HeleneHS Skrevet 6. mai #33981 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Er 8 dpo i dag og har selvfølgelig testet😅 Ser dere noe på den her testen? Første bilde ble tatt innen 2 min, den siste etter 5 min. Usikker på om det er skygge det jeg ser. Testen er fra metode og er tidligtest. Anonymkode: c9964...cb8 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): 8 dpo, ser dere noe her?🤪 (Jeg vet.. for tidlig!) Anonymkode: 7697a...1ca Ser ingenting, dessverre, men 8dpo er uansett for tidlig. Test igjen om 2 dager!
Hjertefisk Skrevet 6. mai #33982 Skrevet 6. mai Noen som har prøvd MakeSure sine tidligtester og vet om de er kjent for å gi falske positive eller skyggestreker? 😕 Er på 9 dpo i dag og tok to tester som begge gav svak strek. Bildene er tatt mens testene er våte, innen testvinduet. Svak strek dukket opp etter et par minutter og ble værende etter at testen tørket ut også. Klarer ikke se noe på babyplan testen.
Summer00 Skrevet 6. mai #33983 Skrevet 6. mai Hjertefisk skrev (1 time siden): Noen som har prøvd MakeSure sine tidligtester og vet om de er kjent for å gi falske positive eller skyggestreker? 😕 Er på 9 dpo i dag og tok to tester som begge gav svak strek. Bildene er tatt mens testene er våte, innen testvinduet. Svak strek dukket opp etter et par minutter og ble værende etter at testen tørket ut også. Klarer ikke se noe på babyplan testen. Ser en svak men tydelig strek! Har ingen erfaring med MakeSure sine tester desverre. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #33984 Skrevet 6. mai Tanker om denne? Ødelagt, positiv, negativ? Føler jeg helt surrete av all testingen😩 Anonymkode: eb0dd...ac6
Hjertefisk Skrevet 7. mai #33985 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tanker om denne? Ødelagt, positiv, negativ? Føler jeg helt surrete av all testingen😩 Anonymkode: eb0dd...ac6 Ville ikke stolt på den. Har testen kommet borti toalettpapir eller annet materiale som kan suge til seg væske? Gjorde denne tabben selv i stad. Urinen ble absorbert feil veg, og dro med seg pigment fra kontrollstreken, som la seg i test streken. Vet ikke om det er det som har skjedd her, men noe er rart ihvertfall!
AnonymBruker Skrevet 7. mai #33986 Skrevet 7. mai Hei! 9 dpo i dag og har testet med make sure 25mlU/ml. Hva tror dere? Er det en strek der?😅 Første bilde er tatt innenfor tiden, det andre etter tiden. Anonymkode: c9964...cb8
AnonymBruker Skrevet 7. mai #33987 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei! 9 dpo i dag og har testet med make sure 25mlU/ml. Hva tror dere? Er det en strek der?😅 Første bilde er tatt innenfor tiden, det andre etter tiden. Anonymkode: c9964...cb8 Uten tvil en strek der ja! 😍 Anonymkode: 6209f...49f
AnonymBruker Skrevet 7. mai #33988 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Uten tvil en strek der ja! 😍 Anonymkode: 6209f...49f Takk for svar🥰 Jeg håper du har rett! Synes selv det ser ut som en strek, får håpe den blir sterkere etter hvert🤞🏻 Anonymkode: c9964...cb8
MaxVian Skrevet 8. mai #33990 Skrevet 8. mai Jeg er 11-12 dpo nå og har ikm i dag. Testet svaaaaak positiv i går (så svakt at det var vanskelig å fange på kamera). I dag er streken tydeligere, men synes fortsatt den er mye svakere enn de fleste får ved ikm 😪 Er det vanlig med så svake tester 11/12 dpo? 🙏
AnonymBruker Skrevet 8. mai #33991 Skrevet 8. mai Tok en angrepille 12 april da jeg var rundt eggløsning Testet for graviditet for en ukes tid siden med negativt resultat, men mensen er 10 dager forsinket Dette er ikke morgenurin, og bildet er tatt 2 minutter etter test, bruksanvisningen sier resultatet må leses av innen 3 minutter Anonymkode: ae14a...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #33992 Skrevet 8. mai Tydelig positiv, ja. Vil tippe angrepilla utsatte eggløsning og det er derfor det tok litt tid før den slo ut. Anonymkode: ec516...f77 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #33996 Skrevet 8. mai MaxVian skrev (2 timer siden): Jeg er 11-12 dpo nå og har ikm i dag. Testet svaaaaak positiv i går (så svakt at det var vanskelig å fange på kamera). I dag er streken tydeligere, men synes fortsatt den er mye svakere enn de fleste får ved ikm 😪 Er det vanlig med så svake tester 11/12 dpo? 🙏 Den der er uten tvil positiv! 😍 Anonymkode: 2d1b3...688
AnonymBruker Skrevet 8. mai #33997 Skrevet 8. mai Takk for svar, jeg skal ta en digital test i tillegg. Anonymkode: ae14a...eb2
Hjertefisk Skrevet 8. mai #33998 Skrevet 8. mai MaxVian skrev (3 timer siden): Jeg er 11-12 dpo nå og har ikm i dag. Testet svaaaaak positiv i går (så svakt at det var vanskelig å fange på kamera). I dag er streken tydeligere, men synes fortsatt den er mye svakere enn de fleste får ved ikm 😪 Er det vanlig med så svake tester 11/12 dpo? 🙏 Den der er jo knallbra til å være 11-12 dpo! 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #33999 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 16.50): Anonymkode: 2d1b3...688 Noen som kan hjelpe meg å tyde denne? Makesure som test, usikker på når EL var. Uregelmessig mens, alt fra 25-32 dager. Anonymkode: 2d1b3...688
Hjertefisk Skrevet 8. mai #34000 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Noen som kan hjelpe meg å tyde denne? Makesure som test, usikker på når EL var. Uregelmessig mens, alt fra 25-32 dager. Anonymkode: 2d1b3...688 Det er utvilsomt en strek! Men vanskelig å si om den er positiv eller bare en skygge. Selv stoler jeg ikke på Makesure og kommer ikke til å bestille fra dem igjen. Hvis du blar litt lengre opp i tråden kan du finne et par tester jeg la ut med en lignende strek. Det var falsk positivt. Svidde av tester fra babyplan, clearblue, metode og abblo og det var kun makesure som gav så sterk tullestrek. Jeg ble ikke gravid, og det var neppe en kjemisk heller. Bare en møkkatest. 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå