Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Testen på bildet er negativ. Jeg testet positivt på EL-test da jeg var gravid, men da var teststreken tydelig sterke/mørkere enn kontrollstreken. 

Anonymkode: 7500b...325

Sånn ble neste test. Får ta en tur på apoteket i morgen hvis ikke TR har meldt sin ankomst. 

17306688032945010041659453067062.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sydenkupp skrev (1 time siden):

Sånn ble neste test. Får ta en tur på apoteket i morgen hvis ikke TR har meldt sin ankomst. 

17306688032945010041659453067062.jpg

Den er i alle fall negativ. Men der betyr jo ikke at en g-test også blir negativ. 

Anonymkode: 7500b...325

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 4 dager siden innsett av 5 dagers blasto, men som sikkert flere vet så er det da så lang ventetid til testdag. Klarte ikke å holde meg så kjøpte noen tester 🙃 clearblue og metode strimmel. Det kom opp noe streklignende på begge to, metode sin ser kanskje litt mer grå ut og vises ikke så godt. Mens clearblue skimter jeg svakt blått. Men sikkert max uflaks slik at det er skyggestrek på begge, noen som har erfaring med disse testene?

BTW! Vet at det er supertidlig å teste så tørr ikke håpe på noe enda.

IMG_1212.jpeg

IMG_1213.jpeg

Anonymkode: f5e74...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4 dager siden innsett av 5 dagers fryst blasto.

vet at det er uhorvelig tidlig å teste nå, men regner med flere vet at det er vanskelig å la vær 🙃 så kjørte på med en clearblue og en metode i samme slengen. Syns jeg kan skimte en svak strek på clearblue som har antydning til blåfarge. Men den fra metode vises såvidt og ser bare grå ut så regner med det er skyggestrek? Men har jeg max uflaks her med at det er skyggestrek på begge??

skal teste videre såklart, men må høre andres erfaringer med disse testene.

IMG_1213.jpeg

IMG_1212.jpeg

Anonymkode: 2e4c9...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (2 minutter siden):

Ser dessverre ikke noe...og den blå har jeg dessverre blitt lurt mer ofte. De må liksom ha en tykk strek 

Ah ja ikke sant..typisk min flaks 🙃 teit at de skal vise antydning til strek når det ikke er noe. Får jo håpe høyt oppe når man ønsker så inderlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mommyaka skrev (1 time siden):

Ta ny imorgen tidlig 

Jepp skal gjøre det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (2 timer siden):

Ser dessverre ikke noe...og den blå har jeg dessverre blitt lurt mer ofte. De må liksom ha en tykk strek 

Har du fått strek før eller etter tiden da?

hos meg kom den ganske med en gang, vet ikke om det har noe å si da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er bare 4 dager siden innsett av 5 dagers blasto, men som sikkert flere vet så er det da så lang ventetid til testdag. Klarte ikke å holde meg så kjøpte noen tester 🙃 clearblue og metode strimmel. Det kom opp noe streklignende på begge to, metode sin ser kanskje litt mer grå ut og vises ikke så godt. Mens clearblue skimter jeg svakt blått. Men sikkert max uflaks slik at det er skyggestrek på begge, noen som har erfaring med disse testene?

BTW! Vet at det er supertidlig å teste så tørr ikke håpe på noe enda.

IMG_1212.jpeg

IMG_1213.jpeg

Anonymkode: f5e74...eb1

Jeg ser strekene som du beskriver jeg også🤞 har selv fått slike skyggestreker, men det var på clearblue ultratidlig og babyplan tidlig test. 

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...