AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Del Skrevet 24. august 2023 hva er det dere kjøpte til han i morgen gave? trenger tips ønsker og finne noe litt romatisk men sliter veldig og finne noe når jeg søker Anonymkode: cfd0a...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. august 2023 #2 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg kjøpte en stilig klokke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): noe litt romatisk 😻🐭 Anonymkode: 682ee...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Del Skrevet 24. august 2023 Han gledet seg til å bli gift og til å ha hverdag sammen, og jeg visste at han ønsket seg Morgenbladet som et ledd i dette. Han fikk derfor abonnement på (fysisk utgave av) morgenbladet. Det er en gave som funka bra her, og så er det fint at han får det hver helg, ikke bare én morgen😊 Anonymkode: 33061...329 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg tenker du må gi noe mannen setter pris på. Min er f.eks lite interessert klokker, mansjettknapper og andre "stilige" gaver. Jeg tenker at det ikke må være noe romantisk. Det viktigste er at du gir noe som viser at du vet hva han liker. Så kan du heller skrive noen romantiske ord på et kort. Og f.eks nevne hvorfor du valgte akkurat den gaven. Er han interessert i å være ute og på tur, så kan du gi noe han trenger eller ikke viste han trengte. Nytt telt, soveposer, hengekøye, sykkel, gavekort på klatrekurs el. fot begge. Er han glad i uteliv eller musikk kam du gi konsertbilletter, teaterbiletter, gavekort på en restaurant han liker / der dere hadde deres første restaurantdate, hotellovernatting. Ellers kan det være gavekort på massasje, produkter han liker å bruke i hverdagen, bøker, album av dere to, bestille bilde på lerret av dere to, kunst han/dere liker. Anonymkode: 24f4c...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 29. august 2023 #6 Del Skrevet 29. august 2023 Trenger ikke å være så avansert heller! Jeg kan lett sette pris på en god frokost på sengen og kanskje litt kos etterpå evt bare frokost. Det er hyggelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 29. august 2023 #7 Del Skrevet 29. august 2023 Vin til fremtidige bryllupsdager. 1-5-10-15-20-25-30-35-40 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #8 Del Skrevet 30. august 2023 Jeg innser at jeg må sette av penger til noe ordentlig dyrt verktøy, for det er det eneste han setter pris på😂 Anonymkode: feeb6...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #9 Del Skrevet 30. august 2023 Jeg vet omtrent bare det jeg ikke har råd til og kjøpe og han ikke ville at jeg skulle ha kjøpt siden jeg har null peiling på di tingene som mobil og pc Skal være ekstremt dyrt og utrolig avansert. Klokke og mansjett knapper har han Vin syns han ikke er noe særlig siden jeg ikke drikker Ting til ute har han eller så kjøper han det bare selv Hotell har jeg tenkt på men vi skal jo på bryllupsreise Det eneste jeg har tenk på som kanskje kunne ha vært noe finner jeg ingen steder 😒 jeg så på en bryllupgruppe en hadde lagt ut bilde av vielsesattest holder. Men det finner jeg ingen steder Så noe lignende det hadde vært fint ☺️ Anonymkode: cfd0a...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #10 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 23.32): Jeg vet omtrent bare det jeg ikke har råd til og kjøpe og han ikke ville at jeg skulle ha kjøpt siden jeg har null peiling på di tingene som mobil og pc Skal være ekstremt dyrt og utrolig avansert. Klokke og mansjett knapper har han Vin syns han ikke er noe særlig siden jeg ikke drikker Ting til ute har han eller så kjøper han det bare selv Hotell har jeg tenkt på men vi skal jo på bryllupsreise Det eneste jeg har tenk på som kanskje kunne ha vært noe finner jeg ingen steder 😒 jeg så på en bryllupgruppe en hadde lagt ut bilde av vielsesattest holder. Men det finner jeg ingen steder Så noe lignende det hadde vært fint ☺️ Anonymkode: cfd0a...d60 Vielsesattestholder er til begge og neppe noe mannen blir for. Hvorfor ikke hotell selv om dere skal reise? Det kan jo være kjekt å ta en helaften ute noen måneder etter bryllupet. Lek turist i egen by, dra på restaurant og overnatt på hotell. Eller kjør til nabobyen eller kommunen og overnatt der. Anonymkode: 24f4c...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #11 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vielsesattestholder er til begge og neppe noe mannen blir for. Hvorfor ikke hotell selv om dere skal reise? Det kan jo være kjekt å ta en helaften ute noen måneder etter bryllupet. Lek turist i egen by, dra på restaurant og overnatt på hotell. Eller kjør til nabobyen eller kommunen og overnatt der. Anonymkode: 24f4c...02c Jeg er ganske sikker på at han hadde blitt glad for den vielsesattest holderen heg kjenner han såpass. Og hotell tror ikke jeg kommer til og orke med all kjøring og fly kan jeg ikke da Anonymkode: cfd0a...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå