AnonymBruker Skrevet 14. mars #33741 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 11.01): Takk🥰🤞🏼 Satser å håper på det beste. Anonymkode: 31c8b...554 Bare meg igjen! Testene viser ingeting nå, men tempen oppfører seg rart! Sover godt, nok søvn, tok test idag som ikke viser noenting. MEN, kan det rett og slett være sånn at jeg faktiskt ikke er 14 dpo idag men 10? Ifølge appen har den ikke helt 100 klart å registrere når jeg har hatt EL, men den mener selv jeg skal ha mens idag, men tempen går oppover. Noen som vil hjelpe å tyde? 🥰 Fertility Chart: https://www.fertilityfriend.com/b_i/s_4s8Col.png Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #33742 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bare meg igjen! Testene viser ingeting nå, men tempen oppfører seg rart! Sover godt, nok søvn, tok test idag som ikke viser noenting. MEN, kan det rett og slett være sånn at jeg faktiskt ikke er 14 dpo idag men 10? Ifølge appen har den ikke helt 100 klart å registrere når jeg har hatt EL, men den mener selv jeg skal ha mens idag, men tempen går oppover. Noen som vil hjelpe å tyde? 🥰 Fertility Chart: https://www.fertilityfriend.com/b_i/s_4s8Col.png Anonymkode: 31c8b...554 Hmmmm... Har FertilityFriend foreslått når du hadde eggløsning, eller overstyrte du appen ved å legge inn positiv el-test? Og hvor lenge har du tempet? Når på dagen temper du? Ser ut som hummer og kanari og at du ikke temper til samme klokkeslett hvervdag og før aktivitet. Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #33743 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 17.50): Hmmmm... Har FertilityFriend foreslått når du hadde eggløsning, eller overstyrte du appen ved å legge inn positiv el-test? Og hvor lenge har du tempet? Når på dagen temper du? Ser ut som hummer og kanari og at du ikke temper til samme klokkeslett hvervdag og før aktivitet. Anonymkode: ce925...057 Er FF som har satt antatt eggløsning. Jeg har ikke overstyrt appen eller sånn. Hva gjelder hummer og kanari så er det nok fordi jeg sovner igjen etter å ha tempet en liten stund, men temper stort sett til samme til hver dag +- ti minutter kanskje, men ja tempen blir lagt inn senere uten at jeg tenker på å endre tidspunktet. 🤔 Temper alltid før jeg står opp så ingen aktivitet før temping. Har vel holdt på i ca 1 år men noen mnd ha jeg ikke giddet å tempe, men ca året tenker jeg. Fortsatt ikke mens idag å er en dag på overtid. Tempen er fortsatt over cover line, men falt litt idag, men fortsatt ca 0,5 grader over antatt cover line. 🤷🏼♀️ Tidligere graviditeter har jeg ikke har symptomer sånn som ømme nipler, følsomme bryster eller noenting som kan indikere gravid. Å det har jeg ikke nå heller. Litt utflod, me. Som sagt fortsatt negative tester. Mulig skyggestrek, men de stoler jeg ikke på! 😬 Så blir ikke helt klok her. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #33744 Del Skrevet 16. mars Hei Jeg hadde eggløsning 1/3 og satte ovitrelle da, har gått på cyclogest etter det. Hadde MA i november og en kjemisk graviditet i januar. Menstruasjon/spontanabort kom 5/2, ikke hatt menstruasjon siden. Er på syklus dag 40, hatt ganske uregelmessig menstruasjon de siste månedene grunnet aborter. Nå er jeg gravid igjen, men livredd for at det skal gå samme vei. Det er kanskje for tidlig for en sterk strek, men er disse testene innafor økning? Testene er for to dager siden, i går og i dag tidlig. CB viser gravid 1-2. Anonymkode: f742a...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #33745 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er FF som har satt antatt eggløsning. Jeg har ikke overstyrt appen eller sånn. Hva gjelder hummer og kanari så er det nok fordi jeg sovner igjen etter å ha tempet en liten stund, men temper stort sett til samme til hver dag +- ti minutter kanskje, men ja tempen blir lagt inn senere uten at jeg tenker på å endre tidspunktet. 🤔 Temper alltid før jeg står opp så ingen aktivitet før temping. Har vel holdt på i ca 1 år men noen mnd ha jeg ikke giddet å tempe, men ca året tenker jeg. Fortsatt ikke mens idag å er en dag på overtid. Tempen er fortsatt over cover line, men falt litt idag, men fortsatt ca 0,5 grader over antatt cover line. 🤷🏼♀️ Tidligere graviditeter har jeg ikke har symptomer sånn som ømme nipler, følsomme bryster eller noenting som kan indikere gravid. Å det har jeg ikke nå heller. Litt utflod, me. Som sagt fortsatt negative tester. Mulig skyggestrek, men de stoler jeg ikke på! 😬 Så blir ikke helt klok her. Anonymkode: 31c8b...554 Kjører på i samme stil som tidligere. FF mener jeg er på 16 DPO idag. Altså 2 dager over IKM. Tempen er fortsatt over cover line å testen viser "noe"? Ganske lenge etter test tiden dog, men uannsett. 🤷🏼♀️ Hvis jeg ikke er gravid ønsker jeg jo at mens kommer for å begynne neste PP. 🙄 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #33746 Del Skrevet 18. mars Hei, jeg spontanaborterte for 10 uker siden, å jeg veit at man kan teste positivt i 4 til 8 uker etter en spontanabort på en graviditetstest. Nå har det gått 10 uker, å jeg tok en test her om dagen, fordi jeg fikk typ samme symptomer som jeg gjorde sist. Å derfor ville jeg teste, jeg har ikke bare tatt en test, har tatt mange fler. Å den slo ut på 1-2 uker på den digitale testen, å på en strips fikk jeg en skikkelig svak strek. Den er så svak at du knapt kan se den. Slik er så å si alle testene jeg har tatt. Hva tenker dere, hva betyr det? Anonymkode: 9919d...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #33747 Del Skrevet 18. mars Jeg tenker at du kan gå til legen og sjekke hcg med 2 dagers mellomrom. Hvis den stiger så vet du at det ikke er pga spontanaborten. Det kan jo også hende du har rester etter spontanaborten som ikke har kommet ut, så det er greit å sjekke Anonymkode: 7201a...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #33748 Del Skrevet 18. mars Gå til legen å sjekk. Mulig du har blitt gravid igjen? Eller at hormonnivået ikke har gått helt ned enda så testen reagerer. Ps, det er bilde av deg? nederst i innlegget ditt om du vil ta det vekk så ikke nien gjenkjenner deg Anonymkode: e6a73...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettyyloou Skrevet 18. mars #33749 Del Skrevet 18. mars Hei jeg har nok ingen rester etter spontanabort, da jeg opererte for indreblødninger å svangerskap utenfor livmor, så var ingen rester igjen der. Fosteret av alt ute liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettyyloou Skrevet 18. mars #33750 Del Skrevet 18. mars hehe takk for advarselen, men nei er ikke sånn kjempe nøye det egt xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 18. mars #33751 Del Skrevet 18. mars Du er gravid på nytt. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #33752 Del Skrevet 19. mars Ser noen strek her?🧐 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #33753 Del Skrevet 19. mars Hei dere. Dette har ingenting med tolkning å gjøre, men ett forvirret menneske er desperat etter noen som kanskje vet. Jeg fikk den 05.03 positiv digital + vanlig clearblue. (Første bildet) Fredag 14.03 viste den digitale fortsatt bare 1-2 og den vanlige var blitt mye svakere. Lørdag 15.03 hadde jeg veldig store smerter og var sikker på at det er en SA også med tanke på de svake testene. Helgen gikk og ingenting mere skjedde og hadde heller ingen smerter på søndag, tok nye tester mandag. Disse va kjempe sterke og den digitale viste 2-3. (Bilde nr 2, den svake fra fredag de 2 andre fra mandag). Er det noen som har opplevd at de blir så svake og at man får smerter for så å få kraftige tester igjen? Første dag på siste mens var 03.02. Er da altså 6+2 i dag ifølge appen. Håper det er noen som kan svare meg på dette. Anonymkode: 1e6ac...9c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #33754 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei dere. Dette har ingenting med tolkning å gjøre, men ett forvirret menneske er desperat etter noen som kanskje vet. Jeg fikk den 05.03 positiv digital + vanlig clearblue. (Første bildet) Fredag 14.03 viste den digitale fortsatt bare 1-2 og den vanlige var blitt mye svakere. Lørdag 15.03 hadde jeg veldig store smerter og var sikker på at det er en SA også med tanke på de svake testene. Helgen gikk og ingenting mere skjedde og hadde heller ingen smerter på søndag, tok nye tester mandag. Disse va kjempe sterke og den digitale viste 2-3. (Bilde nr 2, den svake fra fredag de 2 andre fra mandag). Er det noen som har opplevd at de blir så svake og at man får smerter for så å få kraftige tester igjen? Første dag på siste mens var 03.02. Er da altså 6+2 i dag ifølge appen. Håper det er noen som kan svare meg på dette. Anonymkode: 1e6ac...9c7 Jeg har ikke noe godt svar dessverre, har bare erfaring med ordinært svangerskap og 3 kjemiske. Men tenker at hvis dette var meg hadde jeg tatt kontakt med legekontoret og fått målt hcg utviklingen der. Håper det ordner seg ❤️ Anonymkode: ce925...057 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #33755 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei dere. Dette har ingenting med tolkning å gjøre, men ett forvirret menneske er desperat etter noen som kanskje vet. Jeg fikk den 05.03 positiv digital + vanlig clearblue. (Første bildet) Fredag 14.03 viste den digitale fortsatt bare 1-2 og den vanlige var blitt mye svakere. Lørdag 15.03 hadde jeg veldig store smerter og var sikker på at det er en SA også med tanke på de svake testene. Helgen gikk og ingenting mere skjedde og hadde heller ingen smerter på søndag, tok nye tester mandag. Disse va kjempe sterke og den digitale viste 2-3. (Bilde nr 2, den svake fra fredag de 2 andre fra mandag). Er det noen som har opplevd at de blir så svake og at man får smerter for så å få kraftige tester igjen? Første dag på siste mens var 03.02. Er da altså 6+2 i dag ifølge appen. Håper det er noen som kan svare meg på dette. Anonymkode: 1e6ac...9c7 Beste tipset jeg har fått er å gi blanken F i å teste etter har fått positiv test. Jeg har 3 unger...ingen av hjemmetestene viste positiv test på meg, men mensen kom ikke så da ble det blodprøve som var viste at jeg var gravid! 3 unger. Har ikke mye tillit til disse testene. Jeg levde som gravid og tok ingen flere tester. Jeg hadde også en SA i uke 16....altså når man egentlig skal være ganske sikker på at det skal gå fint etter uke 12... Poenget mitt er at hvis en SA/MA skal skje så skjer det uansett. Disse testene blir bare en stressfaktor i livet. Jeg fikk smerter med alle barna (3stk) og siden disse barna var før min første SA så brydde jeg meg ikke og var ikke bekymret. Den jeg mista derimot...ingen smerter men var EKSTREM KVALM. Anonymkode: 4dfe1...e21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #33756 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 14.56): Hei, jeg spontanaborterte for 10 uker siden, å jeg veit at man kan teste positivt i 4 til 8 uker etter en spontanabort på en graviditetstest. Nå har det gått 10 uker, å jeg tok en test her om dagen, fordi jeg fikk typ samme symptomer som jeg gjorde sist. Å derfor ville jeg teste, jeg har ikke bare tatt en test, har tatt mange fler. Å den slo ut på 1-2 uker på den digitale testen, å på en strips fikk jeg en skikkelig svak strek. Den er så svak at du knapt kan se den. Slik er så å si alle testene jeg har tatt. Hva tenker dere, hva betyr det? Anonymkode: 9919d...876 Tenker rester etter forrige graviditet. Anonymkode: d0209...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #33757 Del Skrevet 19. mars Har jeg streksyn eller er det noe her? 8 dpo, så er tidlig. Anonymkode: d0209...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud2014 Skrevet 20. mars #33758 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har jeg streksyn eller er det noe her? 8 dpo, så er tidlig. Anonymkode: d0209...1a3 Jeg ser en svak strek som jeg pleide å få 8 dpo som gravid. Fått sterkere strek i dag? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #33759 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har jeg streksyn eller er det noe her? 8 dpo, så er tidlig. Anonymkode: d0209...1a3 Jeg ser ingenting 😕 Anonymkode: 4dfe1...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #33760 Del Skrevet 21. mars Hvordan ville dere tolket dette? Tok en Babyplan tidligtest i går ettermiddag - 12DPO - som ga meg en svak strek. Etter noen minutter var streken ganske mye sterkere, men fortsatt svakere enn kontrollstreken Ca 2 timer senere tok jeg en ny test som var synlig positiv med en gang, men fortsatt svakere enn kontrollstreken I dag - 13 DPO, tok jeg en ny test på morgenurin. Den var mye svakere. Tilnærmet blank men etter noen minutter kunne jeg skimte en veldig svak strek. Tok en ny test nå. Der var streken tydeligere enn på første morgenurin, men litt svakere enn i går ettermiddag. Blir usikker på hva dette betyr, og om jeg bare bør legge fra meg håpet. Får ikke til å legge til bilder, men tar gjerne i mot erfaringer. Anonymkode: b9680...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå