Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser kanskje en antydning til strek på dpo 11, men ellers ser jeg ingenting:-/ Men de svake strekene er jo ofte vanskelig å se på bilder😊 krysser fingrene for tydelige streker i morgen og på IKM! Hold oss oppdatert😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her .. :-) Hmm, ja.. De er vanskelig å se på bildene, men det er strek på de 4 nederste fra RFSU, de er svake ja 🤔😯

Anonymkode: ef03b...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streker på det siste bildet. Ser også antydning til strek på bilde to, 9,10 og 11 dpo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser kanskje strekene litt bedre her.

image.jpeg

Tror de dessverre er negative, men kommer ikke mens, ta en ny 😊 Lykke til uansett

Anonymkode: e54b9...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere? ..... Negativ cbd, lov å håpe likevell? 😳

image.jpeg

image.jpeg

Sånn så mine ut når de var positive! Tror de er positive :-) ta en digital en! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser dere streken? Den ser grå ut på bildene, men den ser rosa ut i virkeligheten. Kan jeg virkelig være gravid?

20160502_080148.jpg

20160502_080307.jpg

Anonymkode: 77b4c...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser dere streken? Den ser grå ut på bildene, men den ser rosa ut i virkeligheten. Kan jeg virkelig være gravid?

20160502_080148.jpg

20160502_080307.jpg

Ser en strek :) Rosa er den og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emhanse skrev:

Ja jeg ser tydelig en strek😁👶 Gratulerer!

Å, herregud. Jeg kan ikke tro det 🙈 så godt at dere andre ser den også!  Nå skal jeg feire med et kakestykke på jobb 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig begynte dere å teste? Skal ikke ha mens før fredag men er så utålmodig og er kanskje for tidlig å teste i morgen?

Anonymkode: f55fe...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tidlig begynte dere å teste? Skal ikke ha mens før fredag men er så utålmodig og er kanskje for tidlig å teste i morgen?

Fire dager før forventet mens testet jeg :-) da fikk jeg en svak strek. (Mistet dessverre i uke 5). 

Du kan teste i morgen om du er like utålmodig som jeg er 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg testet svakt 8 DPO i november. Endte i MA uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, emhanse skrev:

Jeg testet svakt 8 DPO i november. Endte i MA uke 10.

Den var nok negativ men var jo bare 10dpo så får se om TR kommer eller ikke! Synd at det endte i MA☹️ 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nbb23 skrev:

Den var nok negativ men var jo bare 10dpo så får se om TR kommer eller ikke! Synd at det endte i MA☹️ 

image.jpeg

Det kan ha vært en "streifer" som de så fint kaller kjemisk :-). Har man sex på EL så blir man nesten garantert befruktet, men 75% (eller noe i den duren) blir aldri noe, selvom man kan oppleve svaktsvakt positive tester. Tenk at sjansen nå er større for et friskt og raskt egg som fester seg neste gang, om TR kommer da ;-) (Thats what gets me through the day 😜). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Det kan ha vært en "streifer" som de så fint kaller kjemisk :-). Har man sex på EL så blir man nesten garantert befruktet, men 75% (eller noe i den duren) blir aldri noe, selvom man kan oppleve svaktsvakt positive tester. Tenk at sjansen nå er større for et friskt og raskt egg som fester seg neste gang, om TR kommer da ;-) (Thats what gets me through the day 😜). 

Hva er "streifer? hehe! Men nå får jeg bare se om TR kommer også eventuelt ta en ny test :) Har ømme bryster og mensmurringer men det kan jo bare være mensen også! Denne ventinga er slitsom syntes jeg.. klarer ikke helt å slappe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nbb23 skrev:

Hva er "streifer? hehe! Men nå får jeg bare se om TR kommer også eventuelt ta en ny test :) Har ømme bryster og mensmurringer men det kan jo bare være mensen også! Denne ventinga er slitsom syntes jeg.. klarer ikke helt å slappe av...

At egget har prøvd å feste seg, men ikke klarte det, og bare "streifet" forbi 😋 (derav HCG, og svakt utslag på en av testene - det er også derfor mange leger kan være litt kritiske til for tidlig testing, fordi man blir skuffet når det ikke blir noe likevel, på tross av at man kunne skimte en liten strek). 

Når venter du IKM? Om du er mer enn 12 DPO, så skal testen være rimelig sikker. 

Jeg fikk plutselig ømme bryster og brystvorter mellom EL og mens, og har hatt det som lutealfasesymptom de siste syklusene. Veldig irritetende fordi jeg trodde vi hadde truffet og at det var baby på vei😋. Menmen, kroppen er stadig i forandring har jeg skjønt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snurrepurre skrev:

At egget har prøvd å feste seg, men ikke klarte det, og bare "streifet" forbi 😋 (derav HCG, og svakt utslag på en av testene - det er også derfor mange leger kan være litt kritiske til for tidlig testing, fordi man blir skuffet når det ikke blir noe likevel, på tross av at man kunne skimte en liten strek). 

Når venter du IKM? Om du er mer enn 12 DPO, så skal testen være rimelig sikker. 

Jeg fikk plutselig ømme bryster og brystvorter mellom EL og mens, og har hatt det som lutealfasesymptom de siste syklusene. Veldig irritetende fordi jeg trodde vi hadde truffet og at det var baby på vei😋. Menmen, kroppen er stadig i forandring har jeg skjønt! 

åja skjønner! Lærer noe nytt hver dag :) 

IKM på lørdag eller søndag så vet ikke hvor sikker den testen i dag var! Sånn er det når man ikke har tålmodighet til å vente! men må nok prøve igjen neste gang :) Dette var jo første pp så kan ikke forvente at det klaffer med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nbb23 skrev:

åja skjønner! Lærer noe nytt hver dag :) 

IKM på lørdag eller søndag så vet ikke hvor sikker den testen i dag var! Sånn er det når man ikke har tålmodighet til å vente! men må nok prøve igjen neste gang :) Dette var jo første pp så kan ikke forvente at det klaffer med en gang!

Hehe, det tror jeg vi alle gjør! 😄

Kanskje klaffet det, kanskje ikke :-) gjennomsnittet bruker 6 mnd, og det er helt innenfor normalen å bruke ett år :-). Det er ca 20-25% sjanse for å bli gravid hver mnd om dere treffer EL. Så lenge du finner ut av EL så skal du se at du fort blir gravid :-) ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...