AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3581 Del Skrevet 30. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Krysser fingrene og tester igjen i morgon tidlig. Anonymkode: 5f963...b2f Klarte selvfølgelig ikke å vente.. Anonymkode: 5f963...b2f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 30. oktober 2017 #3582 Del Skrevet 30. oktober 2017 På 28.10.2017 den 6.40, Cetus skrev: Vi har jammen bra øyne😄👍Det stemte - jeg er gravid. Tok denne i dag - 11DPO. Sterk til å være såpass tidlig syntes jeg. Får håpe det går veien denne gang. Mistet tidlig forrige måned... Gratulerer 🙌🏻 Syns den var veldig lett og se jeg da. Hehe 😍 Håper det går veien denne gangen 💪🏼💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3583 Del Skrevet 31. oktober 2017 Noen som ser to streker på den øverste? Den nederste er en eggløsningstest. Sikkert bare skyggestrek.. Er 11-12dpo. Anonymkode: b5262...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cetus Skrevet 31. oktober 2017 #3584 Del Skrevet 31. oktober 2017 12 hours ago, mortilen said: Gratulerer 🙌🏻 Syns den var veldig lett og se jeg da. Hehe 😍 Håper det går veien denne gangen 💪🏼💕 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 31. oktober 2017 #3585 Del Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som ser to streker på den øverste? Den nederste er en eggløsningstest. Sikkert bare skyggestrek.. Er 11-12dpo. Anonymkode: b5262...1f0 Ser strek på begge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3586 Del Skrevet 31. oktober 2017 Øverste er tatt mens jeg hadde Ovitrelle i kroppen. Nederste tatt i dag, 10dpo, 12 dager siden Ovitrelle. Ser dere strek på den nederste? Anonymkode: b70eb...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3587 Del Skrevet 31. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Øverste er tatt mens jeg hadde Ovitrelle i kroppen. Nederste tatt i dag, 10dpo, 12 dager siden Ovitrelle. Ser dere strek på den nederste? Anonymkode: b70eb...1b1 Testene er fra to-streker. Anonymkode: b70eb...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3588 Del Skrevet 31. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øverste er tatt mens jeg hadde Ovitrelle i kroppen. Nederste tatt i dag, 10dpo, 12 dager siden Ovitrelle. Ser dere strek på den nederste? Anonymkode: b70eb...1b1 På pc ser jeg at det er rosa der streken skal være ihvertfall! Men jeg tør egentlig ikke si noe, ble ganske grundig lurt av rosa skyggestrek selv for en uke siden. Anonymkode: 8ceaf...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3589 Del Skrevet 31. oktober 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: På pc ser jeg at det er rosa der streken skal være ihvertfall! Men jeg tør egentlig ikke si noe, ble ganske grundig lurt av rosa skyggestrek selv for en uke siden. Anonymkode: 8ceaf...2fb Det er det jeg er redd for selv.. men har aldri fått skyggestrek før. Tar en ny test når jeg er 12dpo Anonymkode: b70eb...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3590 Del Skrevet 31. oktober 2017 Mannen ser ingenting, og tror ikke på at jeg ser noe. Første gang med cb, brukte early, den har vel ikke like store problemer med skyggestrek? 10dpo, skal ha mensen på lørdag. Hva tror dere? Anonymkode: 8ceaf...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 31. oktober 2017 #3591 Del Skrevet 31. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen ser ingenting, og tror ikke på at jeg ser noe. Første gang med cb, brukte early, den har vel ikke like store problemer med skyggestrek? 10dpo, skal ha mensen på lørdag. Hva tror dere? Anonymkode: 8ceaf...2fb Her var det jo ingenting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3592 Del Skrevet 31. oktober 2017 23 minutter siden, addict skrev: Her var det jo ingenting? Jeg gikk inn på pc nå, og da ser ikke jeg heller. Ser den i virkeligheten og på mobilskjerm. Men ingen krise, enten er den negativ og jeg får mensen, ellers vil jeg teste positivt om noen dager Anonymkode: 8ceaf...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 31. oktober 2017 #3593 Del Skrevet 31. oktober 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen ser ingenting, og tror ikke på at jeg ser noe. Første gang med cb, brukte early, den har vel ikke like store problemer med skyggestrek? 10dpo, skal ha mensen på lørdag. Hva tror dere? Anonymkode: 8ceaf...2fb Syns jeg ser antydning til noe jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3594 Del Skrevet 31. oktober 2017 17 minutter siden, Cammm skrev: Syns jeg ser antydning til noe jeg da.... Antydning til hva? Her er det ingenting. Men til vedkommende som la ut bildet. Test deg om noen dager, eller prøv igjen 💛 Anonymkode: ef5ff...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3595 Del Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, Cammm skrev: Syns jeg ser antydning til noe jeg da.... Jeg synes også det, er ganske vant til hvite tester. Ser streken ganske godt om jeg øker kontrast slik mange her i tråden gjør, men det er er vanlig bilde som ikke er fiklet med. Ab684: Ja, jeg tror jeg får billigtester i posten i morgen eller torsdag, tester igjen da 😊 Anonymkode: 8ceaf...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3596 Del Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også det, er ganske vant til hvite tester. Ser streken ganske godt om jeg øker kontrast slik mange her i tråden gjør, men det er er vanlig bilde som ikke er fiklet med. Ab684: Ja, jeg tror jeg får billigtester i posten i morgen eller torsdag, tester igjen da 😊 Anonymkode: 8ceaf...2fb Ville anbefalt deg å ta en digital-test enn å zoome inn og ut, redigere bildet etc for å gi deg selv håp. Jeg bruker kun cb sine tester og det der er ingen positiv tegn, mer en skyggestrek. Anonymkode: ef5ff...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3597 Del Skrevet 31. oktober 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville anbefalt deg å ta en digital-test enn å zoome inn og ut, redigere bildet etc for å gi deg selv håp. Jeg bruker kun cb sine tester og det der er ingen positiv tegn, mer en skyggestrek. Anonymkode: ef5ff...684 Hadde ikke hatt råd til digitale, jeg tester jo som en gal hele måneden omtrent Og er ikke sånn veldig redd for falsk håp, jeg blir veldig lett gravid, mitt problem er dessverre at jeg mister. Så for meg er det en trygghet å følge med på strekene, uansett hvordan resultatet blir. Var bare ikke kjent med denne typen test Bruker vanligvis fra ebay, men gikk tom nå Anonymkode: 8ceaf...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3598 Del Skrevet 31. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen ser ingenting, og tror ikke på at jeg ser noe. Første gang med cb, brukte early, den har vel ikke like store problemer med skyggestrek? 10dpo, skal ha mensen på lørdag. Hva tror dere? Anonymkode: 8ceaf...2fb Synes jeg ser noe her jeg. Og til de som anbefaler digital, så fikk jeg "ikke gravid" dagen før IKM, så om en tester tidlig mener jeg det helt klart er bedre med strektester. Anonymkode: ab69e...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3599 Del Skrevet 1. november 2017 Hei! Sluttet på p piller 3 sep, da vi føler tiden er inne for familieforøkelse. Fikk mensen 1 oktober, og "høy ferrilitet" 12-15 okt. Fikk aldri maksimal fertilitet da jeg gikk tom for testpinner (brukte cb). Med en syklus på 28 dager, forventet jeg mens forrige søndag.. mensen har ikke kommet, og føler ikke graviditetspørvene slår ut skikkelig med tanke på hvor langt over ikm jeg er.. legger med bilder hvor den svakeste testen er fra mandag og sterkeste fra idag. Streken kommer svakt frem innen 3 min, men mye mer tydelig etter 10 min. Hva tenker dere? Anonymkode: c23bd...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3600 Del Skrevet 1. november 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Sluttet på p piller 3 sep, da vi føler tiden er inne for familieforøkelse. Fikk mensen 1 oktober, og "høy ferrilitet" 12-15 okt. Fikk aldri maksimal fertilitet da jeg gikk tom for testpinner (brukte cb). Med en syklus på 28 dager, forventet jeg mens forrige søndag.. mensen har ikke kommet, og føler ikke graviditetspørvene slår ut skikkelig med tanke på hvor langt over ikm jeg er.. legger med bilder hvor den svakeste testen er fra mandag og sterkeste fra idag. Streken kommer svakt frem innen 3 min, men mye mer tydelig etter 10 min. Hva tenker dere? Anonymkode: c23bd...867 Definitivt positiv 😊 gratulerer 🌸 Anonymkode: 17ef4...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå