AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:56 #35601 Skrevet lørdag kl. 21:56 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei. Jeg er 9 eller 10 dpo i dag (regnet ut via app og eggløsningstester). Tok test med morgenurin i dag som viste noe svak (veldig veldig svak) strek. Den er så lite synlig at jeg egt bare tenkte det var en skyggestrek. (Babyplan) Tok tester når jeg kom hjem fra jobb i 19:40 tiden og den var negativ igjen. Ble jo selvfølgelig litt skuffet selvom jeg ser på den andre som skyggestrek. Nå rett før leggetid gikk det en «faen» i meg og jeg tok en til. Dette er normal sin. Den fikk svak, rosa strek etter 1,5 minutt. Jeg har hatt skyggestrek på normal sin før, men de har vært tydelig grå. Denne er jo rosa. Skal selvfølgelig teste igjen i morgen, må bare høre om hva dere tenker om denne? Har dere erfaring med rosa skyggestrek? Syntes jo den ser litt rar ut? Alt ble gjort etter boka. Anonymkode: d02fc...0bb Positive! Anonymkode: d5111...7e8
anon1996 Skrevet lørdag kl. 22:03 #35602 Skrevet lørdag kl. 22:03 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Positive! Anonymkode: d5111...7e8 Syntes bare noe skurrer. Babyplan sin tidligtest er jo på 10 mlu og Normal sin er på 25 mlu. Kan det ikke være noe gærent med testen? Tørr ikke håpe for mye da jeg syntes tester generelt har vært veldig ymse den siste tiden.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 03:07 #35603 Skrevet søndag kl. 03:07 anon1996 skrev (5 timer siden): Syntes bare noe skurrer. Babyplan sin tidligtest er jo på 10 mlu og Normal sin er på 25 mlu. Kan det ikke være noe gærent med testen? Tørr ikke håpe for mye da jeg syntes tester generelt har vært veldig ymse den siste tiden. Normal sine tester har det vært noe Bugg med. Anbefaler ikke å bruke de! Har vist positiv på folk som ikke har vært gravide Anonymkode: 9505f...bbd
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:11 #35604 Skrevet søndag kl. 05:11 Før noen kommenterer. Streken syntes med glasset på.. men gir vidi pharma så sterk skyggestrek? Lest av innen tiden.. Anonymkode: 9505f...bbd
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:30 #35605 Skrevet søndag kl. 11:30 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Normal sine tester har det vært noe Bugg med. Anbefaler ikke å bruke de! Har vist positiv på folk som ikke har vært gravide Anonymkode: 9505f...bbd Det er ikke mulig. Anonymkode: d5111...7e8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:37 #35606 Skrevet søndag kl. 11:37 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke mulig. Anonymkode: d5111...7e8 Okei? Så du baserer det på at det ikke er mulig å få positiv test uten å være gravid? Jeg har flere venner, bekjente og ihvert ei influenser som har sagt det samme. At de fikk gjentagende positive tester fra normal, og 100% negative fra andre tester. Du kan selvfølgelig være gravid. Men alltid sjekk med andre tester før man hopper i taket. De normal-butikkene som har fått klage, har de fjernet testene fra hyllene. Men de som opplever feil med de må klage så det blir en endring på disse testene. Anonymkode: 9505f...bbd
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:42 #35607 Skrevet søndag kl. 11:42 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Okei? Så du baserer det på at det ikke er mulig å få positiv test uten å være gravid? Jeg har flere venner, bekjente og ihvert ei influenser som har sagt det samme. At de fikk gjentagende positive tester fra normal, og 100% negative fra andre tester. Du kan selvfølgelig være gravid. Men alltid sjekk med andre tester før man hopper i taket. De normal-butikkene som har fått klage, har de fjernet testene fra hyllene. Men de som opplever feil med de må klage så det blir en endring på disse testene. Anonymkode: 9505f...bbd Man kan ikke få utslag på HCG uten å være gravid. Kanskje de har lagt eggløsningstester opp i feil eske i såfall. Min erfaring med normal sine tester er helt omvendt. De slo mye mindre ut enn andre tester. Såvidt positiv, mens clearblue var tydelig positiv på samme urin. Anonymkode: d5111...7e8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:48 #35608 Skrevet søndag kl. 11:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan ikke få utslag på HCG uten å være gravid. Kanskje de har lagt eggløsningstester opp i feil eske i såfall. Min erfaring med normal sine tester er helt omvendt. De slo mye mindre ut enn andre tester. Såvidt positiv, mens clearblue var tydelig positiv på samme urin. Anonymkode: d5111...7e8 Er ikke alle som det er Bugg med. Har vært enkelte pakker. Var ei som fikk positiv på 2 av de og resten negativ. Hvis normal har blandet El tester og graviditetstester , så burde kanskje normal få beskjed. Det har skjedd, uansett hcg eller ikke.. noe er galt med de testene nå i det siste. Flere og flere kommer fram med det. Kjipt å selge tester som viser feil. Anonymkode: 9505f...bbd
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:41 #35609 Skrevet søndag kl. 17:41 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Man kan ikke få utslag på HCG uten å være gravid. Kanskje de har lagt eggløsningstester opp i feil eske i såfall. Min erfaring med normal sine tester er helt omvendt. De slo mye mindre ut enn andre tester. Såvidt positiv, mens clearblue var tydelig positiv på samme urin. Anonymkode: d5111...7e8 Gå inn på facebook og søk "tolking av graviditetstester". Ser du der 😊 Anonymkode: 9505f...bbd
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:40 #35610 Skrevet mandag kl. 08:40 13dpo, dvs 8 dager etter innsett av blastocyst. Klar positiv, uten å myse. Men, den er noe svak synes jeg? Gud for en berg og dalbane.. Anonymkode: 0f311...0c0
HeleneHS Skrevet mandag kl. 09:02 #35611 Skrevet mandag kl. 09:02 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): 13dpo, dvs 8 dager etter innsett av blastocyst. Klar positiv, uten å myse. Men, den er noe svak synes jeg? Gud for en berg og dalbane.. Anonymkode: 0f311...0c0 Jeg ser streken, men syns den muligens er grå og ikke rosa? Hvilken merke er det? 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:09 #35612 Skrevet mandag kl. 09:09 HeleneHS skrev (5 minutter siden): Jeg ser streken, men syns den muligens er grå og ikke rosa? Hvilken merke er det? Babyplan sine test tidlig strips. Streken er rosa altså:) testet med stav i tillegg, ble tilnærmet lik teststripe på den også. Anonymkode: 0f311...0c0
HeleneHS Skrevet mandag kl. 09:54 #35613 Skrevet mandag kl. 09:54 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Babyplan sine test tidlig strips. Streken er rosa altså:) testet med stav i tillegg, ble tilnærmet lik teststripe på den også. Anonymkode: 0f311...0c0 Her ser jeg tydelig rosa, ja!!
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:36 #35614 Skrevet mandag kl. 10:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): 13dpo, dvs 8 dager etter innsett av blastocyst. Klar positiv, uten å myse. Men, den er noe svak synes jeg? Gud for en berg og dalbane.. Anonymkode: 0f311...0c0 Jeg syns ikke den er svak til 13 dpo. Det er jo fremdeles før IKM(med mindre du har veldig korte sykluser). Mange som ikke engang tester positivt så tidlig Gratulerer så mye! Anonymkode: 52c07...323
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:33 #35615 Skrevet mandag kl. 11:33 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg syns ikke den er svak til 13 dpo. Det er jo fremdeles før IKM(med mindre du har veldig korte sykluser). Mange som ikke engang tester positivt så tidlig Gratulerer så mye! Anonymkode: 52c07...323 Har vanligvis en syklus på ca 32 dager, men hadde sen(!) el denne mnd. dette er etter 8 dager etter innsett av blastocyst😊 Håper virkelig dette går veien🥲🥰 Anonymkode: 0f311...0c0 1
chat_ttc Skrevet mandag kl. 13:07 #35616 Skrevet mandag kl. 13:07 Jeg fikk positiv på fredag. Tok clearblue på lørdag og fikk 2-3 uker, men syns ikke testene mine viser noen progresjon? Har tidligere hatt MA (6+4), så er jo livredd kan man si ... Kan også legge til at jeg har brun spotting siden lørdag..hjelp Bilde av testene fra fredag til i dag (mandag) IMG 6184 hosted at ImgBB — ImgBB
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:14 #35617 Skrevet mandag kl. 13:14 AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 18.14): Øverste er 11DPO, midten er 12DPO og nederste er 13 DPO. Er det normalt at de ikke har blitt sterkere men heller ikke svakere? Anonymkode: f1dbe...72d Jeg har akkurat samme erfaring med de testene, streken blir ikke sterkere selvom CB viser 2-3 uker. Vet ikke hvor mange DPO jeg er.. Anonymkode: 1855b...ba9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:16 #35618 Skrevet mandag kl. 13:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vanligvis en syklus på ca 32 dager, men hadde sen(!) el denne mnd. dette er etter 8 dager etter innsett av blastocyst😊 Håper virkelig dette går veien🥲🥰 Anonymkode: 0f311...0c0 Jeg har troa 🤞🏻❤️ Anonymkode: 52c07...323 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:34 #35619 Skrevet mandag kl. 16:34 Jeg gikk på do etter 3t og tok en strimmeltest fra rfsu da jeg føler meg uggen. Viste sterk skyggestrek. Vanskelig å få på bilde. Kan evt prøve å legge ved ett bilde. Men så tenkte jeg at jeg fikk ut noen dråper etter 30 mim . Den var blendahvit. Ingen tegn til skyggestrek. Vet ikke dpo pga kjemisk forrige mnd. El på app og EL smerter var 2-3 dager imellom. Hadde ingen el tester igjen. Anonymkode: 9505f...bbd
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:29 #35620 Skrevet tirsdag kl. 10:29 Test 13dpo og 14 dpo. Synes ikke 14 har blitt særlig mørkere - ser dere noen forskjell?🫠 Anonymkode: 0f311...0c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå