AnonymBruker Skrevet 13. januar #33341 Del Skrevet 13. januar Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #33342 Del Skrevet 13. januar stAre skrev (10 timer siden): Ja, akkurat slik var det for meg når jeg var gravid sist. Sjekket nå med mine bilder. Var synlig like sterk sånn i 5 uke. Det er også ulikt hvor lang tid de bruker på implantasjon, dermed stor variasjon av hvor mye hcg man har. Takk for svar, men endte med spontanabort hos meg dessverre. Anonymkode: 4144f...3f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 13. januar #33343 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Oi! Er du sikker? Alle jeg har spurt har sagt nei! Anonymkode: 9e775...575 Etter 12 prøvesykluser og 4 kjemiske har jeg lært meg å finne selv den mest usynlige strek hehe. Ja det er strek der. Ingen tvil fra min side iallefall. Men ikke så lett å se om det er pigment i strekene. Kan jo være en skygge, men da ville det vært rart om de dukket opp på begge testene. Også synes jeg den øverste ser litt rosa ut. Personlig har jeg aldri opplevd skyggestreker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 13. januar #33344 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar, men endte med spontanabort hos meg dessverre. Anonymkode: 4144f...3f8 Uff så leit å høre. Er du under utredning for alle spontanabortene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #33345 Del Skrevet 13. januar Hadde bare en test og så ble den så rar 🫤 Anonymkode: 6d60f...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #33346 Del Skrevet 13. januar Jeg synes jeg så en veeeldig svak strek på denne i dag tidlig. Noen som ser noe? Anonymkode: 35135...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 13. januar #33347 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde bare en test og så ble den så rar 🫤 Anonymkode: 6d60f...178 Ja den var merkelig, den ville jeg ikke stolt på. Kjipt å bare ha en test da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 13. januar #33348 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes jeg så en veeeldig svak strek på denne i dag tidlig. Noen som ser noe? Anonymkode: 35135...9ba Hmm usikker...! Kanskje, hvis jeg myser og legger godvilja til. Har du noen bilder i bedre belysning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #33349 Del Skrevet 13. januar Usikker om jeg enda ser en strek? Er veldig tidlig, aner ikke DPO, tipper rundt 8 Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 13. januar #33350 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Usikker om jeg enda ser en strek? Er veldig tidlig, aner ikke DPO, tipper rundt 8 Anonymkode: 9e775...575 Jeg ser bare en strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #33351 Del Skrevet 14. januar Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #33352 Del Skrevet 14. januar Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 14. januar #33353 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Usikker om jeg enda ser en strek? Er veldig tidlig, aner ikke DPO, tipper rundt 8 Anonymkode: 9e775...575 Jeg ser også en strek. Men usikkert hva det kan være. Klarer ikke å se noe pigment i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #33354 Del Skrevet 14. januar Hva er deres erfaring med rfsu sine tidligtester? leser på nettet rundtomkring at det er litt ymse. Anonymkode: f87ec...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #33355 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva er deres erfaring med rfsu sine tidligtester? leser på nettet rundtomkring at det er litt ymse. Anonymkode: f87ec...407 Hater de. Tar oftest en uke lengre enn vanlige tester på å slå ut. Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #33356 Del Skrevet 14. januar Hjertefisk skrev (23 timer siden): Hmm usikker...! Kanskje, hvis jeg myser og legger godvilja til. Har du noen bilder i bedre belysning? Takk for svar - jeg tok en digital tidligtest idag (Clearblue ultra early), den var negativ, og den strimmelen jeg tok på samme prøve var også klart negativ. På den jeg la ut her, så ser man på en måte to små lilla flekker der det ville kommet en strek, og da vi så på den innen gyldighetstiden kunne man skimte noe der, men jeg antar det var negativt med en skyggestrek... Er fortsatt bare 8-11DPO, så krysser fingrene. Anonymkode: 35135...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #33357 Del Skrevet 14. januar Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #33358 Del Skrevet 15. januar Ser noen noe på den nederste? Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #33359 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ser noen noe på den nederste? Anonymkode: 9e775...575 Ja jeg ser strek! Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #33360 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Anonymkode: 9e775...575 Tror jeg kan skimte en strek her Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå