Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
TTLG9394 skrev (52 minutter siden):

Tusen takk for svar! Lastet ned appen! Takk👌

er streken vi har fått bra og riktig mtp det er ca 14DPO?

Streken er til for å fortelle at dere er gravide og skal egentlig ikke tolkes iht øking av hcg. Selvom det er svært fristene. Mange glemmer å glede seg over streken fordi man bli oppslukt av å tolke streken. En strek på dpo 14 er bra☺️ Spurte ChatGPT og her er svaret:

Ja, et positivt utslag på en graviditetstest 14 DPO (dager etter eggløsning) regnes som et godt tegn og er helt normalt tidspunkt for å få et pålitelig resultat.

På dette tidspunktet har et eventuelt befruktet egg hatt tid til å implanteres i livmoren, og kroppen har begynt å produsere hCG (humant choriongonadotropin), hormonet som graviditetstester måler. Mange graviditetstester (særlig de mer følsomme typene) kan gi positivt resultat allerede 10–12 DPO, men 14 DPO er et mer sikkert tidspunkt for testing

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er denne her positiv eller er det bare fargen som har sklidd ut? Føler streken er for tett på.

IMG20250827233157.jpg

Anonymkode: d5111...7e8

Skrevet

Hei dere. Jeg har fulgt utviklingen på mine vanlige babyplan tester. Fra 7-10 dpo var de negative. Men etter dette er jeg veldig usikker. Kan dere fortelle hva dere synes? Jeg vil veldig gjerne vite det som det er.oOgHcZ0.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
Persille3 skrev (4 timer siden):

Hei dere. Jeg har fulgt utviklingen på mine vanlige babyplan tester. Fra 7-10 dpo var de negative. Men etter dette er jeg veldig usikker. Kan dere fortelle hva dere synes? Jeg vil veldig gjerne vite det som det er.oOgHcZ0.jpeg

Kjemisk, dessverre 

Anonymkode: dabe9...d8f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tatt nå med kveldsurin 12 dpo (tror jeg). Kan det stemme? Er test fra healthnordic som jeg aldri har testet før. Tør liksom ikke blir fôr forhåpningsfull.

IMG_8223.thumb.jpeg.4ed7a489888125dc57057185ee8b6902.jpeg

Anonymkode: cb171...889

AnonymBruker
Skrevet

13 dpo

Spotting i dag troooor jeg, Eller kom litt blod nå på kvelden. Har hatt rumlinger i magen nå i dag. Ingen store smerter som jeg pleier før mens, men bare litt murring. Ga seg nå etter 20min og håper det var en festeblødning.

Begynte når jeg skulle legge meg, tørket to ganger også borte. Hadde sex, dusjet og skulle tisse nå igjen og da var det ingenting! 
mer dette et håp om at det endelig gikk??

Anonymkode: d9894...d2e

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være starten på noe? Tror jeg er 9 dpo.

20250827_170058.jpg

Anonymkode: ce925...057

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tatt nå med kveldsurin 12 dpo (tror jeg). Kan det stemme? Er test fra healthnordic som jeg aldri har testet før. Tør liksom ikke blir fôr forhåpningsfull.

Jeg ser definitivt en strek. Ingen erfaring med de testene, men hvis den er tatt innenfor tiden og er rosa så vil jeg si at det er et godt tegn.

Krysser fingrene for at du får positiv test i dag! ♥️

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

13 dpo

Spotting i dag troooor jeg, Eller kom litt blod nå på kvelden. Har hatt rumlinger i magen nå i dag. Ingen store smerter som jeg pleier før mens, men bare litt murring. Ga seg nå etter 20min og håper det var en festeblødning.

Begynte når jeg skulle legge meg, tørket to ganger også borte. Hadde sex, dusjet og skulle tisse nå igjen og da var det ingenting! 
mer dette et håp om at det endelig gikk??

Anonymkode: d9894...d2e

På den ene siden høres det spennende ut, ja. Man har likevel aldri så mange symptomer som når man prøver å bli gravid. 😇

Det er et kjempegodt tidspunkt å teste på, og du vil nok få et ganske pålitelig resultat på 13 dpo.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan det være starten på noe? Tror jeg er 9 dpo.

20250827_170058.jpg

Anonymkode: ce925...057

Jeg ser! Så spennende! Det er godt mulig på 9 DPO. ♥️ Mine første positive har pleid å se slik ut.

Krysser alle fingre og tær for at dette går rett vei for deg.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tok ny test i dag med morgenurin. Er nok negativ ja 🙁IMG_8224.thumb.jpeg.499dfbd2c02320aa49a038a8ae064a8e.jpeg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg søker solskinnshistorier, men er også klar over realiteten.

Jeg fikk clear blue 3+ på onsdag, i dag fredag viste den 2-3. 

Det er utfordrende å holde tankene positive. Jeg er 6+0. 

Er dere flere som har opplevd dette? Hvordan gikk det?

Anonymkode: bd7c7...8dd

AnonymBruker
Skrevet
urenluren skrev (6 timer siden):

Tok ny test i dag med morgenurin. Er nok negativ ja 🙁IMG_8224.thumb.jpeg.499dfbd2c02320aa49a038a8ae064a8e.jpeg

Jeg ser helt klart to streker

Anonymkode: d6ffd...ed3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg søker solskinnshistorier, men er også klar over realiteten.

Jeg fikk clear blue 3+ på onsdag, i dag fredag viste den 2-3. 

Det er utfordrende å holde tankene positive. Jeg er 6+0. 

Er dere flere som har opplevd dette? Hvordan gikk det?

Anonymkode: bd7c7...8dd

Jeg har lest at clearblue sin 3+ er veldig upålitelig. Mange har ikke fått 3+ til tross for hcg på over 10 000. Søk det opp så finner du masse om det 💕

Anonymkode: 8904c...9ec

AnonymBruker
Skrevet

Kan dette være starten på noe? Er veldig vanskelig å se, synes å skimte noe. Tanterød er ca ikm i dag 

IMG_1712.jpeg

IMG_1722.jpeg

Anonymkode: 49173...027

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan dette være starten på noe? Er veldig vanskelig å se, synes å skimte noe. Tanterød er ca ikm i dag 

IMG_1712.jpeg

IMG_1722.jpeg

Anonymkode: 49173...027

Mistenker at begge testene er negative. Jeg ser ingen strek dessverre. Men håper jeg tar feil!

• Liker 1
Skrevet
urenluren skrev (På 29.8.2025 den 7.32):

Hvordan har det gått? Ser strek på begge testene. 

Skrevet
Hjertefisk skrev (10 timer siden):

Hvordan har det gått? Ser strek på begge testene. 

Ikm for to dager siden og svaaak strek. Med førstemann hadde jeg veldig tydelig strek, så syntes de er litt for svake til å være såpass mange dpo. Skal kjøpe en annen type test i morgen🤞🏻

IMG_8226.thumb.jpeg.63ec979ffcf0cc940b1a91e9d01e832f.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...