AnonymBruker Skrevet 21. mars #33761 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan ville dere tolket dette? Tok en Babyplan tidligtest i går ettermiddag - 12DPO - som ga meg en svak strek. Etter noen minutter var streken ganske mye sterkere, men fortsatt svakere enn kontrollstreken Ca 2 timer senere tok jeg en ny test som var synlig positiv med en gang, men fortsatt svakere enn kontrollstreken I dag - 13 DPO, tok jeg en ny test på morgenurin. Den var mye svakere. Tilnærmet blank men etter noen minutter kunne jeg skimte en veldig svak strek. Tok en ny test nå. Der var streken tydeligere enn på første morgenurin, men litt svakere enn i går ettermiddag. Blir usikker på hva dette betyr, og om jeg bare bør legge fra meg håpet. Får ikke til å legge til bilder, men tar gjerne i mot erfaringer. Anonymkode: b9680...904 Fikk lagt til bilde nå. Hva tenker dere? Babyplan-testene er tidligtester Den nederste er en vanlig RFSU-strimmel Anonymkode: b9680...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #33762 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fikk lagt til bilde nå. Hva tenker dere? Babyplan-testene er tidligtester Den nederste er en vanlig RFSU-strimmel Anonymkode: b9680...904 Jeg tror du kan se bort i fra den første du tok i dag, for så mye svinger nok ikke hcg på noen timer. Så her er det nok bare litt forskjellig styrke på testene. Det er veldig tidlig enda, så jeg tenker at dette kan gå helt fint. Fin strek på siste babyplan-test synes jeg Anonymkode: 99d43...9a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #33763 Del Skrevet 21. mars Brud2014 skrev (På 20.3.2025 den 10.33): Jeg ser en svak strek som jeg pleide å få 8 dpo som gravid. Fått sterkere strek i dag? ☺️ Tror den er litt sterkere i dag! Anonymkode: d0209...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #33764 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tror den er litt sterkere i dag! Anonymkode: d0209...1a3 Fikk "Gravid 1-2" på digital test i dag😍 Anonymkode: d0209...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #33765 Del Skrevet 23. mars Noen som ser? Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #33766 Del Skrevet 24. mars Noen som ser noe? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #33767 Del Skrevet 24. mars Strek?🥹 Anonymkode: 71ea6...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bethwithwine Skrevet 25. mars #33768 Del Skrevet 25. mars Hei! Jeg er gravid. Fikk svak positiv test 8 dager etter samleie. men nå synes jeg testene er ufattelig sterke??? Har noen erfaring med tvillinger? Hvordan så testene deres ut? Jeg er nå 5+5 uker. Jeg er så kvalm, slapp, trøtt, sovner når gutten min sovner på kveldstid. 😮💨 dette er min 5+5 uker test. Har noen noe å sammenligne med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #33769 Del Skrevet 25. mars Du tror du har dobbelt så mange hormoner og at testen illustrerer det? Anonymkode: 19f66...03c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bethwithwine Skrevet 25. mars #33770 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du tror du har dobbelt så mange hormoner og at testen illustrerer det? Anonymkode: 19f66...03c Jo flere babyer, jo mer hcg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #33771 Del Skrevet 25. mars Nei, tvillinger er det neppe noe tegn på, men du kan ha kommet lenger i svangerskapet enn du tror. Noen kvinner opplever å ha det de tror er "mens" i kanskje både en og flere måneder ut i svangerskapet, før blødningen de tror er mens stopper. Du vil få svar om noen uker på ultralyd. Ikke gå for tidlig, vent til det faktisk er noe å se og oppdage - med sikkerhet. Anonymkode: 39832...9fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #33772 Del Skrevet 25. mars 2 streker = tvillinger, tre streker = trillinger osv... Anonymkode: aee17...f28 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #33773 Del Skrevet 25. mars Jeg har sett flere her inne gjennom årenes løp som har fått rask stigning ved tvillinger, så det er absolutt mulig. Men så er det med hcg så individuelt også, og noen produserer bare mye. Gratulerer med graviditeten🥰 Anonymkode: 3b3da...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 25. mars #33774 Del Skrevet 25. mars Tror det er vanlig å ha sterke tester når man er nesten 6 uker, uansett antall babyer😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bethwithwine Skrevet 25. mars #33775 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, tvillinger er det neppe noe tegn på, men du kan ha kommet lenger i svangerskapet enn du tror. Noen kvinner opplever å ha det de tror er "mens" i kanskje både en og flere måneder ut i svangerskapet, før blødningen de tror er mens stopper. Du vil få svar om noen uker på ultralyd. Ikke gå for tidlig, vent til det faktisk er noe å se og oppdage - med sikkerhet. Anonymkode: 39832...9fd Jeg vet at jeg er nøyaktig 5+5, for det er nøyaktig 26 dager siden den ene gangen jeg hadde sex 😳🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #33776 Del Skrevet 25. mars Det er riktig at man kan ha litt høyere hcg ved tvillinger. Da jeg var gravid med tvillinger var testene normalt sterke, men jeg testet aldri etter uke 5. Du må nok vente til TUL, om du skal ha det. Anonymkode: 0ecd0...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #33777 Del Skrevet 25. mars Testen jeg tok på første var lik testen jeg tok ved tvillinger Anonymkode: eb00c...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #33778 Del Skrevet 25. mars Bethwithwine skrev (6 minutter siden): Jeg vet at jeg er nøyaktig 5+5, for det er nøyaktig 26 dager siden den ene gangen jeg hadde sex 😳🥺 og dette er hvorfor folk ikke er så interessert i å høre at folk er gravid og så kort tid på vei.... For vi er jo nærmest med på unnfangelsen.. Gratulerer med sex da, og baby... Tror ikke du er gravid med tvillinger uti fra testen. Du må til ultralyd for å få vite slik. Anonymkode: 00076...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #33779 Del Skrevet 25. mars Bethwithwine skrev (7 minutter siden): Jeg vet at jeg er nøyaktig 5+5, for det er nøyaktig 26 dager siden den ene gangen jeg hadde sex 😳🥺 Ja vel, men du er uansett så langt på vei at strekene på en test vil være sterke, du er jo nesten seks uker! Da er det sterke streker. Det betyr ikke tvillinger. Men svaret får du jo etter hvert. Anonymkode: 39832...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 25. mars #33780 Del Skrevet 25. mars Bethwithwine skrev (1 time siden): Hei! Jeg er gravid. Fikk svak positiv test 8 dager etter samleie. men nå synes jeg testene er ufattelig sterke??? Har noen erfaring med tvillinger? Hvordan så testene deres ut? Jeg er nå 5+5 uker. Jeg er så kvalm, slapp, trøtt, sovner når gutten min sovner på kveldstid. 😮💨 dette er min 5+5 uker test. Har noen noe å sammenligne med? Du nene positive test 8 dager etter eggløsning? Du hadde nok tidligere eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå