Gå til innhold

Smeg kjøkkenmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg en smeg kjøkkenmaskin. Foreløpig står den bare på benken til pynt, men kommer jo til å bruke den. Noen som har? Er dere fornøyd med den?

Anonymkode: 1c230...f4e

Skrevet

Ikke kjent med den, men har hørt av flere at den ikke kan måle seg med Kenwood f.eks, den er lekker, men absolutt ikke så bra som flere andre. For "skikkelige" bakere, er den ikke kraftig nok visst

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har og er veldig fornøyd. Men har ikke hatt noen annen kjøkkenmaskin før så har ikke noe å sammenligne med.

Skrevet

Har SMEG selv, fordi den er pen. Fungerer helt ok. Du får mye bedre maskiner til samme pris. Men dersom utseende er viktigst (som det var for meg) er den helt grei :) 

Anonymkode: 4c89d...614

• Liker 2
Skrevet

Har samlet på SMEG sin 50's retrokolleksjon i krem i flere år, så har både denne og flere andre elektriske duppeditter. Baker mye, og kjøkkenmaskinen er kjempegod. Den kan gå en smule varm med tyngre deiger som egentlig burde knaes for hånd i 15 min men som jeg aldri gidder 😅 Ellers har jeg aldri hatt noe problem med noe fra SMEG, funker utmerket 😊

Anonymkode: 8267f...36d

• Liker 1
Skrevet

Som en aktiv baker, så dreper du stort sett alle vanlige kjøkkenmaskiner med skikkeleg baking. Må iallefall ha små deiger i en Smeg.  Som andre sier, så er det fantastisk fin, men det finnes andre maskiner som gjør bedre jobb for samme pris. Men dette er gjennomgående for hele retro-serien! Gjør en god jobb, men du betaler for utseende

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...