Hjertefisk Skrevet tirsdag kl 15:10 #33781 Del Skrevet tirsdag kl 15:10 Når jeg har fulgt med i diverse forumer så har det noen gang skjedd at kvinner som får kjapp hcg stigning fra starten av, ender opp med tvillinger. Men da må man teste allerede fra dag 9 dpo og teste daglig så mange får med seg hcg stigningen. Når man har kommet til uke 5+5 så er testene sterke nesten uansett om det er en eller to der inne. Men dette er bare en observasjon og ren spekulering. Du får holde oss oppdatert TS og gratulerer med graviditeten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:32 #33782 Del Skrevet tirsdag kl 15:32 Jeg hadde såkalte "dye stealers" og kjempehøy hcg tidlig. men det var bare ett knøtt inni der Anonymkode: 2dce2...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bethwithwine Skrevet tirsdag kl 17:18 #33783 Del Skrevet tirsdag kl 17:18 (endret) mommyaka skrev (2 timer siden): Du nene positive test 8 dager etter eggløsning? Du hadde nok tidligere eggløsning Nei, jeg hadde sex EN gang med kjæresten. (Libido er ikke på topp) 8 dager senere hadde jeg positiv test. Veldig svak, men positiv. Det i seg selv var sykt. Det var en uke før mensen skulle komme også, og det var egentlig helt sykt å skulle bli gravid. Endret tirsdag kl 17:20 av Bethwithwine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bethwithwine Skrevet tirsdag kl 17:25 #33784 Del Skrevet tirsdag kl 17:25 Denne var 12 dager etter samleie. Aner som sagt ikke når eggløsning var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet tirsdag kl 17:54 #33785 Del Skrevet tirsdag kl 17:54 Bethwithwine skrev (28 minutter siden): Denne var 12 dager etter samleie. Aner som sagt ikke når eggløsning var. Du er gravid:) da kan du har eggløsning dagen før sex,dagen dere hadde seg eller dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:10 #33786 Del Skrevet torsdag kl 05:10 IKKE KJØP DISSE❗️ Clearblue Graviditetstest Digital Ultra Early Disse er alle tatt på samme dag. Pakke 1 er tatt med morgenurin, pakke 2 formiddagsurin og pakke 3 med ettermiddagsurin. Ble så forvirret over det første resultatet så det gikk sport i å teste flere ganger i går. Men styr unna!! Alle tre pakkene er kjøpt på forskjellige butikker (en Boots og to forskjellige Apotek 1). De har ikke utgått på dato. I dag har jeg tester med Metode tidligtest (strek) og Clearblue med ukesindikator, begge negative. Anonymkode: fb54b...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:04 #33787 Del Skrevet torsdag kl 11:04 AnonymBruker skrev (5 timer siden): IKKE KJØP DISSE❗️ Clearblue Graviditetstest Digital Ultra Early Disse er alle tatt på samme dag. Pakke 1 er tatt med morgenurin, pakke 2 formiddagsurin og pakke 3 med ettermiddagsurin. Ble så forvirret over det første resultatet så det gikk sport i å teste flere ganger i går. Men styr unna!! Alle tre pakkene er kjøpt på forskjellige butikker (en Boots og to forskjellige Apotek 1). De har ikke utgått på dato. I dag har jeg tester med Metode tidligtest (strek) og Clearblue med ukesindikator, begge negative. Anonymkode: fb54b...164 JEG MÅ BARE BEKLAGE❗️ Nå har jeg fått to positive, i tillegg til en strips. Beklager et så bastant innlegg, ble bare så lei meg😔 Anonymkode: fb54b...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:19 #33788 Del Skrevet torsdag kl 12:19 Hei! Ser noen antydning til strek her? Er bare 8dpo men klarte ikke å vente med å teste😅 Anonymkode: 30b36...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:08 #33789 Del Skrevet torsdag kl 15:08 Ser noen strek her? Er bare 7 dpo Anonymkode: d1ddf...8ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:19 #33790 Del Skrevet torsdag kl 17:19 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser noen strek her? Er bare 7 dpo Anonymkode: d1ddf...8ae Skimter strek på begge! Test igjen om noen dager, men ville sagt de var positive!! Gratulerer🥰 Anonymkode: 30b36...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:54 #33791 Del Skrevet i går, 04:54 Bethwithwine skrev (På 25.3.2025 den 18.18): Nei, jeg hadde sex EN gang med kjæresten. (Libido er ikke på topp) 8 dager senere hadde jeg positiv test. Veldig svak, men positiv. Det i seg selv var sykt. Det var en uke før mensen skulle komme også, og det var egentlig helt sykt å skulle bli gravid. Jeg hadde også sterk strek tidlig, og første gang streken var synlig var også 8 dager etter eggløsning. Viste seg at jeg hadde ett barn, men to morkaker. Det var ikke noen tegn til tvillinger. Legen sa det noen ganger utvikler seg to morkaker uten at det er to barn. Det er jo morkaken som lager hormonene, så regner med det var derfor stigninga var sterk. Anonymkode: 972b0...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå