AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #35381 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok en babyplan tidlig strimmeltest i går kveld, 10 dpo. Den var negativ, men en time senere var den plutselig positiv? Altså, tydelig positiv strek dog svakere enn kontrollstreken. Testen fra i dag 11dpo var helt negativ. Aldri vært med på at tester har blitt positive uten at jeg har vært gravid. Er det en feilaktig test? Eller kan jeg være gravid likevel? Noen som har opplevd samme? (Får ikke lagt inn bilde dessverre) Anonymkode: 711d6...401 Kan legge til, det har kun skjedd med babyplan, ikke MakeSure. Bruker ikke babyplan lenger pga skyggestrek. Anonymkode: 2bae7...509
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #35382 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor mange dpo? Anonymkode: 2bae7...509 Usikker, har hoppet over en syklus - mulig jeg fortsatt venter på eggløsning. Men disse testene forvirrer meg. Anonymkode: 7697a...1ca
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #35383 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette har skjedd meg to ganger. Glemt testen, funnet den etter noen dager, oppdager rosa positiv strek! Har hittil ikke blitt graviditet av det 😅🤭 Anonymkode: 2bae7...509 Det er vel derfor man skal lese av testen i det tidsrommet som står på pakken 😃 Anonymkode: d5111...7e8
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #35384 Skrevet 2 timer siden Jeg tok en clearblue digital test med ukesindikator i dag og fikk bare 2-3 på skjermen.. (testet ikke med første morgenurin, men konsentrasjonen bør være høy nok nå.) Nå er jeg ikke 100% sikker på eggløsning men mellom 23.-25. oktober kan være sannsynlig og ut fra det skal jeg nå være 5+0 eller 5+1. kanskje også 5+2. burde ikke testen nå slått ut på 3+ uker? noen av dere som har erfaringer med disse testene? Jeg burde definitivt slått meg til ro med de første positive testene og bare latt ting gå sin gang, men hjernen greier ikke å slippe stresset rundt dette.. 😅 Anonymkode: 3bf75...040
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #35385 Skrevet 32 minutter siden Skyggestrek? Tatt med tidlig graviditetstest, 9 dpo Anonymkode: d1ddf...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå