maska35 Skrevet 4 timer siden #33441 Del Skrevet 4 timer siden Hei. Jeg syntes disse testene er litt vanskelig å tolke, jeg er 12 dpo og tok en test på ettermiddagen i dag. Jeg sendte bilde til ei venninne som mente at hun kunne se en veldig svak strek, jeg føler at det er noe der men er veldig usikker og trenger litt flere øyne til å se for meg. Jeg har ikke så gode bilder men legger ut de jeg har 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33442 Del Skrevet 4 timer siden Veldig dårlig kvalitet på bildene, så og si umulig å se. Prøv å sett på svart/hvitt filter og skru opp kontrasten på bildene:) Anonymkode: 8f84b...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33443 Del Skrevet 4 timer siden Bildene er veldig små, vanskelig å se, men tenker vel at 12 dpo bør streken være såpass tydelig at testen ikke skal trenge å tolkes med steksyn. Anonymkode: 75c28...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maska35 Skrevet 4 timer siden #33444 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig dårlig kvalitet på bildene, så og si umulig å se. Prøv å sett på svart/hvitt filter og skru opp kontrasten på bildene:) Anonymkode: 8f84b...625 jeg vet ikke om dette hjalp, jeg får bare prøve igjen i morgen med en ny test 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maska35 Skrevet 4 timer siden #33445 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bildene er veldig små, vanskelig å se, men tenker vel at 12 dpo bør streken være såpass tydelig at testen ikke skal trenge å tolkes med steksyn. Anonymkode: 75c28...1c4 Ja mulig, syklusen min er ganske ustabil så føler det er er så vanskelig å vite nøyaktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33446 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ser to streker i hvert fall på de to nederste testene. Anonymkode: 37f8e...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maska35 Skrevet 3 timer siden #33447 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Jeg har fått bildene litt større her 😊 Endret 3 timer siden av maska35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #33448 Del Skrevet 1 time siden Tok ovitrelle for 12 dager siden (13 i morgen). Fikk denne testen på ettermiddagen i dag. Har ikke testet ut dette med ovitrelle og positiv test før så er usikker. Men er denne streken såpass sterk at den kan være en babystrek tro og ikke ovitrelle? Anonymkode: f5e74...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå