Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

7 dpt av 5 dagers fryst blasto. Føler streken blir veldig sakte sterkere. Ser forskjell i dag og 4 dpt liksom, men burde den ikke bli sterkere fortere? Testdag tirsdag.

IMG_9183.jpeg

Anonymkode: e2c24...621

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg ser noe her. 10dpo

IMG_3566.jpeg

IMG_3565.jpeg

IMG_3564.jpeg

Anonymkode: d9894...d2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Føler jeg ser noe her. 10dpo

IMG_3566.jpeg

IMG_3565.jpeg

IMG_3564.jpeg

Anonymkode: d9894...d2e

Ser ingenting mulig bildet som er vannskelig å tolke

Anonymkode: 04b45...092

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 0.21):

7 dpt av 5 dagers fryst blasto. Føler streken blir veldig sakte sterkere. Ser forskjell i dag og 4 dpt liksom, men burde den ikke bli sterkere fortere? Testdag tirsdag.

IMG_9183.jpeg

Anonymkode: e2c24...621

Generelt sett skal den doble seg hver 2.-3.dag. MEN  folk er ulike. Noen har lavere produksjon i starten,  uten at det trenger å være noe galt 🙂

AnonymBruker
Skrevet
Anonym242424 skrev (På 24.8.2025 den 7.48):

Noen har har erfaring med tester som blir slik?

Skal ha hatt kontroll på EL, og første positive tester tatt onsdag (øverst) har isåfall vært 11/12 dpo. Ser stigning, men er den ikke for lav?

IMG_2877.jpeg

Hvordan gikk det?😊

Anonymkode: 8904c...9ec

Skrevet

Er det noe håp her? Føler jeg ser noe svakt men usikker, skal være 9 DPO nå og det er tidlig test fra make sure. Burde vel hatt bedre strek hvis det var noe nå?

IMG_1877.jpeg

Skrevet
Herix skrev (1 time siden):

Er det noe håp her? Føler jeg ser noe svakt men usikker, skal være 9 DPO nå og det er tidlig test fra make sure. Burde vel hatt bedre strek hvis det var noe nå?

IMG_1877.jpeg

Synes jeg ser noe, men kvaliteten på bildet var litt rar så ikke helt sikker på hva jeg ser. 😅

Makesure sine tidligtester er kroniske på å gi skyggestrek. Tror t.o.m mannen min ville blitt gravid på disse testene.

9 dpo er veldig tidlig da. Noen får ikke strek på dag 9 en gang, eller så er den veldig svak. :)

Skrevet
Hjertefisk skrev (1 time siden):

Synes jeg ser noe, men kvaliteten på bildet var litt rar så ikke helt sikker på hva jeg ser. 😅

Makesure sine tidligtester er kroniske på å gi skyggestrek. Tror t.o.m mannen min ville blitt gravid på disse testene.

9 dpo er veldig tidlig da. Noen får ikke strek på dag 9 en gang, eller så er den veldig svak. :)

Tok ny test nå og ikke redigert bildet noe som helst, mannen mener jeg er blitt gærn men jeg SER den 😂 mye bedre i virkeligheten enn på kamera

IMG_1879.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Ser jeg syner, eller er det en strek der?!? 🥹 prøvd i snart 2 år på nr 2, planen er oppstart/utredning med tanke på ivf i oktober 

IMG_1038.jpeg

Anonymkode: a5041...1fe

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ser jeg syner, eller er det en strek der?!? 🥹 prøvd i snart 2 år på nr 2, planen er oppstart/utredning med tanke på ivf i oktober 

IMG_1038.jpeg

Den streken er veldig tydelig rosa for meg hvertfall!! Våger å si gratulerer her 😍

Anonymkode: ca405...0be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

IMG_1038.jpeg

Jaa her er det strek 🥰 Gratulerer! 

Anonymkode: fcaa5...2b0

Skrevet
Herix skrev (2 timer siden):

Tok ny test nå og ikke redigert bildet noe som helst, mannen mener jeg er blitt gærn men jeg SER den 😂 mye bedre i virkeligheten enn på kamera

IMG_1879.jpeg

Du er ikke gærn, jeg ser klart og tydelig en strek. 😂 Nesten som jeg lurer på om det er babystrek og ikke skyggestrek også. Spennende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IMG_1038.jpeg

Åååh uten tvil en positiv test ja! Gratulerer! Og takk for at du gir meg håp. Har prøvd i 2 år selv. 🥹

Skrevet

Hei jeg er m31 og vi prøver og få min forlovede gravid, hun er 32.

hun skulle hatt mensen i går/i dag eller i morgen.

Dette er vårt andre eller tredje forsøk.

Hun tok en graviditetst nå på morgenen, hun har følt litt smerte nedre rygg, og litt ømmere patter.

jeg blir fort veldig gira og hyped, er dette resultatet noe og bli hyped for? Denne testen var en tidlig test fra RFSU tror jeg (siste vi hadde)

dette er første gang vi ser anntydning til ekstra strek

Bilder av testen https://imgur.com/a/TxHSoXK

Skrevet
TTLG9394 skrev (1 time siden):

Hei jeg er m31 og vi prøver og få min forlovede gravid, hun er 32.

hun skulle hatt mensen i går/i dag eller i morgen.

Dette er vårt andre eller tredje forsøk.

Hun tok en graviditetst nå på morgenen, hun har følt litt smerte nedre rygg, og litt ømmere patter.

jeg blir fort veldig gira og hyped, er dette resultatet noe og bli hyped for? Denne testen var en tidlig test fra RFSU tror jeg (siste vi hadde)

dette er første gang vi ser anntydning til ekstra strek

Bilder av testen https://imgur.com/a/TxHSoXK

Jeg ser strek, så spennende! Drister meg på en gratulasjon, Gratulerer! Og anbefaler å fortsette å teste eller ta kontakt med fastlege og be om hcg-blodprøve, eller ta privat hos Furst, Volvat, Dr.dropin ect🥰 

Skrevet (endret)
SeBraHaHa skrev (19 minutter siden):

Jeg ser strek, så spennende! Drister meg på en gratulasjon, Gratulerer! Og anbefaler å fortsette å teste eller ta kontakt med fastlege og be om hcg-blodprøve, eller ta privat hos Furst, Volvat, Dr.dropin ect🥰 

👌🤙 var liv redd jeg ikke skulle få produksjon tilbake etter testosteron bruk(fra lege) håper virkelig dette er treff😂

har du tips til tester? Funker de fra normal bra nok? og skal vi nå bruke vanlige tester eller fortsette med tidlig tester? Mens skulle vært i går i dag eller i morgen tror vi.

kan noen forklare hva kjemisk betyr? Ser flere skriver om dette på forrige side, hva betyr det? Er det farlig?😅

Endret av TTLG9394
Spørsmål ang kjemisk
Skrevet

Oppfølging herfra! I dag ser jeg tydelig strek 😍

IMG_1884.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
TTLG9394 skrev (6 timer siden):

👌🤙 var liv redd jeg ikke skulle få produksjon tilbake etter testosteron bruk(fra lege) håper virkelig dette er treff😂

har du tips til tester? Funker de fra normal bra nok? og skal vi nå bruke vanlige tester eller fortsette med tidlig tester? Mens skulle vært i går i dag eller i morgen tror vi.

kan noen forklare hva kjemisk betyr? Ser flere skriver om dette på forrige side, hva betyr det? Er det farlig?😅

Ved masse-testing (som vi alle gjør) synes jeg personlig at det er veldig kjekt med tester fra billigtester.no

Jeg kjøper både stav og strimler. De pakker i anonyme innpakninger, så ikke bekymr seg for om naboen finner ut av hva som skjer. 

Kjemisk betyr å miste embryo FØR graviduke 5. Etter det heter det annet. Det finnes mange forum rundt omkring, alle har en mening om det ene eller det andre. Jeg ville anbefalt å latet ned appen Nørs. Der er det mye god informasjon å få. Beroligende og støttene lesestoff i en nervepirrende tid☺️

Endret av SeBraHaHa
Skrevet
SeBraHaHa skrev (1 time siden):

Ved masse-testing (som vi alle gjør) synes jeg personlig at det er veldig kjekt med tester fra billigtester.no

Jeg kjøper både stav og strimler. De pakker i anonyme innpakninger, så ikke bekymr seg for om naboen finner ut av hva som skjer. 

Kjemisk betyr å miste embryo FØR graviduke 5. Etter det heter det annet. Det finnes mange forum rundt omkring, alle har en mening om det ene eller det andre. Jeg ville anbefalt å latet ned appen Nørs. Der er det mye god informasjon å få. Beroligende og støttene lesestoff i en nervepirrende tid☺️

Tusen takk for svar! Lastet ned appen! Takk👌

er streken vi har fått bra og riktig mtp det er ca 14DPO?

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd en tidligtest fra makesure for første gang. Er 8-9 dpo. Tok denne nå da jeg kom hjem fra jobb siden jeg føler meg helt elendig og er så fryktelig trøtt. 

Bruker disse testene å bli tydelige? Noen erfaringer?

Screenshot_20250827_173639_FF App.jpg

Anonymkode: ce925...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...