AnonymBruker Skrevet 9. juni #34241 Skrevet 9. juni Hva tenker dere om dette? Er 10 dpo kanskje. Trodde den var negativ, men så på den en god stund etterpå.. Anonymkode: bf0c9...be8
AnonymBruker Skrevet 9. juni #34242 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Noen som ser noe? Anonymkode: a33a2...87d Nei, ser ingenting som ligner babystrek på dette bildet. Anonymkode: ce925...057
AnonymBruker Skrevet 9. juni #34243 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tenker dere om dette? Er 10 dpo kanskje. Trodde den var negativ, men så på den en god stund etterpå.. Anonymkode: bf0c9...be8 Er bildet tatt innen fristen? Anonymkode: ce925...057
AnonymBruker Skrevet 9. juni #34244 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er bildet tatt innen fristen? Anonymkode: ce925...057 Nei, men har tester fra flere andre dager som fortsatt er kritthvite 🥹 Anonymkode: bf0c9...be8
AnonymBruker Skrevet 9. juni #34245 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, men har tester fra flere andre dager som fortsatt er kritthvite 🥹 Anonymkode: bf0c9...be8 Tvitvi for at det er rosa babystrek ❤️🤞🏼 Anonymkode: ce925...057 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #34246 Skrevet 10. juni Jeg innbiller meg at jeg kan skilte en ultrasvak skygge her🙈 noen som er enig? Må ta ny test i kveld…. tror 10dpo - og ikm egt igår (fikk el sent) Anonymkode: f026b...c66
HeleneHS Skrevet 10. juni #34248 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tenker dere her? Anonymkode: 31af8...68c Ser strek!
TheLibrarian Skrevet 10. juni #34249 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva tenker dere her? Anonymkode: 31af8...68c Mine ser sånn ut også. Kan være skyggestrek! Gi det noen dager
AnonymBruker Skrevet 10. juni #34250 Skrevet 10. juni Kan være en kjemisk på gang. Streken på dag 11 og 12 ser fine ut, men 13 er svak. Ville tatt en ny en senere eller i morgen. Har hatt mange kjemiske. De er forskjellige fra gang til gang. Som oftest starter de veldig bra, med fin økning, for så å bli gradvis svakere. Andre ganger ser streken helt likedan ut fram til jeg blør. Noen ganger er det bare en streifer der som faller fra et par dager før mensen kommer. Anonymkode: db95e...30f
Heleneblå Skrevet 10. juni #34251 Skrevet 10. juni Kan noen se noe her? 😊 eller er det en gråaktig skygge?
AnonymBruker Skrevet 10. juni #34252 Skrevet 10. juni Heleneblå skrev (2 minutter siden): Kan noen se noe her? 😊 eller er det en gråaktig skygge? Ser noe, men ikke så lett å si noe sikkert før du tester igjen de neste dagene 🥰 Anonymkode: f026b...c66
AnonymBruker Skrevet 10. juni #34253 Skrevet 10. juni HeleneHS skrev (2 timer siden): Ser strek! 😬 Takk for svar! TheLibrarian skrev (2 timer siden): Mine ser sånn ut også. Kan være skyggestrek! Gi det noen dager Så det kan være feil? Vi prøver jo, men kjente panikken komme nå. Anonymkode: 31af8...68c
AnonymBruker Skrevet 10. juni #34254 Skrevet 10. juni Testet positivt igår på babyplan tidlig test på formiddagen (den rosa), positivt på clearblue idag tidlig og negativt på babyplan vanlig strimmel samtidig. Altså, er det mulig å bli så forvirret???? Hva betyr dette?! Anonymkode: 3e356...401
AnonymBruker Skrevet 10. juni #34255 Skrevet 10. juni Strimmel-testene er vel mindre følsomme enn clear blue. Er du på en veldig tidlig syklusdag, kan det også være en fordel å vente med å teste til faktisk forventet menstruasjon, så slipper du slike problemer. Anonymkode: 4887f...dab
AnonymBruker Skrevet 10. juni #34256 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Strimmel-testene er vel mindre følsomme enn clear blue. Er du på en veldig tidlig syklusdag, kan det også være en fordel å vente med å teste til faktisk forventet menstruasjon, så slipper du slike problemer. Anonymkode: 4887f...dab Jeg har null kontroll på syklusen min. Jeg fødte for 10 uker siden.. Bare fikk en del murringer som fikk meg til å ta både eggløsningstest og graviditetstest. TS Anonymkode: 3e356...401
luxifine Skrevet 10. juni #34257 Skrevet 10. juni Er jeg helt idiot for jeg ser to streker på billigtesten også? TS: prøv igjen! (heier vi på positiv eller negativ test?)
AnonymBruker Skrevet 10. juni #34258 Skrevet 10. juni Er du sikker på at hcg er borte fra graviditeten i det hele tatt da? Kan bare være igjen fra graviditeten… Anonymkode: c22c4...4f0 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #34259 Skrevet 10. juni luxifine skrev (1 minutt siden): Er jeg helt idiot for jeg ser to streker på billigtesten også? TS: prøv igjen! (heier vi på positiv eller negativ test?) Hahha! På begge?! Jeg vet den nederste har strek, men følte den sammen med clearblue er negativ?? Godt spørsmål, tror jeg og samboeren endrer mening hele tiden om dette er et yey or ney 😅 TS Anonymkode: 3e356...401
AnonymBruker Skrevet 10. juni #34260 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du sikker på at hcg er borte fra graviditeten i det hele tatt da? Kan bare være igjen fra graviditeten… Anonymkode: c22c4...4f0 Ikke sikker i det hele tatt, men sykehuset og jordmor var ganske klar på at det bør være ute av kroppen så lenge etterpå. Men jeg kan jo også være et sjeldent tilfelle som har det lengre. Det får jeg nok vite når jeg får kommet meg til å ta noen blodprøver TS Anonymkode: 3e356...401
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå