AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3541 Del Skrevet 25. oktober 2017 50 minutter siden, m.bee skrev: Ser jeg riktig??? Er det virkelig to streker? Kan disse billigtestene ta feil?? Denne synes jeg ser kjempepositiv ut ☺️ Mine var ikke så tydelige Jeg har aldri opplevd at disse tar feil, så.. gratulerer😁 Anonymkode: 88d58...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3542 Del Skrevet 26. oktober 2017 8dpo i dag (er jeg ganske sikker på). De A1 testene er vel kanskje ikke like sensetive som de billigstrimlene som man kjøper på nett? Har opplevd tidligere å få sterkere strek på de strimlene. Men okei, kan dere skimte noe? En svak, svak, svaaak strek? Vet det er tidlig å teste! Anonymkode: 9d274...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innlandstuppa Skrevet 26. oktober 2017 #3543 Del Skrevet 26. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: 8dpo i dag (er jeg ganske sikker på). De A1 testene er vel kanskje ikke like sensetive som de billigstrimlene som man kjøper på nett? Har opplevd tidligere å få sterkere strek på de strimlene. Men okei, kan dere skimte noe? En svak, svak, svaaak strek? Vet det er tidlig å teste! Anonymkode: 9d274...789 Ser ingenting :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3544 Del Skrevet 26. oktober 2017 Er 13 dager over ikm, med en vanligvis stabil syklus. Men til slutt tror jeg en ser det en ønsker å se på disse testene... Anonymkode: 67c38...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radiogaga Skrevet 27. oktober 2017 #3545 Del Skrevet 27. oktober 2017 Dere, er det vanlig med skyggestrek på Lloyds tester (har demontert den). Jeg var litt dum og tok en i dag 8-9 dpo.. Mener jeg kan se en slags strek, men det gjorde visst ikke kameraet 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cetus Skrevet 27. oktober 2017 #3546 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hei Noen som ser streken i dag tro? Var om mulig - enda svakere i går, men da var det ikke mulig og fange streken med kamera.. Er 10 DPO og tester med Babyplan sine billigstrimler👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radiogaga Skrevet 27. oktober 2017 #3547 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg ser den ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cetus Skrevet 27. oktober 2017 #3548 Del Skrevet 27. oktober 2017 7 minutes ago, Radiogaga said: Dere, er det vanlig med skyggestrek på Lloyds tester (har demontert den). Jeg var litt dum og tok en i dag 8-9 dpo.. Mener jeg kan se en slags strek, men det gjorde visst ikke kameraet 😝 Hei😊 Nå ser jeg ikke noe, men slik var min på kamera i går også...Jeg fikk se den, men den ville ikke bli med på bilde😅 I dag var min sterkere enn i går, men fremdeles såpass svak at andre ikke ser den. Men jeg kan se på testen din når jeg sitter på pc'n på jobb. Har lagt merke til at det er forskjell på bildene om du sitter på pc eller mobil😊 Spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3549 Del Skrevet 27. oktober 2017 På 24.10.2017 den 9.15, AnonymBruker skrev: Hvis dette stemmer hadde jeg el på dag 10, og er altså 8 dpo. Det kan vel ikke være fysisk mulig? Starter man ikke å produsere hcg rundt 7dpo da? Har brukt disse testene over et år, aldri fått slik strek før. Den gangen jeg var gravid testet jeg ikke før ikm, så da var den sterk med en gang. Anonymkode: 8ceaf...2fb Jeg som postet disse. Har kun hatt helt hvite tester i ettertid, og ingen mens. Så jeg antar det bare var skyggestrek, selv om den er tydelig rosa og ikke grå. Håper jeg hadde el som forventet på dag 14 istedet for at de hvite testene blir fasit Tenkte bare jeg skulle si fra, til flere som håper og får like streker. Anonymkode: 8ceaf...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3550 Del Skrevet 27. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 13 dager over ikm, med en vanligvis stabil syklus. Men til slutt tror jeg en ser det en ønsker å se på disse testene... Anonymkode: 67c38...0dc Her er samme bilde bare med det berømte negativ filteret. Kan se antydning til der evt strek nr 2 er. Men antar det bare er skyggestrek. Anonymkode: 67c38...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 27. oktober 2017 #3551 Del Skrevet 27. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her er samme bilde bare med det berømte negativ filteret. Kan se antydning til der evt strek nr 2 er. Men antar det bare er skyggestrek. Anonymkode: 67c38...0dc Hvis du er 13 dager over IKM burde det vært en veldig tydelig strek hvis du var gravid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cetus Skrevet 27. oktober 2017 #3552 Del Skrevet 27. oktober 2017 2 hours ago, Radiogaga said: Dere, er det vanlig med skyggestrek på Lloyds tester (har demontert den). Jeg var litt dum og tok en i dag 8-9 dpo.. Mener jeg kan se en slags strek, men det gjorde visst ikke kameraet 😝 Ser dessverre ikke noe mer på pc. Syntes mine også ble svakere på pc`n enn på mobil. Prøv igjen i morgen.... Klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3553 Del Skrevet 27. oktober 2017 10dpo . Kan dette bli noe? Anonymkode: 32de2...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3554 Del Skrevet 27. oktober 2017 En strek loddrett skal dukke opp om positiv. Ingenting skal dukke opp om negativ. Hva tenker dere? Anonymkode: ef5ff...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 27. oktober 2017 #3555 Del Skrevet 27. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En strek loddrett skal dukke opp om positiv. Ingenting skal dukke opp om negativ. Hva tenker dere? Anonymkode: ef5ff...684 Ser positiv ut 😌👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3556 Del Skrevet 27. oktober 2017 1 minutt siden, Cammm skrev: Ser positiv ut 😌👍 Okei,la ut bildet på en annen tråd. De mente det var negativ:-/ Anonymkode: ef5ff...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3557 Del Skrevet 27. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei,la ut bildet på en annen tråd. De mente det var negativ:-/ Anonymkode: ef5ff...684 CB er jo skumle på skyggestreker, så jeg ville nok tolket som negativ dessverre. Jeg ser det er en svak strek der, men siden det er CB tør jeg ikke gjettet på noe annet enn skyggestrek. Hvor mange dpo er du? Anonymkode: 8ceaf...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3558 Del Skrevet 27. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 10dpo . Kan dette bli noe? Anonymkode: 32de2...38e Det er jo farge der teststreken skal være, selv om det ikke er en strek. Jeg ville testet på nytt allerede i morgen tidlig jeg Anonymkode: 8ceaf...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3559 Del Skrevet 27. oktober 2017 Tok en digital test nå. Hva er dpo? Anonymkode: ef5ff...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3560 Del Skrevet 27. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok en digital test nå. Hva er dpo? Anonymkode: ef5ff...684 Det er dessverre veldig vanlig med skyggestreker på clearblue sine tester.. Har selv fått synligere streker enn den du har uten å være gravid. Anonymkode: cfc52...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå