AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #33381 Del Skrevet 12 timer siden 9 dpo. Ser jeg syner eller svak strek? Anonymkode: 25771...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 9 timer siden #33382 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): 9 dpo. Ser jeg syner eller svak strek? Anonymkode: 25771...930 Strek 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 3 minutter siden #33383 Del Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 13.31): Har testet noen ganger fordi jeg har hatt så mange kjemiske. Hadde el rundt 18.desember, og er ca 5+3 i dag. Testet sist på tirsdag, 7.januar og 4+6, men den testen ser svakere ut den forrige 1.januar. Enda en kjemisk, eller kan testene se slik ut selv om man er rundt 5 uker uten at noe er galt? Anonymkode: 4144f...3f8 Det kan være helt normalt. HCG-nivåer varierer gjennom dagen så styrken på streken vil også svinge. Så lenge du fortsatt har symptomer og ikke blør går nok dette helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå