AnonymBruker Skrevet 23. april #33901 Del Skrevet 23. april Legg ut de andre testene. Anonymkode: 09348...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #33902 Del Skrevet 23. april Er denne steken rar, den er så tynn? Ikke fyldig som kontroll streken. Ikke opplevd det før. Er rfsu Anonymkode: 676db...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer00 Skrevet 23. april #33903 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er denne steken rar, den er så tynn? Ikke fyldig som kontroll streken. Ikke opplevd det før. Er rfsu Anonymkode: 676db...086 Hmm.. har ikke sett en slik strek før 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #33904 Del Skrevet 23. april Bare 7 dpo, men jeg synes jeg ser en veldig svak strek??? Anonymkode: c1a13...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #33905 Del Skrevet 23. april Summer00 skrev (4 minutter siden): Hmm.. har ikke sett en slik strek før 🤔 Hva kan det bety? 🤔 Anonymkode: 676db...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer00 Skrevet 23. april #33906 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bare 7 dpo, men jeg synes jeg ser en veldig svak strek??? Anonymkode: c1a13...197 Jeg ser en svak strek 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #33907 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Legg ut de andre testene. Anonymkode: 09348...ec5 Hva tenker du om den med rar strek? Kan det være tegn på SA eller? Anonymkode: 6b336...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #33908 Del Skrevet 23. april Jeg tok rfsu tidligtest forrige svangerskap, var over ventet mens med noen dager og man så så vidt en strek. Barnet er nå snart 18måneder. Anonymkode: 722b1...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 24. april #33909 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Er det ett dårlig tegn at streken er tynn/rar? Zoom. Har tatt 3-4 tester og alle er positive men denne fra rfsu gir ikke en fyldig strek. Er dette noen indikasjon på noe? Anonymkode: 6b336...2cf Når skulle du ha mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #33910 Del Skrevet 24. april Du er gravid, men det er tidlig enda Anonymkode: 7b363...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #33911 Del Skrevet 24. april Er det den siste testen du har tatt? Hvis ikke og de andre testene viser som på bilde så er det nok bare en rar test. Anonymkode: b9940...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #33912 Del Skrevet 24. april Mensen kom ikke 🤯 ser jo ganske tydelig ut Anonymkode: a8a9f...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer00 Skrevet 24. april #33913 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Mensen kom ikke 🤯 ser jo ganske tydelig ut Anonymkode: a8a9f...9bb Ja! Gratulerer!😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #33914 Del Skrevet 24. april Noen som ser? Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #33915 Del Skrevet 25. april Er det slik at hcg og g.testene skal bli tydelig sterkere hver dag? Jeg tok test i går og i dag, syns de ser helt like ut. Ikke noe økning i hcg. Er det dårlig tegn? Anonymkode: 676db...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #33916 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er det slik at hcg og g.testene skal bli tydelig sterkere hver dag? Jeg tok test i går og i dag, syns de ser helt like ut. Ikke noe økning i hcg. Er det dårlig tegn? Anonymkode: 676db...086 De trenger ikke å bli synlig sterkere for hver dag. Fargestoffet i testene og konsentrasjonen på urinen din kan variere. Og testene er jo egentlig ikke laget for å vise stigning. Men de bør forandre seg en del i uka etter første positive test, hvis du begynner med svak strek da. Anonymkode: 99d43...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S_ofie Skrevet 25. april #33917 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De trenger ikke å bli synlig sterkere for hver dag. Fargestoffet i testene og konsentrasjonen på urinen din kan variere. Og testene er jo egentlig ikke laget for å vise stigning. Men de bør forandre seg en del i uka etter første positive test, hvis du begynner med svak strek da. Anonymkode: 99d43...9a4 Tusen takk for svar. Kan du gi meg ett eksempel på når jeg må forvente økning? Er på 11 dpo nå. Slo ut på digital i går 1-2. samt mange andre tester. Er svakere enn jeg tidligere har opplevd men vet ikke om det kan sammenlignes for hvert svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #33918 Del Skrevet 25. april S_ofie skrev (21 minutter siden): Tusen takk for svar. Kan du gi meg ett eksempel på når jeg må forvente økning? Er på 11 dpo nå. Slo ut på digital i går 1-2. samt mange andre tester. Er svakere enn jeg tidligere har opplevd men vet ikke om det kan sammenlignes for hvert svangerskap. Det er nok veldig individuelt, og kommer kanskje litt an på hvilke tester du bruker også. Jeg hadde svakere tester i første svangerskap som gikk bra, enn i det neste. Så det kan variere ja. Sist syntes jeg streken var tydelig sterkere 14 dpo, og den ble sterkere enn kontrollstreken 20 dpo. Men frem til 12-13 dpo var det svake streker. Håper du får fin stigning etter hvert 😊 Anonymkode: 99d43...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #33919 Del Skrevet 25. april Er disse svake til å være 13 dager siden pos.eggløsning? Anonymkode: 676db...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #33920 Del Skrevet 26. april Dag 25. Har i dag hatt veldig murring. Er 41.6 år . Pp 6 Anonymkode: de99b...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå