AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:11 #33321 Del Skrevet fredag kl 06:11 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Oi, prøver igjen i håp om bedre bilde 😂 Ser streken🥰 Anonymkode: e5a3f...28d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:12 #33322 Del Skrevet fredag kl 06:12 10 DPO og fortsatt ikke tidligtest. 🙈 Kan det være noe? Anonymkode: 91e6e...3a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:03 #33323 Del Skrevet fredag kl 17:03 Anonymkode: 6bf96...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet fredag kl 18:10 #33324 Del Skrevet fredag kl 18:10 AnonymBruker skrev (11 timer siden): 10 DPO og fortsatt ikke tidligtest. 🙈 Kan det være noe? Anonymkode: 91e6e...3a4 Positiv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet i går, 10:32 #33325 Del Skrevet i går, 10:32 AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 7.12): 10 DPO og fortsatt ikke tidligtest. 🙈 Kan det være noe? Anonymkode: 91e6e...3a4 Den ser positiv ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:31 #33326 Del Skrevet i går, 12:31 Har testet noen ganger fordi jeg har hatt så mange kjemiske. Hadde el rundt 18.desember, og er ca 5+3 i dag. Testet sist på tirsdag, 7.januar og 4+6, men den testen ser svakere ut den forrige 1.januar. Enda en kjemisk, eller kan testene se slik ut selv om man er rundt 5 uker uten at noe er galt? Anonymkode: 4144f...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #33327 Del Skrevet 22 timer siden Anonymkode: a33a2...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #33328 Del Skrevet 17 timer siden Stemmer for at denne tråden skal bli festet som hovedtråd igjen! Absolutt ingen grunn til at det ble laget en ny egen samletråd for 2025 (????) Anonymkode: dabe9...d8f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #33329 Del Skrevet 16 timer siden 7 eller 8 dpo Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #33330 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer for at denne tråden skal bli festet som hovedtråd igjen! Absolutt ingen grunn til at det ble laget en ny egen samletråd for 2025 (????) Anonymkode: dabe9...d8f Enig!! Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #33331 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har testet noen ganger fordi jeg har hatt så mange kjemiske. Hadde el rundt 18.desember, og er ca 5+3 i dag. Testet sist på tirsdag, 7.januar og 4+6, men den testen ser svakere ut den forrige 1.januar. Enda en kjemisk, eller kan testene se slik ut selv om man er rundt 5 uker uten at noe er galt? Anonymkode: 4144f...3f8 Så langt utover det ikke kjemisk. Og du kan kutte ut strektestibgen. Sjekk med digital test. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #33332 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): 7 eller 8 dpo Anonymkode: 9e775...575 Noen som ser noe? Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 8 timer siden #33333 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 13.31): Har testet noen ganger fordi jeg har hatt så mange kjemiske. Hadde el rundt 18.desember, og er ca 5+3 i dag. Testet sist på tirsdag, 7.januar og 4+6, men den testen ser svakere ut den forrige 1.januar. Enda en kjemisk, eller kan testene se slik ut selv om man er rundt 5 uker uten at noe er galt? Anonymkode: 4144f...3f8 Jeg har også hatt mange kjemiske, så forstår at du er bekymra. Jeg har vært i teste-helvetet selv. Jeg kan også se at 7 januar testen ser litt svakere ut enn 1 januar testen. Om det har noe å si er usikkert men jeg ville kanskje tenkt at etter 6 dager hadde man kunnet forvente at streken var litt sterkere nå. Men kanskje er det bare sånn de babyplan testene er? Det er fortsatt en fin og tydelig strek, og variasjoner kan oppstå uten at noe er galt. Jeg vet også om kvinner som aldri får en kjempetydelig strek, men så går det bra allikevel. Dessverre må man bare vente og se. Kanskje ta en ny test om et par dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 8 timer siden #33334 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som ser noe? Anonymkode: 9e775...575 Jepp, positiv begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #33335 Del Skrevet 8 timer siden Hjertefisk skrev (24 minutter siden): Jepp, positiv begge to. Oi! Er du sikker? Alle jeg har spurt har sagt nei! Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33336 Del Skrevet 4 timer siden Hei! Kan noen forklare hva skyggestrek betyr? Ser så mange skriver det. "Kan det være en svak strek eller er det skyggestrek?" Takk! Anonymkode: daa92...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33337 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Kan noen forklare hva skyggestrek betyr? Ser så mange skriver det. "Kan det være en svak strek eller er det skyggestrek?" Takk! Anonymkode: daa92...956 En skyggestrek har ikke farge, den er mer gråaktig. Den viser hvor streken skulle ha vært, men testen har ikke slått ut. Anonymkode: 99d43...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #33338 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En skyggestrek har ikke farge, den er mer gråaktig. Den viser hvor streken skulle ha vært, men testen har ikke slått ut. Anonymkode: 99d43...9a4 Åjaa, takk! Anonymkode: daa92...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 1 time siden #33339 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 13.31): Har testet noen ganger fordi jeg har hatt så mange kjemiske. Hadde el rundt 18.desember, og er ca 5+3 i dag. Testet sist på tirsdag, 7.januar og 4+6, men den testen ser svakere ut den forrige 1.januar. Enda en kjemisk, eller kan testene se slik ut selv om man er rundt 5 uker uten at noe er galt? Anonymkode: 4144f...3f8 Ja, akkurat slik var det for meg når jeg var gravid sist. Sjekket nå med mine bilder. Var synlig like sterk sånn i 5 uke. Det er også ulikt hvor lang tid de bruker på implantasjon, dermed stor variasjon av hvor mye hcg man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 1 time siden #33340 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): 7 eller 8 dpo Anonymkode: 9e775...575 Det er veldig tidlig. Folk får oftest ikke før 10 dpo. Kan ikke se noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå