Gå til innhold

morgengave til han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hva er det dere kjøpte til han i morgen gave? trenger tips

ønsker og finne noe litt romatisk men sliter veldig og finne noe når jeg søker

Anonymkode: cfd0a...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

noe litt romatisk

😻🐭

Anonymkode: 682ee...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gledet seg til å bli gift og til å ha hverdag sammen, og jeg visste at han ønsket seg Morgenbladet som et ledd i dette. Han fikk derfor abonnement på (fysisk utgave av) morgenbladet. Det er en gave som funka bra her, og så er det fint at han får det hver helg, ikke bare én morgen😊

Anonymkode: 33061...329

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du må gi noe mannen setter pris på. Min er f.eks lite interessert klokker, mansjettknapper og andre "stilige" gaver. Jeg tenker at det ikke må være noe romantisk. Det viktigste er at du gir noe som viser at du vet hva han liker. Så kan du heller skrive noen romantiske ord på et kort. Og f.eks nevne hvorfor du valgte akkurat den gaven. 

Er han interessert i å være ute og på tur, så kan du gi noe han trenger eller ikke viste han trengte. Nytt telt, soveposer, hengekøye, sykkel, gavekort på klatrekurs el. fot begge. 

Er han glad i uteliv eller musikk kam du gi konsertbilletter, teaterbiletter, gavekort på en restaurant han liker / der dere hadde deres første restaurantdate, hotellovernatting. 

Ellers kan det være gavekort på massasje, produkter han liker å bruke i hverdagen, bøker, album av dere to, bestille bilde på lerret av dere to, kunst han/dere liker.

Anonymkode: 24f4c...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å være så avansert heller! Jeg kan lett sette pris på en god frokost på sengen og kanskje litt kos etterpå :D  evt bare frokost. Det er hyggelig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innser at jeg må sette av penger til noe ordentlig dyrt verktøy, for det er det eneste han setter pris på😂

Anonymkode: feeb6...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet omtrent bare det jeg ikke har råd til og kjøpe og han ikke ville at jeg skulle ha kjøpt siden jeg har null peiling på di tingene som mobil og pc 

Skal være ekstremt dyrt og utrolig avansert.

Klokke og mansjett knapper har han

Vin syns han ikke er noe særlig siden jeg ikke drikker 

Ting til ute har han eller så kjøper han det bare selv

Hotell har jeg tenkt på men vi skal jo på bryllupsreise 

Det eneste jeg har tenk på som kanskje kunne ha vært noe finner jeg ingen steder 😒 jeg så på en bryllupgruppe en hadde lagt ut bilde av vielsesattest holder. Men det finner jeg ingen steder 

Så noe lignende det hadde vært fint ☺️

Anonymkode: cfd0a...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 23.32):

Jeg vet omtrent bare det jeg ikke har råd til og kjøpe og han ikke ville at jeg skulle ha kjøpt siden jeg har null peiling på di tingene som mobil og pc 

Skal være ekstremt dyrt og utrolig avansert.

Klokke og mansjett knapper har han

Vin syns han ikke er noe særlig siden jeg ikke drikker 

Ting til ute har han eller så kjøper han det bare selv

Hotell har jeg tenkt på men vi skal jo på bryllupsreise 

Det eneste jeg har tenk på som kanskje kunne ha vært noe finner jeg ingen steder 😒 jeg så på en bryllupgruppe en hadde lagt ut bilde av vielsesattest holder. Men det finner jeg ingen steder 

Så noe lignende det hadde vært fint ☺️

Anonymkode: cfd0a...d60

Vielsesattestholder er til begge og neppe noe mannen blir for. 

Hvorfor ikke hotell selv om dere skal reise? Det kan jo være kjekt å ta en helaften ute noen måneder etter bryllupet. Lek turist i egen by, dra på restaurant og overnatt på hotell. Eller kjør til nabobyen eller kommunen og overnatt der.

Anonymkode: 24f4c...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vielsesattestholder er til begge og neppe noe mannen blir for. 

Hvorfor ikke hotell selv om dere skal reise? Det kan jo være kjekt å ta en helaften ute noen måneder etter bryllupet. Lek turist i egen by, dra på restaurant og overnatt på hotell. Eller kjør til nabobyen eller kommunen og overnatt der.

Anonymkode: 24f4c...02c

Jeg er ganske sikker på at han hadde blitt glad for den vielsesattest holderen heg kjenner han såpass.

Og hotell tror ikke jeg kommer til og orke med all kjøring og fly kan jeg ikke da 

Anonymkode: cfd0a...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...