AnonymBruker Skrevet 27. september #35001 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær så snill å ikke ring legen fordi testene dine ikke endrer seg. Vent noen uker og test på nytt, og/eller kjøp andre tester. Rema1000 sine tidlige tester skal visstnok være gode. ikke kast bort fastlegen sin tid og ressurser på dette. Det spiller ingen rolle fra eller til. Det er kun noen dager av livet ditt og vente for å se. Anonymkode: 930bc...c58 Det handler ikke om å kaste bort tiden til fastlegen. Jeg vil sjekke hcg fordi jeg er redd for EXU. Anonymkode: 872a4...c65 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #35002 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det handler ikke om å kaste bort tiden til fastlegen. Jeg vil sjekke hcg fordi jeg er redd for EXU. Anonymkode: 872a4...c65 Hvor langt er du på vei? Det tar litt tid før en xu blir farlig og må behandles. I tillegg er det ikke alltid mulig å diagnostisere xu kun basert på hcg - så du må ofte uansett vente til uke 6+ for å ta ultralyd. Er forøvrig enig at det å bestille en legetime ikke er bortkastet tid/ressurser - det er akkurat derfor vi har leger. Syns det er verre når noe drar til legen når den er litt snufsete eller har lett forkjølelse, som uansett ikke er hverken farlig eller trenger behandling. Anonymkode: b5e36...ec2
AnonymBruker Skrevet 27. september #35003 Skrevet 27. september jeg ville tatt en uke indikator test. men det er ikke bra og sammenligne tester sånn, går det dårlig så merker mann det på kroppen Anonymkode: 6e146...ea1
AnonymBruker Skrevet 30. september #35004 Skrevet 30. september Hva mener dere om denne testen? Ca. 9-11 dpo Anonymkode: f8aeb...bf5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #35005 Skrevet 2. oktober Noen som ser noe her? Jeg er tre dager over forventet mens, men har nok en syklus som er forsinket i utgangspunktet siden eggløsningstest ikke slo ut da det skulle. Anonymkode: fdaff...59c
Melus Skrevet 2. oktober #35006 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som ser noe her? Jeg er tre dager over forventet mens, men har nok en syklus som er forsinket i utgangspunktet siden eggløsningstest ikke slo ut da det skulle. Anonymkode: fdaff...59c Ser dessverre ingenting.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #35007 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 21.35): Hva mener dere om denne testen? Ca. 9-11 dpo Anonymkode: f8aeb...bf5 Her ser jeg strek. AnonymBruker skrev (19 timer siden): Noen som ser noe her? Jeg er tre dager over forventet mens, men har nok en syklus som er forsinket i utgangspunktet siden eggløsningstest ikke slo ut da det skulle. Anonymkode: fdaff...59c Ingenting her dessverre. Anonymkode: f223c...c7e
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #35008 Skrevet 3. oktober Noen som ser noe på disse? Tok ut hormonspiral forrige måned så usikker på DPO og IKM. Antar ca 10-11 DPO men har ikke testa for EL. Strimmelen er tatt på meget utvanna kveld + fikk også negativ tidlig digital fra ClearBlue. RFSU er tatt på morgen. Ser jo at det er en slags strek på RFSU men frykter skygge 😬 Tar gjerne tips om hvilke tester (som kan kjøpes over disk) som er best🙏 Anonymkode: 8a95c...f83
sinusen Skrevet 3. oktober #35009 Skrevet 3. oktober Ser negative ut... Men jeg er ikke noen ekspert. Hvis du tok ut spiral forrige måned er det vel en stor sjanse for at syklusen din ikke er ordentlig i gang enda/er ustabil? Jeg fikk hvert fall ikke mensen tilbake før etter cirka seks uker da jeg sluttet med hormonell prevensjon.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #35010 Skrevet 4. oktober Ser dere noe her? 🩷 Anonymkode: 38e34...060
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #35011 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ser dere noe her? 🩷 Anonymkode: 38e34...060 Noen som vil se med meg? 🩷 Beklager mas, men jeg har ingen andre å spørre 🙈 Anonymkode: 38e34...060
Fizzypo Skrevet 4. oktober #35012 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som vil se med meg? 🩷 Beklager mas, men jeg har ingen andre å spørre 🙈 Anonymkode: 38e34...060 Ser strek.☺️ Hvilken dpo er du?
Hufsla Skrevet 4. oktober #35013 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som vil se med meg? 🩷 Beklager mas, men jeg har ingen andre å spørre 🙈 Anonymkode: 38e34...060 Jeg ser strek 🤩
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #35014 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vil se med meg? 🩷 Beklager mas, men jeg har ingen andre å spørre 🙈 Anonymkode: 38e34...060 Jeg ser også svak strek. Håper den blir sterkere 🤞🏻 Anonymkode: 52c07...323
Melus Skrevet 4. oktober #35015 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 10.28): Noen som ser noe på disse? Tok ut hormonspiral forrige måned så usikker på DPO og IKM. Antar ca 10-11 DPO men har ikke testa for EL. Strimmelen er tatt på meget utvanna kveld + fikk også negativ tidlig digital fra ClearBlue. RFSU er tatt på morgen. Ser jo at det er en slags strek på RFSU men frykter skygge 😬 Tar gjerne tips om hvilke tester (som kan kjøpes over disk) som er best🙏 Anonymkode: 8a95c...f83 Ser negativ ut. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ser dere noe her? 🩷 Anonymkode: 38e34...060 Ser positiv ut
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #35016 Skrevet 5. oktober Jeg syntes jeg ser en strek, men vet ikke om det er innbilning eller ekte 😅 Dere er rå på å se streker! Når jeg har sett her og ser ingenting så er det flere av dere som ser strek. Imponerende. Er 4 dager før forventet mens. Anonymkode: 8544b...6e8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #35017 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syntes jeg ser en strek, men vet ikke om det er innbilning eller ekte 😅 Dere er rå på å se streker! Når jeg har sett her og ser ingenting så er det flere av dere som ser strek. Imponerende. Er 4 dager før forventet mens. Anonymkode: 8544b...6e8 Jrg spurte ChatGpt som sa den ene testen var negativ og den andre der var det en svak strek 😅 Ble jo ikke klokere av det hahah. Tester igjen om en dag eller to 🥰 Kjenner jeg meg selv rett blir det vel hver dag frem til eventuelt mensen melder sin ankomst 🤪😅 Anonymkode: 8544b...6e8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #35018 Skrevet 5. oktober ClearBlue tidlig-test. Liker egentlig ikke disse fordi de har gitt meg falsk positiv nå, men var eneste jeg hadde liggende. Derfor stoler jeg heller ikke på resultatet.. Falsk strek eller babystrek? Anonymkode: 716ae...55e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #35019 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): ClearBlue tidlig-test. Liker egentlig ikke disse fordi de har gitt meg falsk positiv nå, men var eneste jeg hadde liggende. Derfor stoler jeg heller ikke på resultatet.. Falsk strek eller babystrek? Anonymkode: 716ae...55e Det der er jo unektelig en strek med fargestoff. Men jeg har ingen erfaring med skyggestreker fra clearblue. Anonymkode: 52c07...323
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #35020 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg syntes jeg ser en strek, men vet ikke om det er innbilning eller ekte 😅 Dere er rå på å se streker! Når jeg har sett her og ser ingenting så er det flere av dere som ser strek. Imponerende. Er 4 dager før forventet mens. Anonymkode: 8544b...6e8 Jeg ville kanskje tenkt at dette var en dårlig test ettersom kontrollstreken ikke fyller ut hele området den skal. Test på nytt i morgen så skal vi hjelpe deg å se da 🫶🏻 Anonymkode: 52c07...323 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå