AnonymBruker Skrevet 21. februar #33541 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Absolutt 🥰 Håper den sitter 🤞🏼 Anonymkode: ce925...057 Takk!☺️❤️ det håper virkelig jeg og😭 Anonymkode: 0fe10...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #33542 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 8.46): Hvordan gikk det? Anonymkode: ce925...057 Fortsatte å blø, og blør enda. Så det ble nok kjemisk denne gang også Anonymkode: 27711...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #33543 Del Skrevet 22. februar Jeg blir snart gal. Alt har vært så rart denne måneden. På tirsdag (14 dpo) hadde jeg skikkelig kribling i brystene. Det både klødde og stakk. Det var sånn at jeg virkelig kjente at noe var utenom det vanlige. 16 dpo begynte jeg å spotte. Vanligvis etter at jeg begynner å spotte, så starter jo mensen, men nå har spottingen bare fortsatt. Og dette har aldri skjedd tidligere uten at mensen kommet. Har tatt tester, men syns bare det er skyggestreker. Tok en eggløsningstest (Bare fordi) og den var sterk, men ikke positiv. Blir så frustrert for mensen kommer helt sikkert, men hvorfor må den være den så rar? Anonymkode: f14e1...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 22. februar #33544 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg blir snart gal. Alt har vært så rart denne måneden. På tirsdag (14 dpo) hadde jeg skikkelig kribling i brystene. Det både klødde og stakk. Det var sånn at jeg virkelig kjente at noe var utenom det vanlige. 16 dpo begynte jeg å spotte. Vanligvis etter at jeg begynner å spotte, så starter jo mensen, men nå har spottingen bare fortsatt. Og dette har aldri skjedd tidligere uten at mensen kommet. Har tatt tester, men syns bare det er skyggestreker. Tok en eggløsningstest (Bare fordi) og den var sterk, men ikke positiv. Blir så frustrert for mensen kommer helt sikkert, men hvorfor må den være den så rar? Anonymkode: f14e1...650 Dette hadde jeg sjekket hos lege. Var sånn hos meg når når jeg hadde exu❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #33545 Del Skrevet 23. februar Jeg er 18 dpo idag men synes streken er alt for svak 😞 den har ikke vert stærkere heller. Anonymkode: a7e08...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #33546 Del Skrevet 23. februar Ta en digital. Ved kjemisk faller hcg og testene blir svakere, og mensen kommer. Anonymkode: ac82b...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #33547 Del Skrevet 23. februar Dersom du er helt sikker på at du er på 18 DPO, så tenker jeg det er godt mulig at det er en kjemisk på gang ja. Streken burde vært sterkere nå, beklager. Når det er sagt så finnes det kvinner som aldri får sterke streker på sine tester, men som det går fint med. Ville vært forsiktig håpefull, og sett ann om mensen kommer eller ikke de neste dagene. Anonymkode: cff30...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #33548 Del Skrevet 24. februar Hei! Er dette strek eller hvit evap-strek? Jeg er innenfor fem minutter.. Aner ikke når EL var, varierer veldig. Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #33549 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei! Er dette strek eller hvit evap-strek? Jeg er innenfor fem minutter.. Aner ikke når EL var, varierer veldig. Anonymkode: 7697a...1ca Samme test etter 10 min🧐 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #33550 Del Skrevet 24. februar Noen som ser noe? Er 9dpo Anonymkode: a33a2...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 24. februar #33551 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Samme test etter 10 min🧐 Anonymkode: 7697a...1ca Ta en til i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #33552 Del Skrevet 25. februar Anonym006 skrev (19 timer siden): Ta en til i morgen tidlig Riktignok ikke morgenurin, men. Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #33553 Del Skrevet 25. februar Hva tror vi, strek eller bare skygge? Anonymkode: a2163...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #33554 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva tror vi, strek eller bare skygge? Anonymkode: a2163...9a5 Gravid Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maska35 Skrevet 25. februar #33555 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva tror vi, strek eller bare skygge? Anonymkode: a2163...9a5 Den ser positiv ut ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 25. februar #33556 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Riktignok ikke morgenurin, men. Anonymkode: 7697a...1ca Som sagt, ta en til i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #33557 Del Skrevet 26. februar Anonym006 skrev (8 timer siden): Som sagt, ta en til i morgen tidlig. Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 26. februar #33558 Del Skrevet 26. februar (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: 7697a...1ca Ser en svak strek. Ville tatt en til på morgenurin om noen dager☺️ Hvilken dpo er du? Endret 26. februar av Anonym006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #33559 Del Skrevet 26. februar Anonym006 skrev (8 minutter siden): Ser en svak strek. Ville tatt en til på morgenurin om noen dager☺️ Hvilken dpo er du? ❤️ Jeg vet ikke, har litt ujevn syklus. Alt fra 10-14. Får vente noen dager nå, ja. Vanskelig🫢 Anonymkode: 7697a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #33560 Del Skrevet 26. februar Hei! Ser dere noe på denne? Er 9dpo og føler jeg skimter noe🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 30b36...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå