AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3601 Del Skrevet 1. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei! Sluttet på p piller 3 sep, da vi føler tiden er inne for familieforøkelse. Fikk mensen 1 oktober, og "høy ferrilitet" 12-15 okt. Fikk aldri maksimal fertilitet da jeg gikk tom for testpinner (brukte cb). Med en syklus på 28 dager, forventet jeg mens forrige søndag.. mensen har ikke kommet, og føler ikke graviditetspørvene slår ut skikkelig med tanke på hvor langt over ikm jeg er.. legger med bilder hvor den svakeste testen er fra mandag og sterkeste fra idag. Streken kommer svakt frem innen 3 min, men mye mer tydelig etter 10 min. Hva tenker dere? Anonymkode: c23bd...867 Så lenge den øker i styrke - er det bra. Den er svak ja, men tror du har hatt EL mye seinere enn du tror. Du burde ta en CB test Anonymkode: 9049a...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3602 Del Skrevet 2. november 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Sluttet på p piller 3 sep, da vi føler tiden er inne for familieforøkelse. Fikk mensen 1 oktober, og "høy ferrilitet" 12-15 okt. Fikk aldri maksimal fertilitet da jeg gikk tom for testpinner (brukte cb). Med en syklus på 28 dager, forventet jeg mens forrige søndag.. mensen har ikke kommet, og føler ikke graviditetspørvene slår ut skikkelig med tanke på hvor langt over ikm jeg er.. legger med bilder hvor den svakeste testen er fra mandag og sterkeste fra idag. Streken kommer svakt frem innen 3 min, men mye mer tydelig etter 10 min. Hva tenker dere? Anonymkode: c23bd...867 Jeg testet på IKM og min test var som din nederste og frem til uke 5. Da ble den mye klarere plutselig. Disse er alle positive, og strekene på en positiv test har ingenting med om svangerskapet går bra eller ikke. gratulerer og lykke til! Anonymkode: a8dd8...41a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3603 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg er ganske ny i dette gamet enda.. Sluttet på p-piller for flere måneder siden og mens og syklus har vært helt på tur siden. Sluttet også med kondom for et par måneder siden og nå tar vi det foreløpig bare litt som det kommer. Tester derfor jevnlig. Kan noen hjelpe meg å tyde denne? 😳 Anonymkode: 80602...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3604 Del Skrevet 2. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske ny i dette gamet enda.. Sluttet på p-piller for flere måneder siden og mens og syklus har vært helt på tur siden. Sluttet også med kondom for et par måneder siden og nå tar vi det foreløpig bare litt som det kommer. Tester derfor jevnlig. Kan noen hjelpe meg å tyde denne? 😳 Anonymkode: 80602...a57 Hvis du hadde lest bare bittelitt på bruksanvisningen på testen din, så hadde du skjønt at den der er klart tydelig positiv. Gratulerer! Anonymkode: 8ceaf...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 2. november 2017 #3605 Del Skrevet 2. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske ny i dette gamet enda.. Sluttet på p-piller for flere måneder siden og mens og syklus har vært helt på tur siden. Sluttet også med kondom for et par måneder siden og nå tar vi det foreløpig bare litt som det kommer. Tester derfor jevnlig. Kan noen hjelpe meg å tyde denne? 😳 Anonymkode: 80602...a57 Uten tvil veldig positiv! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3606 Del Skrevet 2. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde lest bare bittelitt på bruksanvisningen på testen din, så hadde du skjønt at den der er klart tydelig positiv. Gratulerer! Anonymkode: 8ceaf...2fb Som sagt veldig ukjent terreng for meg dette, og ikke visste jeg at begge strekene ikke skulle være like skarpe... Men takk! 😊 48 minutter siden, malla1989 skrev: Uten tvil veldig positiv! 😊 Det var ikke dette jeg ventet meg en helt vanlig torsdag ettermiddag 😅😳 Anonymkode: 80602...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3607 Del Skrevet 2. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som sagt veldig ukjent terreng for meg dette, og ikke visste jeg at begge strekene ikke skulle være like skarpe... Men takk! 😊 Anonymkode: 80602...a57 Det står i bruksanvisningen Anonymkode: 8ceaf...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #3608 Del Skrevet 3. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det står i bruksanvisningen Anonymkode: 8ceaf...2fb Den kommentaren du kommer med der, syntes jeg du kan holde for deg selv! Dette er en tydninger av tester tråd, og hun ville gjerne ha det bekreftet. Så vis du ikke har noe bedre eller koseligere å si, så ikke se på denne tråden. Hadde det vært meg som hadde fått et slikt svar, hadde jeg blitt veldig lei meg! Hold deg for god for slike kommentarer 😡 Gratulerer så mye med graviditeten ❤️ Anonymkode: 148ab...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #3609 Del Skrevet 3. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den kommentaren du kommer med der, syntes jeg du kan holde for deg selv! Dette er en tydninger av tester tråd, og hun ville gjerne ha det bekreftet. Så vis du ikke har noe bedre eller koseligere å si, så ikke se på denne tråden. Hadde det vært meg som hadde fått et slikt svar, hadde jeg blitt veldig lei meg! Hold deg for god for slike kommentarer 😡 Gratulerer så mye med graviditeten ❤️ Anonymkode: 148ab...7a1 Hva? Hvorfor skal man bli lei seg av å få vite at det står i bruksanvisningen? Jeg gratulerte lenger opp i første svaret mitt til denne personen Anonymkode: 8ceaf...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #3610 Del Skrevet 3. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva? Hvorfor skal man bli lei seg av å få vite at det står i bruksanvisningen? Jeg gratulerte lenger opp i første svaret mitt til denne personen Anonymkode: 8ceaf...2fb Hun er vel veldig glad, også kommer du med en nedlatende kommentar om at vis hun ser bittelitt på bruksanvisning hadde hun sett det? Hun er tydeligvis usikker, og dette er en tråd for dem som er usikre! Anonymkode: 148ab...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #3611 Del Skrevet 3. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den kommentaren du kommer med der, syntes jeg du kan holde for deg selv! Dette er en tydninger av tester tråd, og hun ville gjerne ha det bekreftet. Så vis du ikke har noe bedre eller koseligere å si, så ikke se på denne tråden. Hadde det vært meg som hadde fått et slikt svar, hadde jeg blitt veldig lei meg! Hold deg for god for slike kommentarer 😡 Gratulerer så mye med graviditeten ❤️ Anonymkode: 148ab...7a1 Tusen takk for støttende kommentar og gratulasjon ❤️☺️ Anonymkode: 80602...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella100 Skrevet 5. november 2017 #3612 Del Skrevet 5. november 2017 Noen som kan hjelpe meg og se om dette er en skyggestrek eller en supersvak positiv? 😊 (testet nå i ettermiddag, skulle hatt mensen i går) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 5. november 2017 #3613 Del Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, Bella100 skrev: Noen som kan hjelpe meg og se om dette er en skyggestrek eller en supersvak positiv? 😊 (testet nå i ettermiddag, skulle hatt mensen i går) Denne er positiv! Gratulerer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3614 Del Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, Bella100 skrev: Noen som kan hjelpe meg og se om dette er en skyggestrek eller en supersvak positiv? 😊 (testet nå i ettermiddag, skulle hatt mensen i går) positiv Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3615 Del Skrevet 5. november 2017 4 minutter siden, Bella100 skrev: Noen som kan hjelpe meg og se om dette er en skyggestrek eller en supersvak positiv? 😊 (testet nå i ettermiddag, skulle hatt mensen i går) Til og med mannen min ser den. Da er det en strek der x) Anonymkode: 8ee05...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella100 Skrevet 5. november 2017 #3616 Del Skrevet 5. november 2017 Æææ, spennende🙈 Tusen takk for svar dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3617 Del Skrevet 5. november 2017 Spoiler Hjelp! Denne testen ser jo helt negativ ut, meeen, jeg synes jeg så vidt kan skimte en svak strek. Andre som ser det, eller er det ønsketenkning fra min side? Anonymkode: 39f88...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella100 Skrevet 5. november 2017 #3618 Del Skrevet 5. november 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Hjelp! Denne testen ser jo helt negativ ut, meeen, jeg synes jeg så vidt kan skimte en svak strek. Andre som ser det, eller er det ønsketenkning fra min side? Anonymkode: 39f88...87d Ref. min post over her, så syns jeg de ser litt like ut☺️ Jeg skimter så vidt en svak svak strek på din også. Krysser fingrene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3619 Del Skrevet 5. november 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Hjelp! Denne testen ser jo helt negativ ut, meeen, jeg synes jeg så vidt kan skimte en svak strek. Andre som ser det, eller er det ønsketenkning fra min side? Anonymkode: 39f88...87d Mannen ser denne også x) Da stemmer i hvert fall jeg for positiv, for han er "blind" og ser gjerne blendahvitt der jeg ser farge Anonymkode: 8ee05...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3620 Del Skrevet 5. november 2017 11 minutter siden, Bella100 skrev: Ref. min post over her, så syns jeg de ser litt like ut☺️ Jeg skimter så vidt en svak svak strek på din også. Krysser fingrene 😊 Åå, håper det, takk 🤗 Synes streken på din test så tydeligere ut, men krysser uansett fingrene for deg og ☺️ Anonymkode: 39f88...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå