Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk denne i dag. Sterkere enn i går. Men jeg har også fått blødning med friskt rødt blod..

20250907_100118.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
lillemeg12344 skrev (39 minutter siden):

Jeg fikk denne i dag. Sterkere enn i går. Men jeg har også fått blødning med friskt rødt blod..

20250907_100118.jpg

Men er det mye eller litt? :klem3:

Anonymkode: 1f99b...854

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men er det mye eller litt? :klem3:

En del... det begynte for fire dager siden, men lys rosa/grålig utflod, men i går var den mørk brun og ble til slutt friskt rødt blod... 10 dager etter innsett av 5-dagers

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
lillemeg12344 skrev (2 minutter siden):

En del... det begynte for fire dager siden, men lys rosa/grålig utflod, men i går var den mørk brun og ble til slutt friskt rødt blod... 10 dager etter innsett av 5-dagers

Det var ikke bra, for å vere helt ærlig ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var ikke bra, for å vere helt ærlig ❤️ 

Setter stor pris på ærlig svar. Dette er første runden min, og vanskelig å vite.. Hadde lagt fra meg håpet, men testen idag fikk meg til å tvile likevel. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
lillemeg12344 skrev (1 minutt siden):

Setter stor pris på ærlig svar. Dette er første runden min, og vanskelig å vite.. Hadde lagt fra meg håpet, men testen idag fikk meg til å tvile likevel. 

Testen reagerer på hormoner. Jeg kan ikke vite hva som skjer, men festeblødninger er mye mindre og kortvarige. Jeg ville ringt å hørt med helsepersjonell i morgen sånn at dere vet om det er grunn til bekymring eller ikke. 

Vi hadde to runder, venter baby nå. Det var en brutal tid på mange måter, mest emotionelt. Man skal ikke gi opp håpent :klem3: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg syns såvidt jeg skimter en strek nede der, men vet ikke om det bare er testen som er ødelagt?

20250907_114422.jpg

Anonymkode: f14e1...650

Ser strek, men vanskelig å si hva det er når den er tørket. Kan ofte dukke opp skyggestreker når testen tørker eller er tørr. Så det riktigste resultatet får du mens den er våt. :)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hjertefisk skrev (52 minutter siden):

Ser strek, men vanskelig å si hva det er når den er tørket. Kan ofte dukke opp skyggestreker når testen tørker eller er tørr. Så det riktigste resultatet får du mens den er våt. :)

Bildet var tatt like etter at jeg tok testen, så den var ikke tørr 👍 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg syns såvidt jeg skimter en strek nede der, men vet ikke om det bare er testen som er ødelagt?

20250907_114422.jpg

Jeg hadde en lignende type strek forrige måned, for min del var den negativ, dessverre.

Anonymkode: 52c07...323

AnonymBruker
Skrevet

Haha, uff, jeg er så desperat. Jeg spurte AI om å forsterke fargene i bildet og da laget den dette bildet. Jeg spurte hva den tynne linjen var og om dette vsr noe AI fant opp på egenhånd. Men da svarte AI at den bare forsterket det som var der, til tross for at den var veldig svak. 

Jeg tror det nok ikke før jeg ser det 😅

unnamed.png

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Haha, uff, jeg er så desperat. Jeg spurte AI om å forsterke fargene i bildet og da laget den dette bildet. Jeg spurte hva den tynne linjen var og om dette vsr noe AI fant opp på egenhånd. Men da svarte AI at den bare forsterket det som var der, til tross for at den var veldig svak. 

Jeg tror det nok ikke før jeg ser det 😅

unnamed.png

😂😂 AI - tidenes people pleaser. Kunne i det minste laget en realistisk strek når den først var i gang. 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 14.45):

Testen reagerer på hormoner. Jeg kan ikke vite hva som skjer, men festeblødninger er mye mindre og kortvarige. Jeg ville ringt å hørt med helsepersjonell i morgen sånn at dere vet om det er grunn til bekymring eller ikke. 

Vi hadde to runder, venter baby nå. Det var en brutal tid på mange måter, mest emotionelt. Man skal ikke gi opp håpent :klem3: 

Streken har blitt sterkere de siste dagene, og idag fikk jeg positiv digital, så nå tillater jeg meg å håpe litt likevel!

20250909_062022.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
lillemeg12344 skrev (15 timer siden):

Streken har blitt sterkere de siste dagene, og idag fikk jeg positiv digital, så nå tillater jeg meg å håpe litt likevel!

20250909_062022.jpg

Dette ser kjempebra ut! Lykke til. 😊

AnonymBruker
Skrevet

IMG_0236.jpeg

Anonymkode: 29ac8...0c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

IMG_0236.jpeg

Denne er vel positiv eller? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Denne er vel positiv eller? 

Ja, tydelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke rom for tvil her, sant? Jeg kan tillate meg å bli glad? 😭 10 DPO, 4 PP

IMG_20250911_080313.jpg

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det er ikke rom for tvil her, sant? Jeg kan tillate meg å bli glad? 😭 10 DPO, 4 PP

IMG_20250911_080313.jpg

Tok en Clearblue digital som sa 1-2 uker 🥹🥹🥹

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Hei alle. Var å satte inn ett 5 dager for 8 dager siden, det vil vell si at jeg er 12 dpo idag? Tok tester igår og idag morges, men syns de er svake og har heller ikke mye stigning. Mistet forrige i kjemisk så er nervøs for at det skal skje igjen.

Det er make sure sine tester 25mlu🙈 

legger ved bilder, er jo ikke sikkert dere ser strekene engang🤭

IMG_4916.jpeg

IMG_4917.jpeg

Endret av Elineja
AnonymBruker
Skrevet

Ser noe men satt ovitrelle?

Anonymkode: 33540...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...