Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.11.2017 den 11.40, leve90 skrev:

Noen som klarer å se en strek, eller er det bare meg som har blitt teste-gal? Ser den tydeligere i virkeligheten, men ser ikke noe tydelig farge i streken. Er ca 10 dpo.  (Testen ble helt gul etter et par timer)

IMG_3946.PNG

Fikk mensen 1 dag etter at jeg fikk denne svake streken. Sliter med alt for kort lutealfase.. egget vil aldri feste seg.. :-(

Anonymkode: d7d67...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Cammm skrev:

Ja, men når det er sagt så er det typisk for disse strekene at de etterlater seg en svak strek selv om di ikke er positive 🤔 Men ja, lurt med morgenurin, prøv om ett par dager 🙂

Tusen takk for godt syn 😂 for jeg ser nemlig ikke en dritt selv! Men får holde ut i 2 dager til også se da, da TR skal komme 28. Er enda mer spent nå 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sluttet med CB early detection for lenge siden da jeg alltid får en svak strek (selv om jeg ikke er gravid).. Den er nok negativ.

Hva bruker du i stedet da? 😃 Hm ja, jeg tør ikke håpe på noe annet enn at den er negativ, så jeg ikke blir så ufattelig skuffa 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Håkkimom skrev:

Hva bruker du i stedet da? 😃 Hm ja, jeg tør ikke håpe på noe annet enn at den er negativ, så jeg ikke blir så ufattelig skuffa 

Nå bruker jeg RFSU sine "test ofte", men unngår å teste før ikm da jeg er redd for å oppleve kjemisk graviditet (har opplevd dette et par ganger siden vi startet prøveperioden for ett år siden). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå bruker jeg RFSU sine "test ofte", men unngår å teste før ikm da jeg er redd for å oppleve kjemisk graviditet (har opplevd dette et par ganger siden vi startet prøveperioden for ett år siden). 

Hvor kjøper du de? Jeg er ikke kjent med noe annet enn CB early..... jeg er også redd jeg skal bli veldig skuffa, men jeg hadde de nå liggende her, så tenkte jeg fikk sjanse på en nå da! Ser du også en svak loddrett strek? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Håkkimom skrev:

Hvor kjøper du de? Jeg er ikke kjent med noe annet enn CB early..... jeg er også redd jeg skal bli veldig skuffa, men jeg hadde de nå liggende her, så tenkte jeg fikk sjanse på en nå da! Ser du også en svak loddrett strek? 

Jeg kjøper de på apoteket ☺️ Ja, jeg ser streken. Jeg fikk også en slik strek på min cb-test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper de på apoteket ☺️ Ja, jeg ser streken. Jeg fikk også en slik strek på min cb-test. 

Okey, tusen takk for svar 😉 jeg skal gå til innkjøp i morgen da! Også prøve CB igjen om to dager for å da se 😊 tør ikke håpe på noe, men det er jo fint at det er en mulighet for at det kan være en strek til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Håkkimom skrev:

Okey, tusen takk for svar 😉 jeg skal gå til innkjøp i morgen da! Også prøve CB igjen om to dager for å da se 😊 tør ikke håpe på noe, men det er jo fint at det er en mulighet for at det kan være en strek til 

Ja, det er spennende! Masse lykke til med prøvingen. Bli gjerne med i tråden "prøvere 2018". ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er spennende! Masse lykke til med prøvingen. Bli gjerne med i tråden "prøvere 2018". ☺️

Tusen takk! skal legge ut et nytt bilde når jeg har tatt ny, nå klarer jeg nesten ikke vente til torsdag :P samboer ser de samme strekene som meg, jeg håper jo virkelig at det er deres øyer som har rett her :P takk, skal melde meg inn med en gang!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ivf. Satt eggløsningssprøyte 13/11, uttak 15/11 Satt inn perfekt egg 17/11, negativ test Mandag kveld. Positiv Tirsdag morgen. Denne testen nå i kveld. Tester på nytt imorgen tidlig ( da er det 11 dager siden eggløsningssprøyte ble satt ) ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som ser noe her, eller har jeg sett meg blind? Test fra ebay var helt hvit, så tok en fra babyplan. Vet ikke om det er vanlig med skygge på disse. 9dpo. Godt mulig jeg ser ønskesyner altså. 

(Tester uansett daglig frem til en eventuell mens) 

IMG_20171123_084557.jpg

IMG_20171123_084424.jpg

Anonymkode: 8ceaf...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok nytt bilde med snap, og der er det mer slik jeg ser det i virkeligheten. 

Snapchat-2121521435.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snapchat-2121521435.jpg

Ser strek og syns jeg ser farge sæ vil si positiv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo si at hvis det er psyken som spiller meg et puss nå så er jeg imponert :fnise: kvalmen har pågått siden søndag, jeg gulper fremdeles og i dag holdt jeg på å svime av når jeg gikk fra kjøkkenet! I tillegg har jeg plutselig blitt fryktelig sulten om morningen, noe jeg aldri har vært tidligere..... jeg drikker også ufattelig mye mer enn tidligere..... Gleder meg så til å sjekke i morgen tidlig :P er klar over at det mest sannsynlig er tomt i magehuset, men allikevel håper jeg jo litt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snapchat-2121521435.jpg

Tok en til jeg. Tre timer etter den andre. Nå trenger jeg vel ikke lure? Bare håpe den sitter. 

Snapchat-1186330439.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...