Har du lest noe av hva jeg har skrevet? Jeg sier det er helt greit at de svære beista bor i kjelleren. Jeg ønsker de bare ikke PÅ SOVEROMMET fordi jeg har intens fobi, og greier nå ikke lenger å bruke soverommet mitt. Anonymkode: dc326...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Skrevet 26. august 2023 Snakk med edderkoppene, kanskje de vil flytte inn på soverommet og du kan flytte ned i kjelleren. De er ganske fornuftige de ! Anonymkode: 315d3...1d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå