Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Vilde78 skrev (38 minutter siden):

Tok ny test i dag, hva tror dere som er mye bedre enn meg på strek-tolkning? 

20230807_084104.jpg

Hm de ser ganske like ut i styrke. Kanskje 15 dpo er litt sterkere. Marginalt. Men husker med meg selv at det tok 2 dager før det var en tydeligere forskjell på streken 😊

Den er hvertfall ikke svakere så det er veldig bra. Lykke til 😊

Anonymkode: e3d69...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linnea882 skrev (2 timer siden):

Hei! Da var ny tatt og fortsatt skyggestrek 😱😅

20230807_064132.jpg

Det der er vel ikke skygge! 😍 

Gratulerer!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hm de ser ganske like ut i styrke. Kanskje 15 dpo er litt sterkere. Marginalt. Men husker med meg selv at det tok 2 dager før det var en tydeligere forskjell på streken 😊

Den er hvertfall ikke svakere så det er veldig bra. Lykke til 😊

Anonymkode: e3d69...9e7

Bedre bilde her, det bilde jeg la ut var jo skikkelig dårlig 🙈

Ellers vet jeg at jeg bør vente et par dager, men... ikke så lett når jeg endelig "får lov" til å teste 😂

20230807_093921.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nr 2 er sterkere, jeg har testet positivt så tidlig som 7 dpo, 3 ganger. Så kan være du er noe rundt der.

Anonymkode: 6780e...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi har prøvd lenge nå, og forventet mens er om 4 dager. Har hatt 4 dager med småblødninger, men trengte nesten ikke truseinnlegg. Trenger hjelp med å se om det kun er en eller to streker, tar ny test rund forventet mens uansett

4B481C7E-933E-4D76-BC4D-E47BD6A650AA.jpeg

Anonymkode: af675...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (10 timer siden):

Det der er vel ikke skygge! 😍 

Gratulerer!

Takk,  men er redd for å håpe for mye ennå😅 😍 vil streken bli sterkere og sterkere for hver test(og for hver dag) tro? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea882 skrev (Akkurat nå):

Takk,  men er redd for å håpe for mye ennå😅 😍 vil streken bli sterkere og sterkere for hver test(og for hver dag) tro? 

Min ble ihvertfall det 🥰 Jeg testet morgen og kveld de første dagene 😂 Men kanskje lettere å slå seg til ro med en digital?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (Akkurat nå):

Min ble ihvertfall det 🥰 Jeg testet morgen og kveld de første dagene 😂 Men kanskje lettere å slå seg til ro med en digital?

Hihi ja , men har kjøpt så mange sånne(10 i pakka😅😅😅😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea882 skrev (1 minutt siden):

Hihi ja , men har kjøpt så mange sånne(10 i pakka😅😅😅😍

Da er det bare å teste i vei! 🙈😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk ikke mensen i går, og heller ikke kjent noe til de typiske mensmurringene. Testet i går ettermiddag på utvannet urin, samt i dag på morgenurin. De syke testøynene mine ser streker på begge testene, men regner med at det bare er skyggestreker? Burde vell vert tydelig rosa farge på strekene nå som IKM var i går? 😕 

IMG_4675.jpeg

Anonymkode: 89fa4...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk ikke mensen i går, og heller ikke kjent noe til de typiske mensmurringene. Testet i går ettermiddag på utvannet urin, samt i dag på morgenurin. De syke testøynene mine ser streker på begge testene, men regner med at det bare er skyggestreker? Burde vell vert tydelig rosa farge på strekene nå som IKM var i går? 😕 

IMG_4675.jpeg

Kan det være kjemisk?

Jeg ser også strek, men veldig svakt. Så svake pleier de å være for folk som tester positivt 8 dpo i min verden.

Anonymkode: 3b0f1...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

IMG_4675.jpeg

Jeg ser strek! Men den er veldig svak ja. Slik så min ut 7/8 DPO, og den var knallrød på IKM. Men det kan jo være både forskjellig hcg nivå eller at test strekene kan variere. Ta en digital i morgen 😊

Anonymkode: a8ddf...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Kan det være kjemisk?

Jeg ser også strek, men veldig svakt. Så svake pleier de å være for folk som tester positivt 8 dpo i min verden.

Anonymkode: 3b0f1...42

Endret av Flanell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg ser strek! Men den er veldig svak ja. Slik så min ut 7/8 DPO, og den var knallrød på IKM. Men det kan jo være både forskjellig hcg nivå eller at test strekene kan variere. 😊

Anonymkode: a8ddf...506

Endret av Flanell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IMG_4675.jpeg

Min forrige graviditet begynte slik, med svak strek på metode. Leste at metode ofte slo ut sent i forhold til andre tester, og fikk sterkere strek på CB pluss og positiv digital senere samme dag. Nå endte denne graviditeten dessverre i SA i uke 8, men poenget mitt er fortsett å teste! Kan være noe i det at metode slår ut sent🙊 krysser fingrene for deg🫶🏻

37052D59-72C2-4EA1-AFF4-38B5D62C493B.jpeg

80F12268-B9E2-4695-9AA2-DD23A27E9F62.jpeg

Anonymkode: 8d101...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min forrige graviditet begynte slik, med svak strek på metode. Leste at metode ofte slo ut sent i forhold til andre tester, og fikk sterkere strek på CB pluss og positiv digital senere samme dag. Nå endte denne graviditeten dessverre i SA i uke 8, men poenget mitt er fortsett å teste! Kan være noe i det at metode slår ut sent🙊 krysser fingrene for deg🫶🏻

37052D59-72C2-4EA1-AFF4-38B5D62C493B.jpeg

80F12268-B9E2-4695-9AA2-DD23A27E9F62.jpeg

Oi ja den øverste der er jo akkurat slik min er🙊 Husker du hvor i dpo/ IKM land du var da den ble tatt? Takk for du tok deg tid til å gi meg et lite håp 🙊 Synd å høre at graviditeten din endte i SA😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Flanell skrev (21 minutter siden):

Godt å høre at øynene mine ikke bare innbiller strek🙈 men er også vant til at det er typisk dpo strek. Har ved tidligere graviditeter aldri tvilt på streken, selv veldig tidlig dpo. Orker ikke kjøpe en digital , da gir jeg meg selv for stor fallhøyde 😅men har en strimmel igjen jeg kan prøve i morgen, selv om jeg nok egentlig bare bør innse at dette er en skyggestrek 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Oi ja den øverste der er jo akkurat slik min er🙊 Husker du hvor i dpo/ IKM land du var da den ble tatt? Takk for du tok deg tid til å gi meg et lite håp 🙊 Synd å høre at graviditeten din endte i SA😞

Tusentakk, jeg er tidlig gravid igjen nå så håper denne sitter til termin🫶🏻 Jeg vet dessverre ikke nøyaktig hvilken DPO da jeg ikke testet etter EL, men utifra symptomer på eggløsning og styrke på andre tester, var jeg alt fra 10-13 dpo☺️ Vet flere har klagd på at metode slår ut sent, så jeg ville sagt fortsett å teste! Lykke til💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...