Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei! Sluttet på p piller 3 sep, da vi føler tiden er inne for familieforøkelse. Fikk mensen 1 oktober, og "høy ferrilitet" 12-15 okt. Fikk aldri maksimal fertilitet da jeg gikk tom for testpinner (brukte cb). Med en syklus på 28 dager, forventet jeg mens forrige søndag.. mensen har ikke kommet, og føler ikke graviditetspørvene slår ut skikkelig med tanke på hvor langt over ikm jeg er.. legger med bilder hvor den svakeste testen er fra mandag og sterkeste fra idag. Streken kommer svakt frem innen 3 min, men mye mer tydelig etter 10 min. Hva tenker dere?

IMG_0312.JPG

IMG_0313.JPG

Anonymkode: c23bd...867

Så lenge den øker i styrke - er det bra. Den er svak ja, men tror du har hatt EL mye seinere enn du tror. Du burde ta en CB test

Anonymkode: 9049a...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Sluttet på p piller 3 sep, da vi føler tiden er inne for familieforøkelse. Fikk mensen 1 oktober, og "høy ferrilitet" 12-15 okt. Fikk aldri maksimal fertilitet da jeg gikk tom for testpinner (brukte cb). Med en syklus på 28 dager, forventet jeg mens forrige søndag.. mensen har ikke kommet, og føler ikke graviditetspørvene slår ut skikkelig med tanke på hvor langt over ikm jeg er.. legger med bilder hvor den svakeste testen er fra mandag og sterkeste fra idag. Streken kommer svakt frem innen 3 min, men mye mer tydelig etter 10 min. Hva tenker dere?

IMG_0312.JPG

IMG_0313.JPG

Anonymkode: c23bd...867

Jeg testet på IKM og min test var som din nederste og frem til uke 5. Da ble den mye klarere plutselig. Disse er alle positive, og strekene på en positiv test har ingenting med om svangerskapet går bra eller ikke. :) gratulerer og lykke til!

Anonymkode: a8dd8...41a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske ny i dette gamet enda.. Sluttet på p-piller for flere måneder siden og mens og syklus har vært helt på tur siden. Sluttet også med kondom for et par måneder siden og nå tar vi det foreløpig bare litt som det kommer. Tester derfor jevnlig. Kan noen hjelpe meg å tyde denne? 😳

4E82C8EE-5D0D-4429-ACA2-08260480BD0A.jpeg

6900D8B0-7DE8-4580-89C3-B60CBC239441.jpeg

Anonymkode: 80602...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske ny i dette gamet enda.. Sluttet på p-piller for flere måneder siden og mens og syklus har vært helt på tur siden. Sluttet også med kondom for et par måneder siden og nå tar vi det foreløpig bare litt som det kommer. Tester derfor jevnlig. Kan noen hjelpe meg å tyde denne? 😳

Hvis du hadde lest bare bittelitt på bruksanvisningen på testen din, så hadde du skjønt at den der er klart tydelig positiv. Gratulerer! 

Anonymkode: 8ceaf...2fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten tvil veldig positiv! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde lest bare bittelitt på bruksanvisningen på testen din, så hadde du skjønt at den der er klart tydelig positiv. Gratulerer! 

Som sagt veldig ukjent terreng for meg dette, og ikke visste jeg at begge strekene ikke skulle være like skarpe... Men takk! 😊 

48 minutter siden, malla1989 skrev:

Uten tvil veldig positiv! 😊

Det var ikke dette jeg ventet meg en helt vanlig torsdag ettermiddag 😅😳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt veldig ukjent terreng for meg dette, og ikke visste jeg at begge strekene ikke skulle være like skarpe... Men takk! 😊

Det står i bruksanvisningen :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står i bruksanvisningen :) 

Den kommentaren du kommer med der, syntes jeg du kan holde for deg selv! Dette er en tydninger av tester tråd, og hun ville gjerne ha det bekreftet. Så vis du ikke har noe bedre eller koseligere å si, så ikke se på denne tråden. Hadde det vært meg som hadde fått et slikt svar, hadde jeg blitt veldig lei meg! Hold deg for god for slike kommentarer 😡 

Gratulerer så mye med graviditeten ❤️

Anonymkode: 148ab...7a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den kommentaren du kommer med der, syntes jeg du kan holde for deg selv! Dette er en tydninger av tester tråd, og hun ville gjerne ha det bekreftet. Så vis du ikke har noe bedre eller koseligere å si, så ikke se på denne tråden. Hadde det vært meg som hadde fått et slikt svar, hadde jeg blitt veldig lei meg! Hold deg for god for slike kommentarer 😡 

Hva? Hvorfor skal man bli lei seg av å få vite at det står i bruksanvisningen? Jeg gratulerte lenger opp i første svaret mitt til denne personen :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva? Hvorfor skal man bli lei seg av å få vite at det står i bruksanvisningen? Jeg gratulerte lenger opp i første svaret mitt til denne personen :) 

Hun er vel veldig glad, også kommer du med en nedlatende kommentar om at vis hun ser bittelitt på bruksanvisning hadde hun sett det? Hun er tydeligvis usikker, og dette er en tråd for dem som er usikre! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for støttende kommentar og gratulasjon ❤️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg og se om dette er en skyggestrek eller en supersvak positiv? 😊

(testet nå i ettermiddag, skulle hatt mensen i går)

5E0D700C-A1B5-4BB3-9160-5D3E0599E1B1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bella100 skrev:

Noen som kan hjelpe meg og se om dette er en skyggestrek eller en supersvak positiv? 😊

Denne er positiv! Gratulerer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Bella100 skrev:

positiv

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bella100 skrev:

Til og med mannen min ser den. Da er det en strek der x) 

Anonymkode: 8ee05...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Hjelp! Denne testen ser jo helt negativ ut, meeen, jeg synes jeg så vidt kan skimte en svak strek. Andre som ser det, eller er det ønsketenkning fra min side? 

IMG_20171105_212138308.jpg

Anonymkode: 39f88...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Hjelp! Denne testen ser jo helt negativ ut, meeen, jeg synes jeg så vidt kan skimte en svak strek. Andre som ser det, eller er det ønsketenkning fra min side? 

Ref. min post over her, så syns jeg de ser litt like ut☺️ Jeg skimter så vidt en svak svak strek på din også.

Krysser fingrene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Mannen ser denne også x) Da stemmer i hvert fall jeg for positiv, for han er "blind" og ser gjerne blendahvitt der jeg ser farge :P

Anonymkode: 8ee05...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Bella100 skrev:

Ref. min post over her, så syns jeg de ser litt like ut☺️ Jeg skimter så vidt en svak svak strek på din også.

Krysser fingrene 😊

Åå, håper det, takk 🤗 Synes streken på din test så tydeligere ut, men krysser uansett fingrene for deg og ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...