Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser (dessverre eller heldigvis, alt ettersom) ingen antydning til strek.

Anonymkode: 8bc0e...8b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den er negativ. Hvis du hadde vært gravid, ville streken vært tydelig om du er to dager forsinka.

Anonymkode: 65cfc...29d

Jeg syns selv jeg ser de så tydelig…. Men ok får bare vente å se

IMG_6465.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Åh 💔 Når ble testene svakere for deg da? Jeg fikk denne i går ettermiddag som jeg følte var litt sterkere igjen. Har også masse murringer i underlivet, tørste og ekstra sulten, litt kvalme, puppene er ømme og tunge. Men man har kanskje symptomer ved kjemisk også? 

IMG_20250915_173551.jpg

Anonymkode: 52c07...323

Slik så den kjemiske ut. Ser jeg ikke hadde testet mellom 14 og 18 😕 kan leggr ved bilder på hvordan det gikk med den som ikke var kjemisk.

IMG_7379.png

Anonymkode: 8904c...9ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slik så den kjemiske ut. Ser jeg ikke hadde testet mellom 14 og 18 😕 kan leggr ved bilder på hvordan det gikk med den som ikke var kjemisk.

IMG_7379.png

Her er den som ikke var kjemisk: 

IMG_7380.png

Skrevet

Jeg ser strek, ihvertfall på den nederste. Hadde selv lignende svak positive RFSU tester da jeg var gravid for første gang (endte dessverre i SA 7+0). Prøv gjerne en annen merke hvis du har mulighet.

Skrevet
HeleneHS skrev (10 minutter siden):

Jeg ser strek, ihvertfall på den nederste. Hadde selv lignende svak positive RFSU tester da jeg var gravid for første gang (endte dessverre i SA 7+0). Prøv gjerne en annen merke hvis du har mulighet.

Ah 🤞🏼🤞🏼takk for svar! Skal kjøpe en annen type også 

Skrevet
Mtrgh skrev (57 minutter siden):

2 dager over mens..

Er du sikker på eggløsning dagen?

Skrevet
mommyaka skrev (16 minutter siden):

Er du sikker på eggløsning dagen?

Ja.. testet 

Skrevet
Mtrgh skrev (5 minutter siden):

Ja.. testet 

Husk at testen bare vil vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Så enten hadde du eggløsning senere eller ikke 

Skrevet
Mtrgh skrev (2 timer siden):

Hei, jeg føler jeg ser noe her men mulig jeg ser syner. Er denne negativ eller positiv? Takk for svarIMG_1762.thumb.jpeg.7d325c362edff202a6865c8fc0169739.jpeg

Nederste har to streker.

Skrevet
Mtrgh skrev (1 time siden):

Jeg syns selv jeg ser de så tydelig…. Men ok får bare vente å se

IMG_6465.jpeg

Den øverste har to streker.

Skrevet
Ny Bruker skrev (2 minutter siden):

Den øverste har to streker.

Takk for svar, det er den samme jeg ser

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

IMG_7379.png

Takk for svar, selv om det ikke er svaret jeg håper på 🙏🏻 Jeg syns det er rart at strekene mine verken blir sterkere eller svakere etter fem dager. Tar en ny digital+strimmel i morgen og hvis det ikke er noen endring ringer jeg legekontoret og hører om jeg kan få HCG-prøver.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for svar, selv om det ikke er svaret jeg håper på 🙏🏻 Jeg syns det er rart at strekene mine verken blir sterkere eller svakere etter fem dager. Tar en ny digital+strimmel i morgen og hvis det ikke er noen endring ringer jeg legekontoret og hører om jeg kan få HCG-prøver.

Ja det er jo litt rart. Masse lykke til. Håper det ikke er kjemisk 🩷

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan gikk det?🩷

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ser noe? Kontrast er skudd opp 🙈

IMG_0878.jpeg

Anonymkode: 0b6aa...f05

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen som ser noe? Kontrast er skudd opp 🙈

IMG_0878.jpeg

Anonymkode: 0b6aa...f05

Synes jeg kanskje kan skimte noe på nederste. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle hatt mensen igår (syklus mellom 28-33 dager, igår var dag 33). Tok en test på morgenen i dag - ser en strek, men litt for grå syns jeg. Noen erfaringer med Valmed? 

IMG_2750.jpeg

Anonymkode: f223c...c7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle hatt mensen igår (syklus mellom 28-33 dager, igår var dag 33). Tok en test på morgenen i dag - ser en strek, men litt for grå syns jeg. Noen erfaringer med Valmed? 

IMG_2750.jpeg

ser strek, tatt flere?

Anonymkode: 3bb92...88d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ser strek, tatt flere?

Anonymkode: 3bb92...88d

Det er grunnen til at jeg spør. Tok en digital nå nettopp, den sier ikke gravid. Men var veldig stressa så heiv i meg en kopp te og testet mindre enn en time siden sist jeg var på toalettet - så er litt usikker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...