Entern Skrevet 30. september 2023 #101 Del Skrevet 30. september 2023 Kvakky skrev (13 minutter siden): Kanskje like greit med pause da 😆 Og nå synger Aleksander Hansson så da ble det enda en røykepause gitt🚬🥴😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 30. september 2023 #102 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (2 timer siden): Og nå synger Aleksander Hansson så da ble det enda en røykepause gitt🚬🥴😆 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #103 Del Skrevet 30. september 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): 😆 Ble mange røykepauser denne episoden 🚬😒😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 30. september 2023 #104 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ble mange røykepauser denne episoden 🚬😒😅 Haha. Jeg hadde tenkt å spørre om det 😆 En eneste stor røykepause? 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #105 Del Skrevet 30. september 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Haha. Jeg hadde tenkt å spørre om det 😆 En eneste stor røykepause? 😛 Nesten 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 30. september 2023 #106 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Nesten 😆 😆👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #107 Del Skrevet 30. september 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): 😆👍 Var ikke mange lyspunkter for å si det sånn 🥲😅 Jeg mener JA det var en grunn til at jeg sluttet å høre moderne pop på midten av 90-tallet men at var SÅ ille hadde jeg visst fortrengt 😵😵💫🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 30. september 2023 #108 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg har pakket kofferten, ligger nå å vaker i badekaret. Blir en tur med Kielbåten i ett par dager. Gleder meg til å kjøpe/bygge ny Lego igjen og sitte å spille med barna mine på båten. Har til og med tatt med meg høye hæler just in case jeg vil føle meg ekstra fin en kveld. De små gleder😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #109 Del Skrevet 30. september 2023 Fighter83 skrev (22 minutter siden): Jeg har pakket kofferten, ligger nå å vaker i badekaret. Blir en tur med Kielbåten i ett par dager. Gleder meg til å kjøpe/bygge ny Lego igjen og sitte å spille med barna mine på båten. Har til og med tatt med meg høye hæler just in case jeg vil føle meg ekstra fin en kveld. De små gleder😅 Kos deg masse på turen 😊 og lykke til med Lego kjøp ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2023 #110 Del Skrevet 1. oktober 2023 Se TV og la kroppen hvile og bli frisk. Og spise Franzens lammegryte🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2023 #111 Del Skrevet 1. oktober 2023 Fighter83 skrev (7 timer siden): Jeg har pakket kofferten, ligger nå å vaker i badekaret. Blir en tur med Kielbåten i ett par dager. Gleder meg til å kjøpe/bygge ny Lego igjen og sitte å spille med barna mine på båten. Har til og med tatt med meg høye hæler just in case jeg vil føle meg ekstra fin en kveld. De små gleder😅 God tur! ☺️ Håper det blir fint! PS: jeg dansa til Ricky Martin på Danskebåten i sommer og det var SÅ gøy!!🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112 Del Skrevet 1. oktober 2023 Det blir nok TV og vafler med fattern 🖥️🧇👴🏻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 1. oktober 2023 #113 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (10 timer siden): Var ikke mange lyspunkter for å si det sånn 🥲😅 Jeg mener JA det var en grunn til at jeg sluttet å høre moderne pop på midten av 90-tallet men at var SÅ ille hadde jeg visst fortrengt 😵😵💫🥴 Var mye rart ja. Men mye gøy også 😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #114 Del Skrevet 1. oktober 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Var mye rart ja. Men mye gøy også 😀👍 Ja det stemmer og mye bra også 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4. oktober 2023 #115 Del Skrevet 4. oktober 2023 kremt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #116 Del Skrevet 4. oktober 2023 Se på tv, høre på nye plater jeg har kjøpt og tegne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 4. oktober 2023 #117 Del Skrevet 4. oktober 2023 Finne en seng er vel mest fornuftige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #118 Del Skrevet 4. oktober 2023 Slappe litt av med data og tv og så seng 🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2023 #119 Del Skrevet 6. oktober 2023 Nå skal jeg trille sammen hjemmelagde kjøttboller som skal putre i tomatsaus. Så blir det pasta og kjøttboller i sofaen med Norge Rundt🥳😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. oktober 2023 #120 Del Skrevet 6. oktober 2023 Løpe et par timer ute i regnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå