AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #33401 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Babyplan, morgenurin, men utenfor tidsvinduet. Jeg vet at den ikke er gyldig, men den er litt for rosa og tykk til at jeg vil avskrive den helt. Jeg er mellom 10 og 13dpo. Erfaringer? Anonymkode: 7697a...1ca Ingen tvil om at den hadde vært positiv om det kom strek innen tidsfristen. Var den virkelig helt hvit i 5 minutter? Du får prøve en ny i kveld 🙂 Anonymkode: 99d43...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #33402 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen tvil om at den hadde vært positiv om det kom strek innen tidsfristen. Var den virkelig helt hvit i 5 minutter? Du får prøve en ny i kveld 🙂 Anonymkode: 99d43...9a4 Det var jo helt klassisk: jeg så en veldig svak strek, men ikke uten å bruke kontrast på telefonen. Så jeg la den bare fra meg en liten stund.. Jeg får ta en ny ikveld, ja😅 Prøver å tenke at dette er ugyldig, for å ikke bli helt skrudd opp🙈 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #33403 Del Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var jo helt klassisk: jeg så en veldig svak strek, men ikke uten å bruke kontrast på telefonen. Så jeg la den bare fra meg en liten stund.. Jeg får ta en ny ikveld, ja😅 Prøver å tenke at dette er ugyldig, for å ikke bli helt skrudd opp🙈 Anonymkode: 7697a...1ca Dette er Metode og Babyplan etter fem minutter. Blir gal🤪 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå