AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:58 #33501 Del Skrevet fredag kl 04:58 AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 7.26): Fikk ikke lagt inn bilde, håper link funker.. De to nederste er to ulike tidligtester fra i går kveld, 11dpo, den nederste fra i i natt kl 4, men drakk en del ila natta så kanskje ikke så konsentrert som den kunne vært. Det er noen svake streker der eller? Innsett blastocyst i ferskforsøk 5. feb. Syns det er veeeeldig svakt, ser det ut som kjemisk? Vi hadde kjemisk også i forrige/første forsøk. Syns testen på 12 dpo var litt sterkere da, så blir jo litt bekymret.. https://imgur.com/a/27Y98QUE Anonymkode: 1bf4f...c53 Meg igjen.. øker sakte i styrke, men blør litt. https://imgur.com/a/g3JF6Nr Tenker kjemisk, men streken blir jo liksom ikke svakere heller? Sist testet vi 12 dpo og streken var da ca lik i styrke i et par dager før den ble gradvis svakere. Anonymkode: 1bf4f...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:57 #33502 Del Skrevet fredag kl 08:57 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Meg igjen.. øker sakte i styrke, men blør litt. https://imgur.com/a/g3JF6Nr Tenker kjemisk, men streken blir jo liksom ikke svakere heller? Sist testet vi 12 dpo og streken var da ca lik i styrke i et par dager før den ble gradvis svakere. Anonymkode: 1bf4f...c53 Synes det ser ut som at de øker i styrke. Tester du samme tid på døgnet? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:33 #33503 Del Skrevet fredag kl 09:33 Når fikk dere positiv clearblue test? Har til nå hatt blenda hvite strimlertester. I dag (12po) ser jeg to streker på alle tre testene jeg har tatt. De er svake men rosa og tydelig. Tok derfor clearblue digital med ukesindikator..den viser «ikke gravid»..? Anonymkode: bd2cb...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maska35 Skrevet fredag kl 09:53 #33504 Del Skrevet fredag kl 09:53 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når fikk dere positiv clearblue test? Har til nå hatt blenda hvite strimlertester. I dag (12po) ser jeg to streker på alle tre testene jeg har tatt. De er svake men rosa og tydelig. Tok derfor clearblue digital med ukesindikator..den viser «ikke gravid»..? Anonymkode: bd2cb...018 Jeg fikk det 11 dpo, men tror det er veldig individuelt ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:45 #33505 Del Skrevet fredag kl 12:45 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes det ser ut som at de øker i styrke. Tester du samme tid på døgnet? Anonymkode: ce925...057 Testet kveld på 11 dpo, og morgenene siden. Så de tre siste er ca samme tid i hvert fall. Anonymkode: 1bf4f...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:43 #33506 Del Skrevet fredag kl 14:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Testet kveld på 11 dpo, og morgenene siden. Så de tre siste er ca samme tid i hvert fall. Anonymkode: 1bf4f...c53 Synes det ser ut som den har doblet seg i styrke fra første til siste. Det lover jo bra 😇 Hvordan går det med blødningen? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:45 #33507 Del Skrevet fredag kl 14:45 Her har det vel vært en kjemisk igjen, streken har iallefall ikke blitt noe sterkere de to siste dagene. Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:33 #33508 Del Skrevet fredag kl 20:33 Apoteket var utsolgt for clearblue, måtte da prøve noe fra Vidi pharma. Noen som har erfaring med det merket? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #33509 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Synes det ser ut som den har doblet seg i styrke fra første til siste. Det lover jo bra 😇 Hvordan går det med blødningen? Anonymkode: ce925...057 Blør fortsatt og testene var svakere i dag, så da var det kjemisk som fryktet🥺 to på rad😕 Anonymkode: 1bf4f...c53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #33510 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har ikke ikm før 18 dpo. Har testet negativ i går. Når burde testen vise positiv om det er noe på gang? Anonymkode: f14e1...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #33511 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke ikm før 18 dpo. Har testet negativ i går. Når burde testen vise positiv om det er noe på gang? Anonymkode: f14e1...650 Har du en lutealfase på 18 dager? De fleste tester positiv innen 12 dpo, eller 14 dpo. Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #33512 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Apoteket var utsolgt for clearblue, måtte da prøve noe fra Vidi pharma. Noen som har erfaring med det merket? Anonymkode: ce925...057 Nei, men ser strek. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #33513 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har du en lutealfase på 18 dager? De fleste tester positiv innen 12 dpo, eller 14 dpo. Anonymkode: ce925...057 Ja. Varierer litt. Anonymkode: f14e1...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #33514 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, men ser strek. Anonymkode: 5f067...994 Jeg fikk tak i en clearblue digital tidligere i dag, den viste "ikke gravid". Så da er vel dette bare tullestrek 😬 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 3 timer siden #33515 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk tak i en clearblue digital tidligere i dag, den viste "ikke gravid". Så da er vel dette bare tullestrek 😬 Anonymkode: ce925...057 Clearblue digital trenger ofte mer hcg for å slå ut som positiv, og mtp at man så vidt (!!) kan se en strek på den testen du la ut bilde av, så er det nok alt for lite hcg for en CB for å slå ut. Ville ventet med å ta CB til du får tydelig positive strimler (med sensitivitet på 25 mlU/ml) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå