Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med noen små opphold, har der jo snart vært regn i 4 uker. Og levd med gult og rødt farevarsel på ras og flom like lenge. 

Jeg har heldigvis sluppet unna vann i kjelleren osv. Men det er så luftfuktig ar det er rått i hele huset. Måtte kjøpe inn luft avfukter. Og den viste at i kjellen er det 90% fuktighet. Det renner av veggene.  Fryser og vaskemaskin er umulig å tørke tørr, før den har et lag med dugg igjen.  Heldigvis ikke så ille oppe, men er helt klam.

Beste tilak på å få fukt ut når det regner ute. Har regnet kronisk siden midnatt. Og det har økt i takt med regnvers tiden. Det er jo spådd regn hele helgen.

Anonymkode: 41e17...3fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett opp luftavfukter slik at du kan få slange ned i et sluk og kjør den konstant. Ellers er det bare å vente til det regner fra seg.

Anonymkode: 1b6c4...a9a

Skrevet

Huff, det hørtes fryktelig ubehagelig ut! Vi har balansert ventilasjon og har merket lite til det, men hadde en dag der det føltes fuktig hvor vi kjørte varmepumpa. Varmepumpe kan anbefales, og var fint under hetebølgen i juni også. Hvilken type ventilasjon har du i kjelleren?

Skrevet

4 uker? Det har jo regna sea slutten av juni.  Med en dag innimellom med opphold. Jeg er så dritlei regn at jeg snart spyr. Ikke ser det ut til noe bedring med det første heller. De som meldte en tørr og varm sommer kan finne seg ny jobb.

Anonymkode: 0e896...a8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

4 uker? Det har jo regna sea slutten av juni.  Med en dag innimellom med opphold. Jeg er så dritlei regn at jeg snart spyr. Ikke ser det ut til noe bedring med det første heller. De som meldte en tørr og varm sommer kan finne seg ny jobb.

Enig med deg i alt. Jeg er såååå lei av dette regnet nå, det regner og regner hele tiden.

Anonymkode: b5191...289

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jaja akkurat som sommeren vår i fjor det. Regn i ukevis er vi veldig vant med her.

Anonymkode: 969d8...bf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...