GulSitron Skrevet 21. september #34941 Skrevet 21. september Karmelia skrev (4 timer siden): Den der synes jeg ser positiv ut. Krysser fingrene 🙂. Hvor sensitiv var den digitale? Har du en til ville jeg testet i morgen tidlig. De digitale med ukesindikator er visstnok de testene som er minst sensitive. Testet to ganger til (er jo helt kokko) i dag og det er strek der nå også. tenkte jeg skulle kjøpe clearblue sin early test i morgen og spørre en lege på jobb om de vil legge inn en rekvisisjon på blodprøve på onsdag 😊 Fizzypo skrev (4 timer siden): Syns den ser positiv ut. Er du sikker på eggløsningsdato i.o.m at du fjernet spiral for noe tid siden? Hvis dette er 21 dpo ville jeg tenkt kjemisk siden streken er så svak, men igjen - du kan ha hatt eggløsning mye senere enn du tror. Har ingen erfaring med merket, men du kan søke i tråden her for det var noen nylig som brukte vidi+. Er over hodet ikke sikker på eggløsning. Hadde jeg hatt eggløsning dager etter uttak av spiral hadde testen nok vært mye sterkere enn den er, men ut ifra "menssmerter" vil jeg kanskje tro det er ca 10 dager siden (matcher best med når jeg har logga sex også) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Denne ser positiv ut. Hvis du leser litt ovenfor hadde jeg samme greia med strek men ikke utslag på digital - gjorde du det samme som meg og tok digital med annet enn morgenurin kanskje? Jeg ville tatt en digital igjen i morgen tidlig. Anonymkode: f223c...c7e Digital test ble tatt på do-besøk nr to på morgenen, men de digitale med ukesindikator er visstnok de testene som er minst sensitive for hcg 🥹 1
Karmelia Skrevet 22. september #34942 Skrevet 22. september GulSitron skrev (6 timer siden): De digitale med ukesindikator er visstnok de testene som er minst sensitive. Testet to ganger til (er jo helt kokko) i dag og det er strek der nå også. tenkte jeg skulle kjøpe clearblue sin early test i morgen og spørre en lege på jobb om de vil legge inn en rekvisisjon på blodprøve på onsdag 😊 Er over hodet ikke sikker på eggløsning. Hadde jeg hatt eggløsning dager etter uttak av spiral hadde testen nok vært mye sterkere enn den er, men ut ifra "menssmerter" vil jeg kanskje tro det er ca 10 dager siden (matcher best med når jeg har logga sex også) Digital test ble tatt på do-besøk nr to på morgenen, men de digitale med ukesindikator er visstnok de testene som er minst sensitive for hcg 🥹 Krysser fingrene ❤️ 1
GulSitron Skrevet 22. september #34943 Skrevet 22. september Karmelia skrev (6 timer siden): Krysser fingrene ❤️ Tok en test på jobb i dag og den var ikke i tvil 😭 4
Karmelia Skrevet 22. september #34944 Skrevet 22. september GulSitron skrev (31 minutter siden): Tok en test på jobb i dag og den var ikke i tvil 😭 Gratulerer så mye 🥳❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #34945 Skrevet 22. september Ser noen en svaaaak strek her?? Anonymkode: 9df58...2e1
AnonymBruker Skrevet 22. september #34946 Skrevet 22. september Spoiler Hvordan legger jeg inn bilde? Anonymkode: 9df58...2e1
AnonymBruker Skrevet 22. september #34947 Skrevet 22. september Er dette bare en skyggestrek tror dere? Anonymkode: 795e8...d07
mommyaka Skrevet 22. september #34948 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Hvordan legger jeg inn bilde? Anonymkode: 9df58...2e1 Om du er ny så får du ikke lagt ut bilder ennå
AnonymBruker Skrevet 22. september #34949 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er dette bare en skyggestrek tror dere? Anonymkode: 795e8...d07 Mystisk. Den tror jeg kan være både det ene og det andre. Hva slags dpo er du på? Anonymkode: 3cf4f...867
AnonymBruker Skrevet 22. september #34950 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mystisk. Den tror jeg kan være både det ene og det andre. Hva slags dpo er du på? Anonymkode: 3cf4f...867 Aner ikke, har ikke fått mens tilbake etter forrige fødsel. Så regner ikke med at det er noe, men tok en test fordi jeg har følt meg litt merkelig Anonymkode: 795e8...d07
AnonymBruker Skrevet 22. september #34951 Skrevet 22. september 3 dager over IKM. Babyplan har strek på morgenurin i dag. Tatt flere rfsu gjennom dagen og en digital, alle blank negative. Spottet litt brunlig i kveld, men kom ikke noe mer. Hva tror dere? Anonymkode: 8b705...017
Karmelia Skrevet 23. september #34952 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): 3 dager over IKM. Babyplan har strek på morgenurin i dag. Tatt flere rfsu gjennom dagen og en digital, alle blank negative. Spottet litt brunlig i kveld, men kom ikke noe mer. Hva tror dere? Anonymkode: 8b705...017 Hva er sensitiviteten til testene? I utgangspunktet ser den ut som den kan være positiv. Var resultatet der med én gang? Kan jo teoretisk sett være skyggestrek også. Hvis urinen var mer utvannet i løpet av dagen kan det ha gjort at det ble falsk negativ også 🤔. Ville tatt om morgenen. Evt ventet 3 timer siden sist dobesøk og testet.
Hjertefisk Skrevet 23. september #34953 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): 3 dager over IKM. Babyplan har strek på morgenurin i dag. Tatt flere rfsu gjennom dagen og en digital, alle blank negative. Spottet litt brunlig i kveld, men kom ikke noe mer. Hva tror dere? Anonymkode: 8b705...017 Utrolig rart med de andre testene, jeg ville tenkt at denne uten tvil var positiv.
HeleneHS Skrevet 23. september #34954 Skrevet 23. september Hjertefisk skrev (12 minutter siden): Utrolig rart med de andre testene, jeg ville tenkt at denne uten tvil var positiv. Enig, denne er helt tydelig positiv. Men jeg har selv dårlig erfaring med rfsu sine tester, så ville stolt på andre tester fremfor dem. Men at den digitale var negativt er jo litt rart - var det på samme urin?
AnonymBruker Skrevet 23. september #34955 Skrevet 23. september Spoiler https://imgur.com/a/XIAz3e1 Anonymkode: 9df58...2e1
AnonymBruker Skrevet 23. september #34956 Skrevet 23. september Der er bildet ts Anonymkode: 9df58...2e1
AnonymBruker Skrevet 23. september #34957 Skrevet 23. september Sorry, jeg er ganske dreven på å spotte streker på sånne tester, men her ser jeg ingenting. Anonymkode: 47df7...588
AnonymBruker Skrevet 23. september #34958 Skrevet 23. september Nei, der er det ingenting. Kan se antydning til blødning på toppen, men dette er ikke en positiv graviditetstest. til info: bruke fellestråden for dette. Anonymkode: 8a7ac...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #34959 Skrevet 23. september Disse er vel negative? Veldig tidlig test men forventer mens om 4 dager så skal vel kunne vises om det er noe håp nå? Anonymkode: f8aeb...bf5
Hjertefisk Skrevet 23. september #34960 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Disse er vel negative? Veldig tidlig test men forventer mens om 4 dager så skal vel kunne vises om det er noe håp nå? Anonymkode: f8aeb...bf5 Synes liksom jeg kan se noe. Men vet ikke helt hva det kan være. Er dette Metode tester? De slår veldig sent ut, etter min erfaring. Men gir til gjengjeld få skyggestreker. Noen tester mener de kan påvise graviditet 4-5 dager før forventet mens, men det stemmer egentlig bare for de som har 14 dager lang luthealfase. Har du kortere, så vil ikke testene kunne slå ut så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå