AnonymBruker Skrevet 6. november #35302 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Anonymkode: b60eb...d49 Tydelig rosa strek. Gratulerer ❤️ Anonymkode: 52c07...323
AnonymBruker Skrevet 6. november #35303 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg føler jeg ser en svaaaakkkkk grå strek, men det er nok ønsketenkning(?) Anonymkode: 8544b...6e8 Ser hva du mener, ta en ny test i dag eller i morgen:) Anonymkode: d5111...7e8
AnonymBruker Skrevet 6. november #35304 Skrevet 6. november 11 dpo. Kan være 10dpo også. Jeg vet det er så godt som usynlig, tester igjen i kveld/i morgen (det er ikke tidligtest) Håper det blir sterkere🥹🤞🏼 8år siden sist graviditet. Med nr 1 testet jeg negativt frem til uke 6. Med nr 2 testet jeg positivt, litt svakt på IKM. Anonymkode: d0f39...219 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #35305 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Anonymkode: b60eb...d49 Tydelig positiv🥰 Gratulerer! Anonymkode: d0f39...219
AnonymBruker Skrevet 6. november #35306 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tydelig rosa strek. Gratulerer ❤️ Anonymkode: 52c07...323 Tusen takk ♥️ Anonymkode: b60eb...d49
Birgitt Skrevet 6. november #35307 Skrevet 6. november (endret) Hei, jeg tok nettopp en graviditetstest og jeg ser en svak strek. Det er 9 dager til forventet mens og jeg vet det er tidlig å teste, men kan dette være feil? Er det noen som er ekspert på dette og kan se på testen? Kan man finne svak strek på alle tester med godt nok lys evt? Denne kunne ses med og uten blitz på... Hvordan får jeg lagt inn bilde... Endret 6. november av Birgitt
AnonymBruker Skrevet 6. november #35308 Skrevet 6. november Hvis du er ny så må du ha et x antall innlegg før du kan poste bilde mener jeg. For det er rett under den ruta du skriver i: «legg til filer». det er foresten en egen tråd for tolkning av graviditetstester i prøver forumet Anonymkode: 70439...ca7
Birgitt Skrevet 6. november #35310 Skrevet 6. november Hei, jeg tok nettopp en graviditetstest og jeg ser en svak strek. Det er 9 dager til forventet mens og jeg vet det er tidlig å teste, men kan dette være feil? Er det noen som er god på dette og kan se på testen? Kan man finne svak strek på alle tester med godt nok lys evt? Denne kunne ses med og uten blitz på.. jeg får ikke lagt ut bilde av den, får bare opp "sett inn bilde fra URL"... vet ikke om der er fordi jeg er ny her..
AnonymBruker Skrevet 6. november #35311 Skrevet 6. november Birgitt skrev (1 minutt siden): Hei, jeg tok nettopp en graviditetstest og jeg ser en svak strek. Det er 9 dager til forventet mens og jeg vet det er tidlig å teste, men kan dette være feil? Er det noen som er god på dette og kan se på testen? Kan man finne svak strek på alle tester med godt nok lys evt? Denne kunne ses med og uten blitz på.. jeg får ikke lagt ut bilde av den, får bare opp "sett inn bilde fra URL"... vet ikke om der er fordi jeg er ny her.. Ja det er fordi du er ny. Da må du isåfall finne en bildeopplastningstjeneste og dele bildet via link, f.eks imgur? Anonymkode: 5f067...994
AnonymBruker Skrevet 6. november #35312 Skrevet 6. november Dpo 13. Hadde ikke forventet å få positiv test pga vi ikke prøvde. Kjøpte ny pakke med 10 tester for å ha liggende og tenkte at "jaja, skader ikke å ta 1 test av de 10." Og den var positiv. Øverste er 2t siden sist jeg tisset og nederste er 4t etter. Skal ta ny i morgen. Er det greie testresultat på 13dpo?🫣 spørr fordi jeg ble redd for å glede meg over nytt svangerskap. (Mista mange ganger. ) Anonymkode: 9505f...bbd 1 1
Birgitt Skrevet 6. november #35313 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja det er fordi du er ny. Da må du isåfall finne en bildeopplastningstjeneste og dele bildet via link, f.eks imgur? Anonymkode: 5f067...994 Jeg prøvde den, men fikk det ikke til... skal se litt videre
mommyaka Skrevet 6. november #35314 Skrevet 6. november Birgitt skrev (1 time siden): Hei, jeg tok nettopp en graviditetstest og jeg ser en svak strek. Det er 9 dager til forventet mens og jeg vet det er tidlig å teste, men kan dette være feil? Er det noen som er ekspert på dette og kan se på testen? Kan man finne svak strek på alle tester med godt nok lys evt? Denne kunne ses med og uten blitz på... Hvordan får jeg lagt inn bilde... Om det er 5 dager siden eggløsning...ja da er det for tidlig
Birgitt Skrevet 6. november #35315 Skrevet 6. november mommyaka skrev (2 minutter siden): Om det er 5 dager siden eggløsning...ja da er det for tidlig Jeg hadde ikke eggløsning når jeg skulle ha. Jeg testet hele perioden om jeg hadde eggløsning men fikk ingen positiv test, på eggløsningstest altså.
AnonymBruker Skrevet 6. november #35316 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dpo 13. Hadde ikke forventet å få positiv test pga vi ikke prøvde. Kjøpte ny pakke med 10 tester for å ha liggende og tenkte at "jaja, skader ikke å ta 1 test av de 10." Og den var positiv. Øverste er 2t siden sist jeg tisset og nederste er 4t etter. Skal ta ny i morgen. Er det greie testresultat på 13dpo?🫣 spørr fordi jeg ble redd for å glede meg over nytt svangerskap. (Mista mange ganger. ) Anonymkode: 9505f...bbd Var de positiv innen tidsfristen? Alltids greit å ha litt is i magen når man har mistet noen ganger, vente å se om det blir sterk og fin strek før man slipper jubelen løs ihvertfall. Anonymkode: 5f067...994
AnonymBruker Skrevet 6. november #35317 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var de positiv innen tidsfristen? Alltids greit å ha litt is i magen når man har mistet noen ganger, vente å se om det blir sterk og fin strek før man slipper jubelen løs ihvertfall. Anonymkode: 5f067...994 Ja. Streken kom ganske fort. Anonymkode: 9505f...bbd
AnonymBruker Skrevet 6. november #35318 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 4.11.2025 den 18.38): Har hatt mensen siden lørdag, så tviler sterkt på at det er noe på gang 😅 Anonymkode: 6852f...c9f kjemisk graviditet da Anonymkode: 5832a...21d
mommyaka Skrevet 6. november #35319 Skrevet 6. november Birgitt skrev (35 minutter siden): Jeg hadde ikke eggløsning når jeg skulle ha. Jeg testet hele perioden om jeg hadde eggløsning men fikk ingen positiv test, på eggløsningstest altså. Så du vet ikke helt hvor du er i syklus?
AnonymBruker Skrevet 6. november #35320 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Streken kom ganske fort. Anonymkode: 9505f...bbd Ser rimelig positive ut 🤩 Anonymkode: 2bae7...509
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå