Fizzypo Skrevet 20. august #34761 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva betyr dette? Er denne positiv? Anonymkode: 30b36...5ef Jeg ser ingenting annet enn hvit strek der hvor teststreken skulle vært. Er du 13-14 dpo vil jeg si at den definitivt er negativ, men er det mye tidligere hadde jeg tatt en test til om noen dager.
AnonymBruker Skrevet 20. august #34762 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva betyr dette? Er denne positiv? Anonymkode: 30b36...5ef Ville tatt en ny test i morgen tidlig. Skal være farge Anonymkode: d9894...d2e
Hjertefisk Skrevet 20. august #34763 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva betyr dette? Er denne positiv? Anonymkode: 30b36...5ef Tror det er den mest negative testen jeg har sett. Eller, jeg har også fått sånne tester der test-streken er hvitere enn bakgrunnen. Er alltid et like hardt slag i trynet hver gang. 😂 Ville tatt en ny test senere. AnonymBruker skrev (På 19.8.2025 den 16.16): 🆘 Ser jeg syner er eller det antydning til strek? Skulle hatt mensen søndagen, 3 mnd siden fødsel, tok angrepille etter ubeskyttet og fikk dette opp nå. 😵💫 Anonymkode: 14781...7ca Hmm den var mystisk. Ved første øyekast ser den positiv ut, men hvis du er helt sikker på eggløsningstidspunkt så burde den egentlig ha vært mye sterkere 3 dager etter mensen. Synes dette ser ut som en 9-12 dpo test.
AnonymBruker Skrevet 20. august #34764 Skrevet 20. august Hjertefisk skrev (20 minutter siden): Tror det er den mest negative testen jeg har sett. Eller, jeg har også fått sånne tester der test-streken er hvitere enn bakgrunnen. Er alltid et like hardt slag i trynet hver gang. 😂 Ville tatt en ny test senere. Hmm den var mystisk. Ved første øyekast ser den positiv ut, men hvis du er helt sikker på eggløsningstidspunkt så burde den egentlig ha vært mye sterkere 3 dager etter mensen. Synes dette ser ut som en 9-12 dpo test. Har 3 barn fra før av. Ikke fått sterk positiv eller godt nok synlige tester på noen av mine barn før det er gått over en uke etter menstruasjon 😅 Legen min mener hcg nivået i kroppen min øker saktere enn hos andre kvinner. Var innom legen idag. Viste seg at jeg faktisk er gravid IGJEN 😂 Anonymkode: 14781...7ca
lulu1- Skrevet 21. august #34766 Skrevet 21. august Er ikke denne litt for sterk for å være 8 dpo? Helt bombesikker på dpo siden det er eneste samleie siste mnd. Noen med erfaring? Kan det være tvillinger? Drømte om det natt til idag, derfor jeg testet nå
Hjertefisk Skrevet 22. august #34767 Skrevet 22. august lulu1- skrev (21 timer siden): Er ikke denne litt for sterk for å være 8 dpo? Helt bombesikker på dpo siden det er eneste samleie siste mnd. Noen med erfaring? Kan det være tvillinger? Drømte om det natt til idag, derfor jeg testet nå Jeg ville tenkt at det ikke var en klassisk 8 dpo strek, men heller en 10-12dpo strek. Men er det en ting jeg har lært ved denne tråden, er at styrken på streken kan variere veldig fra kvinne til kvinne! Tørr ikke svare på om det er tvillinger, men du er definitivt gravid. 1
Hjertefisk Skrevet 22. august #34768 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 13.14): Anonymkode: d9894...d2e Vanskelig å si. Ja, det er noe der. Men hva det er, er jeg ikke sikker på.
AnonymBruker Skrevet 22. august #34769 Skrevet 22. august Vet ikke hvilke andre steder jeg kunne spurt, tar en sats her. Har noen fått svar på HCG-blodprøve på fürstpasient på en fredag? Anonymkode: bd7c7...8dd
Persille3 Skrevet 23. august #34770 Skrevet 23. august Andre måned vi forsøker. Den første endte i kjemisk. Nå 10DPO. Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 23. august #34771 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vet ikke hvilke andre steder jeg kunne spurt, tar en sats her. Har noen fått svar på HCG-blodprøve på fürstpasient på en fredag? Anonymkode: bd7c7...8dd Jeg kan svare meg selv om andre skulle lure: Ja, det gjør man, fikk svar sent i går ved 20:00 tiden. Anonymkode: bd7c7...8dd
Hjertefisk Skrevet 23. august #34772 Skrevet 23. august Persille3 skrev (3 timer siden): Andre måned vi forsøker. Den første endte i kjemisk. Nå 10DPO. Hva tenker dere? Jeg trooor den har potensiale til å være positiv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #34773 Skrevet 23. august Er det antydning til noe her 🤔 eller er dette en klassisk skyggestrek? Anonymkode: fd6ca...fce
HeleneHS Skrevet 23. august #34774 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det antydning til noe her 🤔 eller er dette en klassisk skyggestrek? Anonymkode: fd6ca...fce Jeg ser noe og mener det er svak rosa, så ikke skygge. Ser ut som en 10/11dpo strek tror jeg. Hvis du er nærmere IKM, er det nok mer sannsynlig skygge.
AnonymBruker Skrevet 23. august #34775 Skrevet 23. august HeleneHS skrev (57 minutter siden): Jeg ser noe og mener det er svak rosa, så ikke skygge. Ser ut som en 10/11dpo strek tror jeg. Hvis du er nærmere IKM, er det nok mer sannsynlig skygge. Takk for svar! Er 10 eller 11 dpo faktisk! Blir spennende å se om den blir sterkere! 😊 Anonymkode: fd6ca...fce
Anonym242424 Skrevet 24. august #34776 Skrevet 24. august Noen har har erfaring med tester som blir slik? Skal ha hatt kontroll på EL, og første positive tester tatt onsdag (øverst) har isåfall vært 11/12 dpo. Ser stigning, men er den ikke for lav?
AnonymBruker Skrevet 24. august #34777 Skrevet 24. august Anonym242424 skrev (3 timer siden): Noen har har erfaring med tester som blir slik? Skal ha hatt kontroll på EL, og første positive tester tatt onsdag (øverst) har isåfall vært 11/12 dpo. Ser stigning, men er den ikke for lav? Her er mine tester. Hvilken dag skal den nederste være da? Anonymkode: 8904c...9ec
Anonym242424 Skrevet 24. august #34778 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er mine tester. Hvilken dag skal den nederste være da? Anonymkode: 8904c...9ec 14/15 - fargen er noe sterkere i virkeligheten..
AnonymBruker Skrevet 24. august #34779 Skrevet 24. august Anonym242424 skrev (31 minutter siden): 14/15 - fargen er noe sterkere i virkeligheten.. hmmm det kan være en kjemisk, eller så er du en av de som produserer litt mindre hcg i starten. Man sier at man ikke skal ta dag for dag fordi testene er ikke laget for det men jeg opplevde hvertfall at mine tester ikke ble noe sterkere rundt dag 13,14 og skjønte da at det var kjemisk. På dag 17 begynte jeg å blø. Men kan du ha tatt feil av eggløsningsdag da slik at du kanskje er tidligere på vei? Anonymkode: 8904c...9ec
Anonym242424 Skrevet 24. august #34780 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): hmmm det kan være en kjemisk, eller så er du en av de som produserer litt mindre hcg i starten. Man sier at man ikke skal ta dag for dag fordi testene er ikke laget for det men jeg opplevde hvertfall at mine tester ikke ble noe sterkere rundt dag 13,14 og skjønte da at det var kjemisk. På dag 17 begynte jeg å blø. Men kan du ha tatt feil av eggløsningsdag da slik at du kanskje er tidligere på vei? Anonymkode: 8904c...9ec Det kan godt være, og vet jo jeg bare må vente og se… blir sterkere for hver dag, opplevde bare mye sterkere teststrek ved forrige svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå