Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle hatt mensen igår (syklus mellom 28-33 dager, igår var dag 33). Tok en test på morgenen i dag - ser en strek, men litt for grå syns jeg. Noen erfaringer med Valmed? 

IMG_2750.jpeg

Anonymkode: f223c...c7e

Ingen erfaring med merket, men ser helt tydelig en strek syns ikke den er gråaktig. I mine øyne ser den positiv ut. Krysser fingrene for deg.🤞🏼

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2025 den 8.50):

Hvordan gikk det?🩷

Anonymkode: 8904c...9ec

Jeg fikk en litt mørkere test i går. Fortsatt litt for lys til at det var 16 DPO, føler jeg, men vet ikke helt hva jeg skal tro. Ingen blod eller antydning spontanabort.

Jeg måtte roe ned testing og googling for å ikke bli gal, så har is i magen til ny test i morgen 🤞🏻 Takk som spør, det var snilt 🙏🏻

IMG_20250917_072306.jpg

Anonymkode: 52c07...323

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en litt mørkere test i går. Fortsatt litt for lys til at det var 16 DPO, føler jeg, men vet ikke helt hva jeg skal tro. Ingen blod eller antydning spontanabort.

Jeg måtte roe ned testing og googling for å ikke bli gal, så har is i magen til ny test i morgen 🤞🏻 Takk som spør, det var snilt 🙏🏻

IMG_20250917_072306.jpg

Det kan jo være at egget festet seg senere enn du trodde. Håper håper🤞

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er alt håp ute? 😔😔😔 hadde innsett av fryst blasto på mandag.. 😔 føler alle får postitive tester allerede 7-8 dpo. Noen som ser noe? 

IMG_0957.jpeg

Anonymkode: 39a27...2e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er alt håp ute? 😔😔😔 hadde innsett av fryst blasto på mandag.. 😔 føler alle får postitive tester allerede 7-8 dpo. Noen som ser noe? 

IMG_0957.jpeg

Ser dessverre ingenting, men har selv aldri testet positivt før 13dpo, vent litt hvis du kan - håp er absolutt ikke ute enda!! Det er en grunn at klinikkene ber oss vente til testdag, fordi da er det sikkert at vi kan stole på testen (men tror jeg kjenner ingen som klarer å vente 😅)

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det kan jo være at egget festet seg senere enn du trodde. Håper håper🤞

Takk ❤️

Dagens test var verken sterkere eller svakere, igjen. Så jeg ringte legen som lot meg ta hgc-prøver fordi jeg var bekymret, en i dag og en på mandag. Så jeg slutter å teste og prøver å ha is i magen til prøvesvar. Syns denne limboen er så krevende, sover knapt fordi hjernen kverner sånn. Fascinerende hvor knyttet man rekker å bli til noe så lite så fort. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Fizzypo skrev (På 18.9.2025 den 10.53):

Ingen erfaring med merket, men ser helt tydelig en strek syns ikke den er gråaktig. I mine øyne ser den positiv ut. Krysser fingrene for deg.🤞🏼

Takk! Det var en positiv test, fikk gravid 1-2 på digital i dag morges. Så jeg hadde nok drukket for mye rett før testen i går ettermiddag. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen som ser noe? Kontrast er skrudd opp. 9 dpo. 

IMG_1009.jpeg

IMG_0996.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

IMG_1009.jpeg

IMG_0996.jpeg

Jeg syns jeg kan skimte en strek! Håper jeg har rett, krysser fingrene for tydelig strek om en dag eller to 🤞🏻

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 19.15):

IMG_1009.jpeg

IMG_0996.jpeg

Skimter noe, men det kan være skyggestrek. Krysser fingrene for deg! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 9.02):

IMG_0957.jpeg

Ser dessverre ingen streker her. Håper du bare har testet for tidlig. ❤️

Skrevet

Tok denne nå nettopp. Hadde litt svakere strek i går, men den digitale testen sa "ikke gravid". 
Noen som vet om det er stor sannsynlighet for skyggestrek på «vidi+ pharma»? Tok tester i forrige uke også, men de var det ingen tegn til skyggestrek eller noe annet enn control streken 😵‍💫

(er over en uke siden jeg skulle hatt første mens etter bortfallsblødning etter spiral)

IMG_3355.jpeg

Skrevet
GulSitron skrev (7 timer siden):

Tok denne nå nettopp. Hadde litt svakere strek i går, men den digitale testen sa "ikke gravid". 
Noen som vet om det er stor sannsynlighet for skyggestrek på «vidi+ pharma»? Tok tester i forrige uke også, men de var det ingen tegn til skyggestrek eller noe annet enn control streken 😵‍💫

(er over en uke siden jeg skulle hatt første mens etter bortfallsblødning etter spiral)

IMG_3355.jpeg

Den der synes jeg ser positiv ut. Krysser fingrene 🙂. Hvor sensitiv var den digitale? Har du en til ville jeg testet i morgen tidlig. 

Skrevet
GulSitron skrev (7 timer siden):

IMG_3355.jpeg

Syns den ser positiv ut. Er du sikker på eggløsningsdato i.o.m at du fjernet spiral for noe tid siden? Hvis dette er 21 dpo ville jeg tenkt kjemisk siden streken er så svak, men igjen - du kan ha hatt eggløsning mye senere enn du tror. Har ingen erfaring med merket, men du kan søke i tråden her for det var noen nylig som brukte vidi+. 

Skrevet

Jeg har nok fått veldig streksyn. Kommer ikke frem på bildet synes jeg, så er mest sannsynligvis ønsketenkninger 😂🙈. 10 dpo kveld. Veldig spent på hvordan de ser ut i morgen tidlig.  Med første testet jeg svaaaakt positiv 11 dpo ❤️

20250921_195734.jpg

Skrevet
Girlyyy16 skrev (19 timer siden):

Noen som ser noe her?

IMG_5718.jpeg

Jeg ser ingenting 😕 

Karmelia skrev (22 minutter siden):

Jeg har nok fått veldig streksyn. Kommer ikke frem på bildet synes jeg, så er mest sannsynligvis ønsketenkninger 😂🙈. 10 dpo kveld. Veldig spent på hvordan de ser ut i morgen tidlig.  Med første testet jeg svaaaakt positiv 11 dpo ❤️

20250921_195734.jpg

Jeg ser ingen strek på disse.. 

AnonymBruker
Skrevet
GulSitron skrev (8 timer siden):

IMG_3355.jpeg

Denne ser positiv ut. Hvis du leser litt ovenfor hadde jeg samme greia med strek men ikke utslag på digital - gjorde du det samme som meg og tok digital med annet enn morgenurin kanskje? Jeg ville tatt en digital igjen i morgen tidlig. 

• Liker 1
Skrevet

Fikk denne i dag, 10dpo. Babyplan tidlig. Skygge eller kan det være starten på noe?

att.dbcIH6I0Z2HhEfRp58iALcxi3aTnDsPwjEfTzEMVPqk.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
jcml skrev (4 minutter siden):

Fikk denne i dag, 10dpo. Babyplan tidlig. Skygge eller kan det være starten på noe?

att.dbcIH6I0Z2HhEfRp58iALcxi3aTnDsPwjEfTzEMVPqk.jpeg

Ser strek:)

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...